0

هرآنچه که نیاز است درمورد سایت FLO بدانید

هرآنچه که نیاز است درمورد سایت FLO بدانید

هرآنچه که نیاز است درمورد سایت FLO بدانید

سایت FLO یا فروشگاه FLO که آن را احمد زیلان در اوایل دهه 1960 در شهری به اسم گزیانتپ در یک کارگاه کوچک 50 متری راه اندازی کرد، ابتدا برای تولید کفش های سفارشی فعالیت خود را آغاز کرد. اما بعد ها احمد زیلان مسیر خود را به سمت استانبول تغییر داد و با ایجاد راهکار های جدید فعالیت خود را بیشتر کرد که در نهایت در سال 1985 کفش زیلان را وارد بازار کرد و برند خود را ایجاد کرد.

این فروشگاه اولین تولیدی کفش ورزشی خود را در آن تاریخ تجربه میکرد.

سایت FLO در سال 1989 برند Kinetix را وارد بازار کرد، که امروزه یکی از پرفروش ترین برند های ورزشی محبوب ترکیه است،

سایت فلو برند Polaris  را در سال 1994 به ثبت رساند و در نهایت در زمانی بسیار کمی به اوج خود در بخش تولید و فروش دمپایی نیز رسید و عملا می توان گفت رهبر این نوع محصولات بود.

این برند قوی در سال 2001 با نام تجاری یا همان برند FLO وارد بازار شد و سیستم فروشگاه های زنجیره ای کفش خود را راه اندازی و وارد ترکیه کرد.

سایت فلو در سال 2003 توزیع کننده Dockers با برند Greli بوده که متعاقبا حق تولید و مجوز از این برند را نیز کسب کرده است.

سایت FLO

سایت FLO با رسیدن به برند Lumberjack  در ایتالیا عملا توانست در سال 2012 قدرت خود را در زمینه کفش در کشور های اروپایی به رخ جهانیان بکشد.

برند فلو همچنین با سرمایگذاری حدود 15 میلیون TL ترکیه یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کفش را در ترکیه تاسیس کرد که در مرحله اول راه اندازی این کارخانه قصد دارد تا به سقف تولید 1 میلیون و 800 هزار جفت کفش در سال و ایجاد اشتغال برای بیش از 1000 نفر برسد.

در نوامبر سال 2013، سایت FLO با امضاء قرارداد همکاری مشترک با شرکت های Gözde Enterprise Capital Investment Partnership Inc., BİM و Mater Footwear BV سرمایه گذاران خود را بیشتر از قبل کرد.

 

 فروشگاه FLO

تصویری از ورودی فروشگاه FLO

پیشرفت سایت فلو هر روز بیشتر تر از دیروز…

در سال 2014، فروشگاه های ورزشی سایت فلو با فروش کفش های ورزشی راحت و حرفه ای یک لایف استایل جدید برای دوستاران ورزش ایجاد کرده بود که به راحتی بتوانند آنچه که نیاز دارند را تهیه کنند. امروز محصولات ورزشی سایت FLO در بیش از 52 فروشگاه در ترکیه به فروش می رسد. که سایت فلو در آن زمان قصد داشت تا به بیش از 100 فروشگاه تا آخر سال 2017 برسد.

در سال 2015 سایت فلو با سرمایه گذاری در زمینه های بشر دوستانه و پایداری محصولات خود، آزمایشگاه کیفیت محصولات خود را تاسیس کرد که در حال حاضر ظرفیت سالانه 132 هزار آزمایش زیست محیطی و 6000 تست فیزیکی را دارد و در ماه آوریل سال 2016 گواهی ACCREDITED BY TÜRKAK را در این زمینه دریافت کرده است.

درحالی که سایت فلو بدون هیچگونه تاخیری و با سرعت بالا مسیر خود در راستای رسیدن به اهداف خود برای تبدیل شدن به یکی از 10 برند جهانی در سال 2023 در ترکیه ادامه می دهد، تقریبا 400 فروشگاه محصولات این برند را در ترکیه می فروشند و حدود 50 فروشگاه نیز در کشور های دیگر با این برند کار میکنند.

تصویری از ورودی فروشگاه فلو

بررسی دقیق تر سایت FLO و آمار آن

در اینکه سایت FLO یکی از سایت های پربازدید فروش کفش اینترنتی است می توان گفت شکی نیست، زیرا که رتبه این سایت در بین تمام سایت های کشور ترکیه 45 است! و همچنین رتبه این سایت در بین دیگر سایت هایی که در همین موضوع فروش اینترنتی کفش فعالیت دارند 47 می باشد که خود واقعا آمار بسیار خوب و فوق العاده ایست.

همچنین این سایت رتبه 2235 جهانی را در بین تمام سایت های دیگر دارد.

سایت فلو بصورت میانگین هرماه حدود 15 میلیون بازدید کننده و ورودی در سایت خود دارد که این آمار هر روز درحال افزایش است.

96 درصد این ورودی ها از کشور ترکیه است و 1.5 درصد آن از آذربایجان و باقی آمار نیز به ترتیب از کشور های ایران ، آمریکا و فرانسه است.

تقریبا نیمی از این ورودی ها یعنی 44 درصد آن از طریق جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل بدست آمده است و 32 درصد آن بصورت مستقیم یعنی کاربران آدرس کامل سایت را بصورت دستی وارد کرده اند و وارد سایت شده اند.

جالب است بدانید که حدود 4 درصد ورودی های سایت فلو بصورت معرف است یعنی سایت ها و اشخاص دیگر سایت فلو را در صفحه خود معرفی کرده اند و کاربران از آن طریق وارد سایت FLO شده اند.

همچنین حدود 3.5 درصد ورودی ها نیز از سمت شبکه های اجتماعی می باشد.

بهتر است بدانید که حدود 40 درصد از کاربرانی که سایت را جستجو میکنند از طریق تبلیغات در گوگل وارد فروشگاه اینترنتی کفش فلو می شوند. که بشترین تبلیغات نیز بر روی نام برند انجام شده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر