0

خرید ادکلن مردانه برشکا

خرید ادکلن مردانه برشکا

اگر قصد خرید ادکلن مردانه برشکا را دارید حتما مقاله زیر را بخوانید.
معرفی شرکت برشکا
شرکت برشکا در سال 1988 فعالیت خود را با هدف به دست گرفتن بازار مد و اکسسوری جوانان آغاز کرد. این شرکت که جزئی از گروه بزرگ ایندیتکس است در حال حاضر دارای بیش از 1000 فروشگاه فعال در 71 کشور در دنیا می باشد. این شرکت در مدت زمان فعالیت خود توانسته است 10 درصد از فروش کل گروه ایندیتکس را تشکیل بدهد. این شرکت با هدف گزاری های دقیق برای توسعه و پیشرفت محصولات خود توانست در سال 2013 برای دومین سال پیاپی به عنوان مورد علاقه ترین و ارجح ترین برند پوشاک بانوان انتخاب شود.

یکی از مهم ترین مسائل برای دنبال کنندگان مد داشتن عطر هایی جذاب و خوشبو است که نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند. شرکت برشکا هم مانند هر تولید کننده اکسسوری مد و لباس اقدام به تولید ادکلن مردانه برشکا برای سلیقه های مختلف کرده است و همیشه بازخورد خوبی از جانب مصرف کنندگان دریافت می کند.
بررسی تمامی تولدیدات شرکت برشکا با عنوان ادکلن مردانه برشکا کاری زمان بر است و در غالب این مقاله نمی گنجد، اما با معرفی نکاتی مهم برای انتخاب عطر های این شرکت امیدواریم که تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

نکات مهم در انتخاب و خرید ادکلن مردانه برشکا
از زمان های بسیار قدیم عطر ها و گیاهان معطر مورد توجه مردم بوده اند و شرکت های تولید کننده عطر در هر زمانی سعی می کنند تا به بهترین شکل ممکن این بو های خوش را در اختیار مردم قرار دهند. امروزه عطر ها از اسانس های روغنی، ترکیبات معطر، تثبیت کننده ها، نگهدارنده ها و الکل تشکیل می شوند. مهم ترین بخش عطر اسانس های روغنی موجود در آن است که از تقطیر گل ها، گیاهان و سبزیجات و بعضا علف ها یا میوه ها بدست می آید.
اکثرا افراد ادکلن مردانه برشکا را بر اساس سن، جنسیت و فصل انتخاب می کنند و کمتر کسانی هستند که اطلاعاتی در باره جنس، بو و حتی رنگ داشته باشند. بعضی از افراد هم هستند که تفاوت عطر و ادکلن را نمی دانند و عده ای عطر ها را فقط برای استفاده خانم ها می دانند. به دلیل وجود عطر های تقلبی که شباهت بسیار زیادی با عطر های اصلی دارند بعضا افراد از خرید عطر منصرف می شوند چون بعضا با نداشتن اطلاعات کافی عطر هایی تقلبی خریده اند و معتقدند هزینه ای که صرف این خرید می کنند بی فایده است.

خرید ادکلن مردانه برشکا

طبقه بندی اولیه عطر ها
تمامی بو ها از ترکیب چند بوی اصلی با هم تشکیل می شوند. چهار بوی اصلی که تقریبا در همه ی عطر ها هستند شامل چوب (که شامل ادویه ها می شود)، گل (میوه و برگ را در بر می گیرد)، خنک و خاورمیانه ای که این دو، طیف گسترده ای از مواد را در بر می گیرند.
تقریبا تمامی تولیدات شرکت برشکا تحت عنوان ادکلن مردانه برشکا از این چهار بو سر چشمه می گیرند و در هر عطر یکی از این بو ها غالب است. هر کدام از این بو ها برای یک فصل خاص به کار می روند مثلا عطر ها با پایه خنک برای تابستان یا عطر ها با پایه گل برای بهار ، عطر های خاورمیانه ای برای زمستان و عطر با پایه چوب برای پاییز استفاده می شود.

ترتیب ماندگاری و پخش بو در عطر ها
نام گذاری عطر های شرکت برشکا از نظر پخش شدن بو به ترتیب ادکلن، ادوتویلت، ادوپرفیوم و پرفیوم ها هستند و از جهت ماندگاری و غلظت عطر، به ترتیب پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت و ادکلن می باشند.
ماندگاری ادکلن های تقلبی به این علت است که سازندگان از درصد کم تری الکل در ساخت آن استفاده می کنند تا با ماندگاری بیشتر خریداران را به اشتباه بیاندازند.

برای خرید ادکلن مردانه برشکا وقت بگذارید
یکی از نکات مهم به هنگام خریدن ادکلن مردانه برشکا، عجله نکردن است. بعد از بو کردن چند ادکلن مقداری دانه های قهوه که در هر عطر فروشی پیدا می شود را بو کنید تا قسمت بویایی مغزتان تمرکز پیدا کند . دوباره به سراغ گزینه هایی که دوست داشتید بروید.
ابتدا مقداری از ادکلن مردانه برشکا را روی مچ دستتان و نزدیک به نبض اسپری کنید. دو نکته در اینجا بسیار مهم است اول اینکه مچ دستتان حتما خشک باشد و دوم اینکه از مالیدن عطر به روی دست خود اکیدا خود داری کنید، چرا که این کار در اصطلاح باعث کشتن بوی عطر می شود.

اسپری کردن عطر روی لباس یکی از اشتباهات رایج است. این کار باعث می شود تا روغن ایی که در عطر هست با پوستتان درگیر نشود و تمامی نت های عطر به مشام شما نرسد. هیچ گاه عطر را روی لباستان نزنید چرا که این کار باعث لکه شدن لباس می شود. برای اسپری کردن عطر می توانید روی پوست پشت زانو، پشت گوش ، مچ دست و یا روی گردن این کار را انجام دهید.

خرید ادکلن مردانه برشکا

بعضی از فروشندگان با اسپری کردن ادکلن مردانه برشکا بر روی نوار های کاغذی پیشنهاد های جذابی را به شما می دهند اما توصیه ما این است در خرید این گزینه ها دقت بیشتری داشته باشید چرا که این نوار های کاغذی صرفا نت های ابتدایی عطر را به شما نشان می دهند اما بوی اصلی عطر در حدود 20 الی 30 دقیقه بعد از اسپری کردن روی بدن به مشامتان می رسد.

خرید ادکلن مردانه برشکا

برای اکثر عطر ها در حدود 45 دقیقه طول می کشد تا تمامی نت های عطر به شما نشان داده شود. سعی کنید این مدت زمان را پس از تست ادکلن مردانه برشکا در مغازه حضور داشته باشید تا بهترین گزینه را بخرید.
به عنوان یک مرد به یاد داشته باشید که خرید ادکلن مردانه برشکا یک کار زمان بر است که باید دقت زیاد برای خرید آن داشته باشید. چرا که این بو قرار است برای مدتی همراه با شما باشد پس سعی کنید با حوصله در هنگام خرید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.
امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر