0

پالتو، بارانی زنانه

پالتو، بارانی زنانه

پالتو، بارانی زنانه و نکاتی که هنگام خرید آن باید رعایت کنید

  هنگام انتخاب پالتو، بارانی زنانه باید با تمامی نکات و اصول آن آشنا باشید تا بتوانید یک پالتو با کیفیت و زیبا خریداری کنید.

 اساس انتخاب پالتو، بارانی زنانه:

 همانطور که می دانید پالتو یکی از ضروری ترین لباس هایی است که در ماه های سرد سال استفاده زیادی از آن می شود و علاوه بر کاربردی که دارد باید ظاهر جذاب و چشم گیری داشته باشد.

یکی از نکاتی که باید هنگام خرید پالتو و بارانی زنانه رعایت کنید این است که از فروشنده بخواهید در مورد مراحل تولید و بافت های پالتو به شما اطلاعاتی بدهد.

پالتو، بارانی زنانه

 برخی از فروشنده ها ادعا دارند که پوشاک تولید خودشان است بنابراین برای اینکه از صحت این موضوع مطلع شوید باید در مورد مراحل تولید آن سؤال های متعددی بپرسید و در مورد تار و پود، جنس و مقاومت آن در برابر سرما همچنین میزان جذب آب و … صحبت کنید.

اگر از نمایندگی ها پالتو یا بارانی زنانه را خریداری می کنید حتماً در مورد آن سؤال های خود را بپرسید.

پالتو، بارانی زنانه

آگاهی از نکات مهم هنگام خرید:

 هنگامی که قصد دارید پالتو، بارانی زنانه خریداری کنید باید سؤال های زیر را در ذهن داشته باشید:

  • در چه جایی می خواهید آن را بپوشید؟
  • آیا می خواهید کل روز از آن استفاده کنید؟
  • تا چه حد در برابر نفوذ آب مقاومت دارد؟
  • آیا گرمای زیادی دارد؟

 قبل از خرید پالتو یا بارانی به مطالبی که گفته می ‌شود توجه زیادی داشته باشید تا از خرید خود پشیمان نشوید، پالتو، بارانی زنانه را پرو کنید و کامل آن را مشاهده کنید، هنگامی که پالتو یا بارانی را پوشیدید و با باز و بسته کردن مجدد آن احساس ناراحتی در ناحیه بازو و مچ داشتید باید سایز دیگری را انتخاب کنید.

پالتو، بارانی زنانه

 اغلب پالتو ها و بارانی ها گرمای زیادی دارند زیرا دارای لایه خارجی هستند که موجب مقاومت در برابر سرما و باران می شوند، لذا پالتو و بارانی هایی هستند که نسبت به آن هایی که تنها یک لایه دارند دارای مقاومت بیشتری هستند بنابراین این نکته را هنگام خرید در نظر داشته باشید.

 بسیاری از پارچه ها مثل کشمیر علاوه بر اینکه گرمای زیادی دارند بلکه دارای وزن خیلی کمی هستند لذا به نوع و کیفیت پارچه توجه کنید.

 پالتو یا بارانی مناسب من:

 انتخاب رنگ پالتو کاملأ سلیقه ای می باشد ولی باید بدانید که رنگ های تیره نسبت به رنگ های روشن گرمای بیشتری را به دست می ‌آورند بنابراین رنگ‌ هایی مانند: مشکی، خاکستری، قهوه‌ ای، سرمه ‌ای  و دیگر رنگ های تیره قادر به جذب گرمای بیشتری هستند همچنین دیرتر کثیف می ‌شوند به همین علت این رنگ ها در بین خانم‌ ها طرفدار زیادی دارند ولی با توجه به سلیقه خود هر رنگ دیگری که به صورت و دیگر لباس های شما تناسب دارد می توانید انتخاب کنید.

پالتو، بارانی زنانه

 خرید پالتویی که مدل دارد کار دشواری است ولی سعی کنید مدل های تیره تر و معمولی تر که کلاسیک هستند را انتخاب کنید برخی از این طرح‌ ها به صورت پلنگی و شکل های هندسی می باشند، در صورتی که چاق هستید رنگ های مشکی و دیگر رنگ های تیره انتخاب مناسبی برای شما است انتخاب پالتو یا بارانی هایی که به صورت راه راه هستند افراد را لاغر و قد بلند نشان می ‌دهند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر