0

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

از متداول ترین ابزار زیبایی چشم می توان از ریمل نام برد . ریمل انواع مختلفی دارد و همین طور از نوع ماده و ترکیب رنگ و همین طور کاربرد آن با یکدیگر متفاوتند ریمل از آن دسته از ابزارهای زیبایی چشم است که اثر آن به صورت آنی و استفاده از آن بسیار ساده است ریمل باعث می شود که مژه ها حجیم شوند که این باعث می شود چشمانتان بزرگتر دیده شود.ریمل از آن دسته از ابزارهای زیبایی چشم است که اثر آن به صورت آنی و استفاده از آن بسیار ساده است ریمل باعث می شود که مژه ها حجیم شوند که این باعث می شود چشمانتان بزرگتر دیده شود.

انواع مختلف ریمل

 ریمل های حجم دهنده volume mascara

ریمل باعث پرپشت شدن مژه ها می شود فرمول غلیظ تری نسبت به بقیه استفاده شده است که حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم است باعث پرپشت نشان دادن مژه ها می شود. برای مژه های استفاده می شود که نازک و کم حجم هستند این ریمل ها دارای برسی ضخیم هستند.

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

ریمل های بلند کننده Lengthening mascara

این ریمل ها معمولاً از الیاف تشکیل شده اند که باعث می شود به مژه ها بچسبند تا ظاهری بلندتر داشته باشند آن ها به گونه‌ای است که می‌توانند بدون تجمع ریمل بر روی مژه ها چند لایه از ریمل را روی هم بزنید از این ریمل برای مژه های استفاده می‌شود که پرپشت هستند اما بلندی آن ها به اندازه کافی نیست.

ریمل های  فر کننده

این ریمل ها برای مژه هایی مناسب است که هیچ حالتی ندارد  ریمل های فر کننده، مژه ها را به سمت بالا حالت می دهد این ریمل ها دارای پلیمر و رزین اند و به حفظ حالت مژه ها در مدتی کوتاه کمک می‌کند برای استفاده از این ریمل ها و حالت دار شدن مژه ها بیشترین مقدار ریمل را باید به ریشه مژه بزنید تا حالت خود را حفظ کند.

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

ریمل های ضد آب  Waterproof mascara

همان طور که از نامشان پیداست کاربرد آن‌ها به این صورت است که در برابر تعریق و آب مقاوم است و به اصطلاح ریزش ندارد و اطراف چشم را سیاه نمی‌کند این ریمل ها حاوی روغن های معدنی و موم هستند اگر از آن دسته از خانم هایی هستید که زیاد عرق می کنید توصیه می کنیم که از این ریمل ها استفاده کنید همین طور اگر اهل گریه کردن هستید و یا به استخر می روید از این ریمل های ضد آب می توانید استفاده کنید.

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

ریمل های تقویتی

از  این ریمل ها برای حجم دهی و بلند شدن مژه ها استفاده می شود در ترکیب این ریمل ها از مواد تقویت کننده ها مژه و پرپشت کننده های طبیعی استفاده شده است.

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

ریمل های فیبری

نوعی دیگر از ریمل ها ،ریمل های سیبری هستند این ریمل ها در پیکه حرکت می‌کنید مژه‌هایتان را درگیر می‌کند و همه مژه های تان را می پوشاند.

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

ریمل های جدا کننده مژه

ریمل ها همه کاره هستند و باعث حجم دهی و ضخیم شدن موها می شوند این ریمل ها به صورت ضد آب عرضه می شود این فیلم ها به صورت مساوی  بر روی مژه ها پخش می‌شوند و باعث می‌شود مژه ها پرپشت و بلند و ور شوند و ظاهری زیبا به چشم های شما می بخشند.

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

ریمل های اکلیلی

این ریمل ها هم به صورت مایع و هم به صورت پودری عرضه شده اند برای استفاده از این ریمل ها باید مقداری مساوی بر روی مژه های تان پخش کنید تا در یک نقطه گلوله نشوند این فیلم ها باعث می شود چشمانتان زرق و برق و درخشان نشان داده شود که معمولاً در مجالس و مهمانی ها از این نوع ریمل ها استفاده می‌کنند یک نکته مثبت دیگر  آن ها رنگ های مختلف آن ها است که دست خانم ها را برای داشتن چشمان زیبا باز می گذارد.

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

ریمل های رنگی colored mascara

اگر می خواهید چشمان متفاوت داشته باشید و یک آرایش برجسته داشته باشید از ریمل های رنگی استفاده کنیم این ریمل ها ظاهری متفاوت به چشمان شما می بخشد برای استفاده از این ریمل ها این نکته را به یاد داشته باشید که مژه های پلک پایین تان را نیز ریمل بزنید.

 

کاربرد انواع برس ریمل

نکته دیگر که باید درباره ریمل ها در نظر گرفت برس ریمل در آرایش چشم است استفاده از برس مناسب باعث می شود چشمانت خیره کننده و جذاب باشد اگرچه در آرایش های امروزی از ریمل زیاد استفاده نمی شود اما گاهی اوقات ریمل به تنهایی می تواند تاثیر خاصی در روی شما بگذارد این چه مدل ریملی با چه برسی برای آرایش شما لازم است می تواند کارتان را راحت تر کند فرم برس می تواند کیفیت و اثر گذاری ریمل را دوچندان کند برای این که ریمل و برس مخصوص چشم خود را بشناسید با ما همراه باشید.

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

برس های توپ دار

برس ها دارای یک بخش توپی هستند که برای ریمل زدن مژه های کوچک و کم پشت گوشه های داخلی چشم استفاده می شود ریمل زدن با این فرچه ها امکان ریمل زدن بخش های غیر قابل دسترس چشم می شود استفاده از این پروژه ها باعث درشت تر کشیده تر و زیباتر دیده شدن چشم هایتان می شود باید برای استفاده از این براشه ریمل دقت لازم را داشته باشید زیرا استفاده بیش از حد از آن باعث می‌شود ریمل روی مژه ها پخش شود

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم.

برس های منحنی

همان طور که از اسمشان پیداست ظاهر آن ها نیز به صورت منحنی است استفاده از این فرچه ها باعث می شود که مژه های تان فر شوند استفاده از این پروژه ها باید آنها را وسط مژه ها قرار دهید و به سمت بالا ریمل بزنید این برس باعث می‌شود مژه های تان به سمت بالا حالت بگیرد و همین طور چشم‌هایتان باز تر دیده شود.

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

برس های صاف و باریک

بر روی این برس ها  موهای ریزی وجود دارد که تک تک مژه ها را از همدیگر جدا می کند و به خوبی تمام مژه ها را پوشش می دهد اما هیچ تاثیر بلند کنندگی واضحی بر روی مژه های تان نمی بینید این فرچه ها باعث می شود مژه‌ها متراکم و پرپشت نشان داده شوند. اگر از آن دسته از افراد هستید که از ریمل برای مژه های پایین تا نیز استفاده می کنید این بهترین انتخاب تا می‌تواند باشد که بدون به هم ریختگی و راحت میتوانید مشاهده پایین خود را ریمل بزنید و هیچ کثیفی بر روی صورتتان به بار نیاید.

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

برس های ضخیم

معمولاً همه از این مدل استفاده می کنند این براش ها مویچه های ضخیمی دارند که می‌توانند با استفاده از آنها تمام مژه ها را پوشش دهند و مژه ها را ضخیم تر و متراکم نمایش دهند اما این را در نظر بگیرید که براش ها را بلند نمی کنند اما اگر کم پشت هستند باعث می‌شود که نشان داده شوند.

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

برس های مخروطی

ساختار این  براش ها به این صورت که مویچه های بلندی در قسمت پایین و و در قسمت بالایی مویچه های نازک و پراکنده وجود دارد قسمت پایینی برای پوشاندن مژه های بلند و بیرونی و باعث بلندتر دیده شدن مژه ها می شود در حالی که در قسمت نوک براش قسمت داخلی و میانی چشم را پوشش می دهد این فرچه برای آرایش چشم گربه ای استفاده می شود.

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

برس های مخصوص مژه های  پایین

از این رو براش برای ریمل زدن مژه های پایین استفاده می شود که خاصیت فر کنندگی و بلند کردن مژه ها را دارد اگر از آن دسته از افراد هستید که چشمانی ریز دارید از این برای مژه های بیرونی تان استفاده کنید این باعث می‌شود چشمان تان بزرگ تر دیده شود می خواهید از این براش استفاده کنید باید به صورت عمودی و رو به بالا به مژه های تان ریمل بزنید.

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

برس های پلاستیکی

از این  براش ها برای حجم بخشیدن به مژه ها استفاده می شود این براش ها پوشش بی نظیری دارند و همین طور هستند به همین دلیل است که استفاده از آن ها بسیار ساده است اگر می خواهید مژه های تان پر دیده شود از این روش استفاده کنید زیرا به هم نمی چسبند حالت پوست پوست شدن ریمل نمی‌دهد.

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

تمام این خصوصیات باید با مواد با کیفیتی که در ریمل به کار رفته کارایی داشته باشد اگر شما هم چشمانی حساس دارید باید به ویژگی های ریمل بسیار دقت کنید زیرا مواد شیمیایی بسیار مضر برای چشم هستند بعضی از آنها نه تنها برای چشم بد که مژه ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهند و باعث می شوند که مژه ها کم پشت شوند.

ریمل ، محبوب ترین ابزار زیبایی چشم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر