0

آیا از مهم ترین نکات قابل توجه هنگام خرید کیف پول و کارت اطلاع دارید؟

آیا از مهم ترین نکات قابل توجه هنگام خرید کیف پول و کارت اطلاع دارد؟

آیا از مهم ترین نکات قابل توجه هنگام خرید کیف پول و کارت  اطلاع دارید؟

داشتن یک کیف پول و کارت مرغوب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با توجه به این که تولید کننده های زیادی  در تولید کیف پول و کارت فعالیت دارند، افراد هنگام خرید باید به نکات مهم و ویژه ای توجه داشته باشد تا یک خرید ایده آل را داشت. ما در این مقاله شما را با مهم ترین نکات هنگام خرید و تهیه کیف پول و کارت آشنا خواهیم کرد.

انواع جنس های ختلف یک کیف پول و کارت کدام اند؟

 شاید بتوان مهم ترین نکته  مورد توجه  در ارتباط با کیف پول و کارت را جنس آن دانست. هنگام خرید کیف پول باید به جنس آن توجه شود  و نتیجه این توجه مشخص کردن میزان   کیفیت  کیف خواهد بود. به عنوان مثال اگر جنس کیف پول و کارت از چرم باشد، طبیعتا دارای کیفیت عالی می باشد، وبا توجه به کیفیت بالایی که دارد، ظاهری بسیار شیک و قیمت بالاتری  را خواهد داشت.

بهترین نوع چرم ، چرمی است که به اصطلاح دانه دار است و ازدو لایه ی چرم بیرونه  تشکیل شده از پوست حیوان و لایه ی درونی جدا تشکیل شده است. کیفی که از این  مشخصلات ساخته شده باشد، بدون شک دارای دوام بسیار زیادی خواهد بود. نکته ای که در این ارتباط وجود دارد قیمت بسیار بالای آن می باشد.   کیف پول و کارت با جنس های مرغوب دیگری نیز تولید می شوند که کیفیت  خوبی دارند اما میزان کیفیت آن ها در حد چرم های  دانه دار نیست، اما در کل کیفیت بدی هم ندارند. از مهم ترین نوع این گونه چرم ها ، می توان چرم بالا دانه و انواع مختلف چرم های گیاهی را نام برد.

آیا از مهم ترین نکات قابل توجه هنگام خرید کیف پول و کارت  اطلاع دارد؟

کیف پول و کارت از نظر روش ساخت به چند دسته تقسیم می شوند؟

کیف پول و کارت به دو روش کاملا متفاوت تهیه و تولید می شود که هر کدام ویژگی های مخصوص خود را  دارند. کیف هایی که با استفاده از ماشین دوخت می خورند  بین سایر کیف ها کاملا مشخص هستند و ویژگی های خاص خود را دارند و هیچ گونه  حرفی برای گفتن در این ارتباط وجود ندارد، زیرا سلیقه ی هیچ فردی در دوخت ماشینی  دخالت ندارد، اما  کیف پول و کارتی  که توسط دست انسان دوخته می شود، ظرافت بسیار زیادی را نسبت به سایر کیف پول های دوخت ماشینی   دارد. شاید شما هم کیف پول و کارت را از جهت روش دوخت دستی و یا ماشینی با هم مقایسه   کرده باشید و به این نتیجه رسیده باشید که کیف پول و کارتی که با دست انسان تهیه و دوخته شده است علاوه بر ظرافت و زیبایی  بیشتری که دارد، قیمت آن نیز بالاتر است.

آیا از مهم ترین نکات قابل توجه هنگام خرید کیف پول و کارت  اطلاع دارد؟

برندهای معروف تولید کننده کیف پول کدام اند؟

برای خرید یک کالا با کیفیت بالا ، باید  خرید را از یک فروشگاه معتبر انجام داد.  هنگام خرید کیف پول و کارت به مقدار بسیار زیادی به اعتبار و کیفیت محصولات ارائه شده توسط  فروشگاه توجه کنید. علاوه بر اعتبار فروشگاه باید از گارانتی کیف پول مطلع باشد و  در صورتی که یک کیف پول و کارت دارای گارانتی معتبری باشد، نشان دهنده میزان کیفیت بالایی است که آن محصول دارد.

از جمله مهم ترین برندهای تولید کننده کیف پول و کارت در جهان عبارت اند از:

  1.  برند مونت بلانک  (Montblanc )
  2. برند گوچی (Gucci)
  3. اوربن فارست (Urban Forest)  
  4. ک لندن (K London)
  5. بالنسیگا (Balenciaga)
  6. لویی ویلتون (Louis Vuitton)  
    آیا از مهم ترین نکات قابل توجه هنگام خرید کیف پول و کارت  اطلاع دارید؟

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر