0

آیا با 20 ترند برتر مد مردان برای بهار/تابستان 2023 آشنایی دارید؟

ترند برتر

ترند های برتر

خلاصه مقاله: در این مقاله لباس ها و لوازم جانبی که به تازگی مد روز شده اند را به شما معرفی کرده ایم. با مطالعه این مقاله با این ترند های برتر بیشتر آشنا شوید.

20 ترند برتر مد مردان از هفته های مد بهار/تابستان 2023

هر سال، ما با آخرین روندهای حاکم بر دنیای مد آشنا می شویم. دیدن کالاهای جدید در فرودگاه ها ، خیابان ها و فروشگاه ها و همچنین مشاهده آنها به صورت آنلاین ما را کاملا مجذوب خود می کند. اکسسوری‌ها، کیف های مختلف، شلوار جین های گشاد و تنگ و پیراهن‌های متفاوت با مدل‌های جدید وجود دارد که برای ماه‌های گرم عالی هستند. اگر به دنبال امتحان کردن لباس هایی با رنگ های جدید هستید، مدل های امسال برای شما عالی هستند. بیایید نگاهی به مدروزترین مدل های لباس مردانه بهار/تابستان بیندازیم.

1. پیراهن هایی با نوشته های پررنگ

پیراهن های طرح دار و پیراهن های هاوایی دهه 30 زمانی یکی از محبوب ترین انتخاب ها بودند. امروزه هم این لباس های جسورانه که جزو ترند های برتر هستند، راهی عالی برای زیباتر کردن شلوار جین یا شلوارهای پارچه ای در اندام شما هستند. شما می توانید از تولیدات برندهایی مانند Louis Vuitton و Amiri مدل های زیادی انتخاب کنید، اما گزینه های مقرون به صرفه ای را نیز هستند که جلوه دلخواه را به اندام شما ارائه می دهند. بسته به سلیقه اتان می‌توانید یک سبک کلاسیک با شکل درختان نخل یا لباسی با طرح کم تر را انتخاب کنید یا می توانید پیراهنی با تنوع رنگ کمتر را بپوشید و یا طرح لوگوی روی لباستان ریز باشد. شلوار شما باید ساده باشد تا طراحی برند روی لباستان و همچنین رنگ آن کاملاً برجسته شود.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

2. بافتنی های روشن و سرگرم کننده

کی گفته بافتنی ها فقط برای هوای سرد طراحی شده اند؟ ترند های برتر بافتنی سبک امسال را می توانید در تمام طول سال بپوشید. لباس های سنتی خنثی را رها کنید و لباس های جدید و روشن را انتخاب کنید. این مدل ها به راحتی با لباس های موجود در کمد شما ترکیب می شوند. البته، می‌توانید یک ژاکت کش باف سبک را امتحان کنید و آن را با یک تی‌شرت زیر آن ست کنید. هنگام انتخاب رنگ، به سراغ لباسی بروید که بتوانید آن را با بقیه لباس‌های معمولی خود ست کنید که می تواند زرد، آبی یا سبز باشد. الگوها، طرح‌ها یا رنگ‌های روشن‌تر را آزمایش کنید.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

3. شلوارک های باربری

امروزه شلوارک ها بار دیگر جایگاه خود را به‌ عنوان یکی از بهترین پوشاک فصل گرم بازپس گرفته اند. هنگام پوشیدن شلوارک باید آن را با یک پیراهن یا ژاکت ساده دکمه دار ست کنید و همچنین یک جفت کفش ورزشی هم بپوشید. دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید با این لباس کتانی بپوشید. چون این مدل لباس پوشیدن راحتی زیادی را به شما هدیه می دهد و وقتی می‌خواهید چند وسیله را با خود حمل کنید، به لطف ‌ جیب های زیاد شلوارک بدیهی است که این ست کردن، انتخاب درستی است.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

4. مدل شطرنجی و چهارخانه

لباس های چهارخانه ‌هرگز از مد نمی‌افتند و در این فصل بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. طرح های چهارخانه ، الگویی آسان برای ترکیب با لباس های روزانه شما هستند و به زیبایی اندام شما اضافه می کنند. انواع مختلفی از چهارخانه بسته به سبک دلخواه شما وجود دارد. چهارخانه های بزرگتر محبوب تر هستند و جزو ترند های برتر امسال محسوب می شوند. اینها گزینه های عالی برای ست کردن با شلوار های تیره تر مانند سرمه ای، سبز یا حتی شلوار جین هستند. این الگو را می توانید در کت ها و یا پیراهن ها استفاده کنید تا ظاهری جذاب داشته باشید.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

5. زنجیر درشت

ما سال‌هاست که زنجیره‌های درشت را در لیست لوازم زنانه دیده‌ایم، اما نوبت پسرهاست که از این مدل استفاده کنند! این اکسسوری های ترند های برتر همه کاره می‌توانند به هر لباسی حالتی خاص و جذاب اضافه کنند و با هر مدل لباسی مطابقت دارند. از تی‌شرت و ژاکت کلاسیک گرفته تا لباس‌های خیابانی، بدون زیاده‌روی، به ظاهر شما عمق و پیچیدگی می‌بخشند. استایلی را انتخاب کنید که رنگ‌هایی مانند مشکی و نقره‌ای یا ترکیب این دو باشد. این مدلی است که فراتر از این فصل است . می توانید این زنجیر ها را در هر دمایی استفاده کنید و ظاهر خود را شیک کنید.

ترند برتر

نگاه کنید

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

6. کیف های کرم رنگ

این کیف کاربردی، یک انتخاب عالی برای این فصل است. می‌توانید آن را تقریباً بدون زحمت با هر لباسی ست کنید. اگر می خواهید به بالاترین حد از طیف طراحان مد بروید، می توانید کیف نمادین Dior Saddlebag یا کیف شانه Cassette را از برندBottega Veneta انتخاب کنید. گزینه‌های دیگر شامل تولیدات طراحان جدیدی مانند Telfar یا کیف های مقرون به صرفه‌ دیگر است. آن را با یک تی شرت و پیراهن طرح دار، یک کت و شلوار تک رنگ یا یک کت کلاسیک با شلوارهای رنگارنگ ست کنید. یک شلوار جین و یک ژاکت انتخاب عالی دیگری است که مکمل این اکسسوری ترند برتر امسال است.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

7. کت و شلوار کرم با نوار های باریک

کت و شلوار نواری یک انتخاب کلاسیک برای هر کسی است که دوست دارد عالی به نظر برسد. اما در این فصل، با یک پالت رنگ کرم، آن را یک قدم جلوتر می‌بریم. این ترکیب ترند برتر در تابستان، تازه و هیجان انگیز است و چرخشی مدرن را در خیاطی سنتی ایجاد می کند. آن را با یک پیراهن دکمه دار و کراوات و کفش های مدل قایقی مکمل ست کنید. از طرف دیگر، می توانید یک تی شرت ساده را امتحان کنید که به پوست شما اجازه تنفس می دهد. ظاهرتان را با یک کلاه براق و عینک آفتابی تکمیل کنید تا هم با گرما مقابله کنید وهم ظاهر خود را فوق العاده شیک نگه دارید.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

8. شلوار گشاد

از دهه 40 تا 70 و امروز، شلوارهای گشاد هر چند دهه یک بار می آیند و می روند. این نوع شلوار هر کسی را بلندتر نشان می دهد و برای داشتن یک ظاهر کلاسیک، می توانید آن را با یک کت مشکی و تی شرت ساده ست کنید. می توانید با ژاکتی با رنگ مشابه شلوارتان ست کنید تا به دوران قدیمی‌تر بازگردید. شما می‌توانید با لباس هایی از پارچه‌های مختلف نیز ، این شلوارها را ست کنید. چرم، پنبه یا کتان همگی انتخاب‌های عالی برای این ترند برتر امسال هستند.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

9. لباس های خنثی از نظر جنسیتی

مد و ترندهای برتر امسال جنسیت نمی شناسند. لباس پوشیدن مطابق مد حقی است که همه از آن باید برخوردار باشند. در این مورد چیزی که به شما احساس خوبی می دهد، برایتان مناسب است. ما با هنجارهای جنسیتی خداحافظی می‌کنیم ومدل‌های خنثی از نظر جنسیتی را برتر می دانیم. این مسئله شامل همه چیز است: کمربند، دامن، لباس های گلدار و تقریبا همه چیز. گردنبند و یک کیف را به لباس خود اضافه کنید تا ظاهری شیک و در عین حال ظریف داشته باشید. اگر می‌خواهید یک قدم جلوتر بروید، می‌توانید یک پیراهن برش‌دار همراه با یک ژاکت چرمی و چکمه‌های بزرگ را امتحان کنید. “قوانین رایج” را کنار بگذارید و لذت ببرید.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

10. دامن تا زانو

در حالی که پوشیدن کت و شلوار برای قرن ها مختص مردان بوده است اما اخیراً پوشیدن این لباس برای زنان هم عادی شده است. همین طور پوشیدن دامن مخصوص خانم ها بوده اما امروزه به لطف طراحانی مانند تام براون و باربری به سطوح جدیدی از محبوبیت در میان آقایان رسیده است وامسال به عنوان یکی از جدید ترین ترندهای برتر برای مردان معرفی شده است. شما می توانید آن را با یک پیراهن چوگان کلاسیک دکمه‌دار یا بلیزر امتحان کنید که یک جایگزین شیک و بسیار راحت به جای شلوار است. طول این دامن ها به اندازه ای هستند که شما را بپوشانند اما آزادی حرکت را برای شما در تمام روز فراهم می کنند. لباستان را با کفش‌های کتانی ست کنید تا جذاب و زیبا شوید.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

11. تاپ های مشبک

تاپ های مشبک یک نوع لباس نمادین از ترندهای برتر امسال هستند که در این فصل برای مردان طراحی شده اند. نه تنها فوق العاده شیک هستند، بلکه یک راه عالی برای خنک نگه داشتن بدنتان در گرمای زیاد هستند. این پیراهن‌های مد روز را می‌توانید با لباس هایی با الگوهای بی‌شمار و رنگ‌های مختلف برای زیبایی ببیشتر ست کنید. اگر نمی‌خواهید پوست شما بیش از حد دیده شود، می‌توانید از نوع بافتنی آن استفاده کنید و روی یک تی شرت بپوشید. این لباس را با شلوار جین و شلوارهای چرمی ست کنید تا ظاهری عالی به دست آورید.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

12. ژاکت های طرح دار الهام گرفته از طبیعت

طبیعت به همه چیز اطراف ما انگیزه می دهد، بنابراین مناسب است که بر صنعت مد نیز تأثیر بگذارد. در این فصل ما بر ژاکت های الهام گرفته از طبیعت تمرکز می کنیم. این ژاکت های طرح دار به طور طبیعی خنک هستند اما سرآستین ها و کمربندهای بافتنی دارند. پیراهن های نخی یا ساتن برای این ترند برتر ایده آل هستند. آن را با شلوار جین، یک شلوار تیره رنگ یا شلوارهای کلاسیک بپوشید تا ظاهری ساده و شیک داشته باشید. این لباس را با شلوارهایی به رنگ قرمز، سبز یا آبی هم امتحان کنید. حتی می‌توانید با شلوار سیاه و سفید هم ست کنید.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

13. گردنبند مروارید

دنیای مد مدتی است که عاشق این روند شده است و ما می توانیم دلیل آن را ببینیم. از شخصیت های اینترنتی گرفته تا افراد مشهور روی فرش قرمز، از گردنبند مروارید کلاسیک به عنوان یک اکسسوری عالی برای آقایان در این فصل استفاده کرده اند. آنها ساده و شیک هستند و به هر لباسی که پوشیده شود جلوه خاصی بدون تلاش زیاد می بخشند. این جواهرات کلاسیک را با یک تی شرت یا پیراهن دکمه دار و یک شلوار یا شلوارک امتحان کنید. می توانید از یک رشته یا از چند لایه به طور همزمان استفاده کنید. همچنین می توانید رنگ های مختلفی را برای ست کردن با لباس خود پیدا کنید یا به رنگ سفید سنتی وفادار بمانید.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

14. Pop Color Plisse

شلوار و کت تولید شده از پارچه های نرم و لطیف که بسیار سبک و قابل تنفس هستندو جزو ترندهای برتر امسال هم هستند. مدل شلوار ها باریک‌تر از شلوارهای چینی سنتی هستند. شما با پوشیدن این لباس ها بسیار راحت خواهید بود. این نوع لباس انتخابی عالی برای این فصل است. از این نوع پارچه می توانید تی شرت، شلوار و انواع دیگر لباس ها را پیدا کنید که در هر رنگی موجود است. رنگ هایی مانند آبی، قرمز یا زرد را امتحان کنید تا بیشتر به چشم بیایید. این یک نوع لباس بسیار راحت است که شما می توانید آن را بارها و بارها در تمام طول سال بپوشید و با هر کفشی ست کنید.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

15. مجموعه های طرح دار

وقتی می خواهید از لباس های طرحدار استفاده کنید، می توانید از الگوهای مختلفی مانند مارک کامو و لوگو برخی از برندها استفاده کنید، این طرح ها محبوبیت بیشتری در بین جوانان دارند. اما شما همچنین می‌توانید طرحی ظریف و ساده را برای پوشیدن در هر رویدادی انتخاب کنید. یک لباس تک رنگ جسورانه را انتخاب کنید، یا رنگ سیاه و سفید کلاسیک را امتحان کنید. می‌توانید رنگ های مختلفی را در این مدل لباس‌ها با هم ترکیب کنید تا ظاهری متفاوت داشته باشید.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

16. شلوارک کوتاه

در این فصل شلوارک کوتاه کوتاه را امتحان کنید که یک روش عالی برای خنک ماندن در گرما، بدون داشتن ظاهری کسل کننده است. یک شلوارک چین‌دار که می‌توان آن را با یک تی‌شرت و یک ژاکت اسپرت روی آن ست کرد. گزینه های دیگر شامل یک شلوارک چرمی است که می توانید آن را در فصل های دیگر بپوشید، فقط پیراهن خود را با یک تی شرت و یک کت یا بلیزر تعویض کنید. یک جفت کفش کتانی یا کفش مجلسی برای زیبایی بیش‌تر اضافه کنید. همین طور کفش‌های مدل قایقی برای ظاهری غیررسمی‌تر به خوبی کار می‌کنند. این لباس هم امسال جزو ترندهای برتر است.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

17. شال گردن ابریشمی ترند برتر امسال

برای زمان هایی که نمی خواهید از کراوات استفاده کنید، این گزینه سنتی را با روسری ابریشمی تعویض کنید. طرح ها و الگوهای بی پایانی برای انتخاب وجود دارد، که آن را به گزینه ای عالی برای تقویت ظاهر شما تبدیل می کند حتی اگر لباس شما، بسیار ساده باشد. روسری هایی به رنگ های سبز، مشکی، آبی یا قرمز وجود دارد که می توانید هر کدام از آنها را با پیراهن دکمه دار، تی شرت یا کت بلیزر به خوبی ست کنید. به سادگی روسری را از وسط تا کرده و دور گردن خود بپیچید. آن را به صورت یک گره ساده ببندید و باقیمانده پارچه را روی سینه خود بگذارید تا درست مانند کراوات به سینه شما برخورد کند. نکته حرفه ای: از سایه های خنثی مانند خاکستری، سیاه یا سفید استفاده کنید تا جلوه رنگ آن کمی بیشتر شود.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

18. لباس هایی با لکه های سفید یا رنگی

مدها می‌آیند و می‌روند، اما Tie-Dye مدلی است که برای همیشه باقی مانده است و امسال دوباره جزو ترندهای برتر است. این یک طراحی پر جنب و جوش ، با سبک منحصر به فرد خود است که به شما کمک می کند بیشتر متمایز شوید. از کت گرفته تا شلوار و پیراهن، لباس های زیادی وجود دارد که می‌توانید این مد را به کمد لباس‌های خود وارد کنید. از ترکیب و تطبیق رنگ‌های متضادی مانند صورتی با قرمز، آبی، سبز و زرد در لباستان نترسید که همگی با این رنگ ها در این مدل لباس ها به خوبی با هم ست می‌شوند. اگر به دنبال طرح های ظریف تری هستید، رنگ هایی مانند قهوه ای یا مشکی را انتخاب کنید که با کرم و سفید ترکیب شده اند.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

19. جلیقه هایی که به عنوان تاپ پوشیده می شوند

جلیقه یک لباس رسمی سنتی است که معمولا روی پیراهن پوشیده می شود اما شما با پوشیدن یک جلیقه به عنوان پیراهن، اجازه می دهید تا پوستتان خنک بماند. از پوشیدن پیراهن‌ زیر این جلیقه‌ها صرف نظر کنید و در عوض آن‌ها را روی پوست بپوشید و بازوها و سینه‌تان را آشکار کنید. این یک فرصت عالی برای آزمایش رنگ ها و الگوهای جدید برای شما است. جلیقه هایی به رنگ سبز ملایم یا قهوه‌ای برای ست کردن با شلوار‌های جین و چینی عالی هستند. اما اگر ظاهر تک رنگ را ترجیح می‌دهید، یک جلیقه مشکی با شلوار که تا زانو می‌رسد، بسیار جذاب خواهد بود. ظاهرتان را با کفش های کتانی یا کفش مجلسی تکمیل کنید . برای داشتن ظاهرط جذاب تر از یک گردنبند زنجیری درشت یا روسری استفاده کنید.

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

20. شلوار جین گشاد

این شلوارهای فوق‌العاده جذاب و راحت را می‌توان تقریباً در هر جایی پوشید که با پیراهن‌های مختلف، ژاکت، تی‌شرت یا حتی یک هودی ساده، عالی به نظر می‌رسند. یک کمربند باریک به شلوارتان اضافه کنید و پیراهن ساده ای برای ظاهری بهتر بپوشید. یک جفت کفش کتانی سفید یا کفش مجلسی قهوه ای با این ظاهر به خوبی ست می شوند. به لطف خطوط بلند، توهم پاهای بلندتر را ایجاد می کنند، بنابراین شما را قدبلندتر نشان می دهند. thetrendspotter

ترند برتر

نگاه کنید:

ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر
ترند برتر

حرف آخر: پوشیدن لباس مطابق با مد، هر کسی را مدرن تر و جذاب تر نشان می دهد. پس با انتخاب درست لباس و دیگر لوازم جانبی را بخرید.

از سایت همه چی اینجاست، دیدن کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر