0

برند نیو ول New well

برند نیو ول New well

برند New well، یک برند تولید کننده ی محصولات آرایشی در کشور ترکیه می باشد که محصولات متنوع و با کیفیتی را با شعار میکاپ حرفه ای، برای بانوان تولید می کند.

کالاهای تولیدی این برند، طیف گسترده ای از انواع محصولات برای پوست، مو و زیبایی را در بر می گیرد. علاوه بر لوازم آرایشی، محصولاتی برای مراقبت های پوستی، مو و ناخن را نیز در خط تولید خود دارا می باشد.

هم چنین برای ارائه ی هرچه بهتر خدمات به مشتریان خود، اقدام به تولید ابزارهایی برای یک آرایش و میکاپ حرفه ای مانند: انواع براش ها در طرح ها و رنگ های متنوع و بسیار شیک با کاربردهای گوناگون، کیف های لوازم آرایش، اسفنج و پدهای آرایشی، دستگاه های تمیز کننده ی براش، سوهان ناخن، پنکیک آرایشی وکرم آرایش صورت و… نموده است.

برند نیو ول New well این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است تا برای انجام یک آرایش حرفه ای و مراقبت های قبل و بعد از پوست و مو، بی نیاز از محصولات دیگر برند ها باشند.

ویژگی های محصولات برند نیو ول New well

برند نیو ول New well

از جمله عواملی که این برند را به یک برند آرایشی محبوب در سراسر دنیا تبدیل کرده است یک ویژگی خاص محصولات برند New well می باشد که در اکثریت محصولات آن به کار رفته است. این ویژگی خاص استفاده از روغن آرگان طبیعی، در تولید لوازم آرایشی می باشد. که وجود این روغن سبب ترمیم بافت پوست از طریق کلاژن سازی و از بین بردن لایه های مرده پوست می شود که در نتیجه پوستی شفاف و زیبا را نتیجه می دهد.

از دیگر ویژگی هایی که سبب محبوبیت این برند شده است، قیمت مناسب محصولات آن می باشد. برند نیو ول New well با ارائه ی محصولاتی با رنج قیمت متوسط؛، قشر زیادی از جامعه را به عنوان مشتریان خود پوشش می دهد.

برند نیو ول New well از گذشته تا به امروز!

این برند در سال ۱۹۹۶ میلادی در کشور ترکیه تأسیس و محصولات خود را به بازار عرضه کرد. برند New well تولیدات خود را بر پایه ی محصولاتی کاملا طبیعی و خالص، بدون این که هیچ عوارضی برای پوست داشته باشند آغاز کرد. سپس به دلیل کیفیت و تنوع محصولات، برند نیو ول New well به سرعت در بازار جهانی به یک برند شناخته شده تبدیل شد.

امروزه این برند در بسیاری از شهرهای مختلف دنیا مانند: پاریس، لندن، میلان، نیویورک، توکیو و استانبول و… دارای نمایندگی و مراکز فروش معتبر می باشد و یکی از برندهای لوکس آرایشی محسوب می شود.

برند نیو ول New well

محصولات برند New well تحت سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ و در کشور ترکیه تولید می شوند و تولید کننده هایی در خارج از این کشور ندارد، بنابراین از لزوم داشتن شعبه و نمایندگی های فروش برای رسیدن محصولات به دست مشتریان در سراسر دنیا به خوبی آگاه است. بنابراین با افتتاح این نمایندگی ها سعی در رقابت با دیگر برندهای موجود در بازار، تأمین رفاه حال مشتریان خود و گسترش کسب و کار و رونق هرچه بیشتر آن دارد.

بنابراین می توان گفت که برند نیو ول New well یک برند با کیفیت در زمینه ی تولید لوازم آرایشی می باشد که تولیدات خود را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد می توانید با مراجعه به سایت ها و نمایندگی های معتبر فروش، نسبت به تهیه ی محصولات برند New well اقدام نمایید.

چگونه محصولات برند نیو ولNew well را خریداری کنیم ؟

هموطنان عزیز می توانند بدون دغدغه و با اطیمنان کامل محصولات اصل و اورجینال این برند را از فروشگاه همه چی اینجاست به آسانی خریداری کنند تا دیگر نیاز نباشد راه پر پیچ و خم خرید از وب سایت رسمی را طی کنند،همچنین وب سایت امکان مقایسه چندین کالا را به شما می دهد تا بتوانید بهترین انتخاب را در بین کالا ها داشته باشید و به راحتی به خرید محصولات مورد علاقه خود بپردازید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر