0

راهنمای خرید بهترین کلاه برند برشکا

راهنمای خرید بهترین کلاه برند برشکا

راهنمای خرید بهترین کلاه برند برشکا و ویژگی های یک کلاه خوب

در فصل تابستان شما باید خیلی بیشتر از فصل های دیگر سال از پوست و موی خود مراقب کنید زیرا نور خورشید به شدت برای پوست و موی شما مضر است و تابش نور مستقیم به پوست باعث سوزاندن پوست و خراب شدن موهای شما می شود. پس تنها استفاده از کرم های آفتاب لازم نیست و حتما باید از کلاه مناسب برای مراقبت از پوست و موی خود استفاده کرد.

کلاه های برند برشکا بهترین گزینه برای انتخاب هستند زیرا بسیار زیبا و شیک و مناسب با هر سلیقه طراحی شده اند.

شاید برای شما سوال باشد که برند برشکا چه برندی است؟

در پاسخ به این سوال شما باید توضیح داد که برند برشکا یک برند معروف اسپانیایی است  که محصولاتی را که عرضه می کند کاملا طبق سلیقه قشر جوان است که در سال1998 تاسیس شد، و حدودا در 1000 شعبه و در 71 کشور محصولات خود را عرضه میکند و دفتر مرکزی این برند در اسپانیا، شهر آرتکسیو قرار دارد.

برای خرید یک کلاه خوب می بایست چند نکته مهم را در نظر داشته باشید تا خرید بهتری را تجربه کنید. که این نکات عبارت اند از

رنگ کلاه

سایز کلاه

قیمت کلاه

جنس کلاه

رنگ کلاه

برای خرید کلاه دقت به رنگ آن بسیار مهم است و کلاه هایی که رنگ آن ها روشن است برای کلاه های آفتابی و فصل تابستان بسیار مناسب تر هستند، زیرا کلاه های رنگی نور خورشید را کمتر جذب میکنند و شما احساس خیلی خوبی دارید.

راهنمای خرید بهترین کلاه برند برشکا

سایز کلاه

کلاه وسیله ای است که شما تنها برای فصل های خاصی از سال مانند  فصل زماستان که می بایست کلاه گرم بپوشید، و در فصل تابستان که باید کلاه آفتابی استفاده کنید، مورد استفاده قرار می گیرد پس شما با خرید یک کلاه برای فصل مناسب آن می توانید تا چند سال از آن استفاده کنید.

نوعی از کلاه ها هستند که از خیلی وقت پیش نیز در بازار ها عرضه می شوند، شما میتوانید سایز این نوع کلاه ها را با استفاده از چسب یا دکمه هایی که برای آن ها قرار داده اند سایز آن را تنظیم کنید. البته مدل های دکمه ای آن نسبت به مدل های چسبی بهتر هستند چرا که این امکان وجود دارد که چسب بکار برده شده در مدل چسبی به مرور زمان از بین برود و دیگر قابل استفاده نباشد.

همچنین انواع دیگری از کلاه ها در بازار عرضه می شوند که لبه های کوچکی دارند و در برابر آفتاب زیاد مقاوم نیستند و بیشتر برای ورزش مورد استفاده قرار می گیرند.

مناسب ترین جنس کلاه

دونمونه از کلاه هایی که در بازار عرضه میشوند کلاه های روباز و کلاه های رو بسته هستند، اگر از کلاه های رو باز استفاده کنید هوا به راحتی با سر شما تماس برقرار کرده و از عرق کردن سر جلوگیری میکند. اما کلاه های رو بسته کاملا پوشیده شده اند و اگر تمایل به استفاده آن ها دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که جنس آن طوری باشد که هوا به راحتی در آن جریان داشته باشد. کلاه های برند برشکا با رعایت تمامی این نکات مهم بهترین کلاه ها را عرضه می کند.

کلاه های برند برشکا قیمت بالا تری نسبت به دیگر کلاه های معمولی که در بازار عرضه می شوند دارند و علت آن هم خاص بودن جنس و نوع پارچه به کار برده شده در تهیه این نوع کلاه ها است. این نوع کلاه ها بسیار با کیفیت و با دوام اند.

نوع دیگری از کلاه ها آفتابی هستند که برای تهیه  آن ها از فناوری نانو استفاده شده است، در فصل گرما در اثر تعرق بسیار و جمع شدن رطوبت بر روی سر مشکلات فراوانی از جمله انواع قارچ ها برای مو و پوست سر به وجو می آید و اگر از کلاه غیر استاندارد استفاده شود این مشکلات دو چندان می شود.

در نتیجه بهترین راه کار برای جلو گیری از مشکلات احتمالی استفاده از کلاه هایی است که برای ساخت آن ها از فناوری نانو استفاده شده است.

 نکته دیگر که در خرید کلاه باید به آن توجه کنید سایه بان کلاه آفتابی است. سایه بان باید طوری باشد که تمامی صورت و گوش ها و گرردن را پوشش دهد.

راهنمای خرید بهترین کلاه برند برشکا

غیر از کلاه های آفتابی کلاه های دیگر نیز تهیه و عرضه میشوند که صرفا برای تیپ و ست کردن به کار میروند که در ادامه به بررسی انواع کلاه هایی که متناسب با تیپ ظاهر و فرم صورت هستند می پردازیم.

قبل از هر کاری باید فرم صورت خود را بشناسید.

مدل کلاه برای صورت های مربعی شکل

اگر فرم صورت شما مربعی شکل است یعنی عرض چانه و پیشانی شما تقریبا برابر است، پس یعنی باید به دنبال کلاه هایی بروید که لبه ی آن ها گرد است، چرا که کلاه های با لبه گرد تر باعث به وجو آمدن تناسب در صورت شما می شود.کلاه هایی که لبه آن ها پهن تر است صورت شما را باریک تر نشان می دهد.

کلاه برای صورت های کشیده و بیضی شکل

برای صورت های بیضی شکل بیشتر کلاه ها مناسب هستند جز کلاه هایی که لبه آن ها خیلی باریک باشد، زیرا لبه باریک کلاه باعث می شود که صورت شما باریک تر از آن چیزی که هست نشان داده شود.

راهنمای خرید بهترین کلاه برند برشکا

کلاه برای صورت های کوتاه

اگر مدل صورت شما خیلی گرد است یعنی شما صورت کوتاهی دارید و لازم است که فرم صورت شما کمی کشیده تر نشان داده شود. در این صورت می توانید از کلاه های با تاج کوتاه استفاده کنید زیرا این نوع از کلاه ها گردی صورت شما را زیبا و خوش فرم تر نشان می دهد.

کلاه برای صورت گرد

اگر صورت شما گرد است ینی اگر پیشانی و چانه شما نسبت به گونه هایتان کوچکتر است کلاهی که تاج آن متوسط است را انتخاب کنید، نکته دیگر این است که کلاهی که انتخاب می کنید باید لبه نسبتا باریک تری داشته باشد، استفاده از این مدل کلاه تعادل خاصی را به فرم صورت شما می دهد.

سایت همه چی اینجاست
امیدوارم مطالب این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر