0

در راهنمای خرید عینک دودی مردانه چه مطالبی باید ذکر شود

خرید عینک دودی مردانه

خرید عینک دودی مردانه

مقاله ای که امروز قصد داریم برای شما مورد بررسی قرار دهیم در خصوص راهنمای خرید عینک دودی مردانه است، پیشنهاد می کنیم مطالب امروز را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست عینک های آفتابی مانند لباس که از بدن انسان محافظت می کنند، وظیفه ی حفاظت از چشم ها را به عهده دارند حتی می توان گفت که وجود عینک دودی بسیار ضروری تلقی می شود چیزی که قطعا بسیاری از مردم آن را بی اهمیت می دانند یا هنگام خرید بدون در نظر گرفتن یکسری نکات آن را خریداری می کنند، اگر می خواهید یک عینک متناسب و استاندارد داشته باشید به نکاتی که در ادامه ذکر کرده ایم توجه کنید.

اولین نکته ای که راهنمای خرید عینک دودی مردانه باید به آن دقت کنید فریم آن است، هر یک از عینک ها بر اساس طراحی خاصی که دارند مناسب شخص خاصی می باشند، برای این که بدانید چه عینکی مناسب شماست ابتدا با بدانید که فرم صورت شما به چه شکل است. تمامی آن ها را در ادامه شرح داده ایم.

خرید عینک دودی مردانه

  • صورت بیضی

اگر بخواهیم صورت بیضی شکل را توصیف کنیم باید بگوئیم که مانند یک تخم مرغ وارونه هستند، عینکی مناسب این فرم صورت است که عرض بیشتری داشته باشد، از جمله فریم های پیشنهادی برای چنین صورت هایی کلاب مستر، ویفرر، خلبانی، چند ضلعی، پروانه‌ ای، مستطیل و مربع می باشند که خیلی باریک یا خیلی پهن نیستند.

  • صورت گرد

برای صورت های گرد باید عینک هایی را انتخاب کرد که گردی صورت را نشان ندهند، فریم های خلبانی، پروانه‌ ای، مربع و مستطیلی به دلیل زاویه دار بودن مناسب ترین عینک ها به شمار می روند. اگر می خواهید صورت شما کشیده تر به نظر برسد توصیه می کنیم از فریم هایی که فلزی هستند استفاده کنید.

  • صورت مربعی

صورت های مربعی بهتر است از عینک هایی با فریم خلبانی، ویفرر، کلاب مستر، گرد، بیضی، گربه ‌ای یا پروانه‌ ای استفاده کنند، عینک های فوق به دلیل داشتن انحنا زاویه ی صورت را پنهان می کنند.

  • صورت مستطیلی

عینک هایی مناسب صورت های مستطیلی هستند که دسته های تزئین شده داشته باشند تا صورت را عریض تر از آن چه که هست نشان دهد. عینک های زاویه داری مثل خلبانی، ویفرر، کلاب مستر، چند ضلعی، گربه‌ ای، بیضی و پروانه‌ ای گزینه های خوبی می باشند.

  • صورت ‌لوزی( الماسی)

فریم‌های خلبانی، گرد و بیضی که باعث می شوند فاصله ی بین گونه ها بیشتر به نظر برسد بسیار مناسب صورت های لوزی می باشند، اگر صورت شما جز صورت های الماسی است توصیه می شود عینکی انتخاب کنید که از جزئیات زیاد و خطوط متمایز برخوردارند.

  • صورت مثلثی

برای این نوع از صورت ها نیز بهتر است از فریم هایی که جزئیات بیشتری دارند و به طور کلی تزئین شده اند استفاده کرد تا قسمت بالایی صورت را که باریک تر است عریض تر نشان دهند.

  • صورت قلبی

صورت های قلبی در واقع همان صورت های مثلثی هستند که راس آن ها به سمت پائین است، برای این که این نوع صورت ها عریض تر از آن چه که هستند نشان داده شوند باید از عینک هایی که بدون فریم هستند یا رنگ روشنی دارند استفاده کرد.

خرید عینک دودی مردانه

علاوه بر راهنمای خرید عینک دودی مردانه که در قسمت بالا شرح دادیم نکات دیگری وجود دارند که پیش از خرید باید به آن ها دقت کنیم، مهم ترین آن ها را بدین شرح می باشند.

  • قیمت عینک

برخی از افراد تصور می کنند که عینک هایی با قیمت بالاتر از کیفیت بیشتری برخوردار است در حالی که چنین نیست، یکی از راه های تشخیص عینک استاندارد تراش صحیح لنز عینک می باشد.

  • شیشه و لنز

شیشه و لنز عینک باید به گونه ای باشد که 99 تا 100 درصد اشعه ی ماورا بنفش جذب کند.

  • جنس

بسته به سلیقه خریدار جنس عینک می تواند از آلومینیوم، فلز یا پلاستیک فشرده ساخته شود، هر یک از آن ها مقاومت خاصی دارند.

از همراهی همیشگی شما دوستان عزیز صمیمانه سپاسگذاریم امیدواریم که از مطالب امروز نهایت استفاده را برده باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر