0

سایت oxxo (سایت اکسو) محبوبترین فروشگاه اینترنتی لباس ترکیه

سایت oxxo (سایت اکسو) محبوبترین فروشگاه اینترنتی لباس ترکیه

سایت oxxo  (سایت اکسو) محبوبترین فروشگاه اینترنتی لباس ترکیه

سایت oxxo یکی از فروشگاه های آنلاین و محبوب لباس در ترکیه است که به عنوان ارائه دهنده بهترین های مد و فشن شناخته شدهاست در هر فصل جدید با دوستاران مد و فشن با محصولات جدید ملاقات میکند.

سایت oxxo  نهایت کیفیت را برای محصولات خود ارائه میدهد عملا شما می توانید از سایت اکسو مد روز را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

سیستم های امنیت در پرداخت سایت oxxo  خرید شما را از نظر امنیتی ضمانت میکند و همچنین خدمات مشتریان ویژه سایت اکسو پشتیبانی بی نظیر بصورت ۲۴ ساعت ۷ روز هفته ارائه میدهد که دیگر هیچ جای ابهامی از خدمات مشتریان سایت oxxo  باقی نمی‌گذارد و سایت اکسو را به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس تبدیل کرده است.

فروشگاه اینترنتی لباس oxxo  سریع و متمرکز بر مشتری عمل میکند.

لباس های زنانه ارائه شده در سایت اکسو از قبیل تی شرت های زنانه، پیراهن زنانه، مت زنانه، لباس مجلسی زنانه، شلوار و دیگر پوشاک زنانه مام جزئیات لازم را برای بهترین بودن داراست زیرا که همه این لباس ها توسط طراحان لباس خود برند oxxo  طراحی شده اند.

لباس های زنانه طراحی شده توسط سایت اکسو همگی از بهترین پارچه ها با کیفیت عالی ساخته شده اند.

همچنین بلوز های زنانه و تی شرت های زنانه oxxo  نیز همگی از پارچه طبیعی مثل کتان طراحی و ساخته شده اند تا با پوشیدن این نوع لباس تا در تابستان همچنان خنک و سالم بمانید.

 سایت oxxo  لباس های زیر زنانه نیز با بهترین کیفیت و جنس ترائه می دهد که امروز یکی از پرمهاطب ترین لباس های زیر زنانه لباس های تولید شده توسط سایت اکسو می باشد.

زیرا که این نوع لباس ها نیز از بهترین نوع پارچه طبیعی تولید شده اند و راحتی کامل را به همراه دارند.

لباس های اسپورت برند اکسو نیز در انواع مختلف حواری ، ساق بند، حتی کفش های ورزشی زنانه و دیگر پوشاک ورزشی سایت اکسو نیز در مجموعه های این فروشگاه اینترنتی لباس وجود دارد.

سایت oxxo  فروش انواع کفش زنانه از کفش های پاشنه بلند تا انواع کفش های بدون پاشنه یا اصطلاحاً کفش های فلت زنانه و حتی انواع صندل زنانه یا دخترانه را نیز با همان کیفیت و طراحی اصیل ارائه میدهد.

شرایط و امکانات ثبت سفارش در سایت oxxo

تمام سفارشات لباس در سایت oxxo  درب منزل تحویل داده می شوند و همچنین پیشنهاد ارسال رایگان نیز برای سفارشاتی که مبلغ آنها به میزان تعریف شده و یا بیشتر باشد داده می شود تا بدون پرداخت هزینه حمل و نقل سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند.

همچنین نکته مهم این است که سایت oxxo  امکان مرجوع کردن کالا و یا تعویض لباس را تا ۹۰ روز از تاریخ ثبت سفارش ارائه داده است که اگر تا این مدت لباس یا کفش را استفاده نکرده ای. و قصد مرجوع کردن کالا را دارید می توانید از این قابلیت فروشگاه بزرگ اکسو نیز استفاده ببرید.

آمار و اطلاعات سایت اکسو

فروشگاه اینترنتی لباس ترکیه

سایت اکسو دارای اپلیکیشن اندروید و آی او اس نیز می باشد که در پلی استور یا اپ استور قابل دانلود است.

رتبه سایت oxxo  در بین دیگر سایت های کشور ترکیه ۱۵۲۳ می باشد و همچنین رتبه جهانی این سایت طبق گزارش سایت similar web   در جایگاه ۷۳۳۰۳ قرار دارد.

جالب است بدانید که رتبه سایت اکسو در بین تمام فروشگاه های آنلاین لباس ثبت شده ۱۸۰۰ می باشد که رتبه خوب و قابل توجه ای است.

ماهیانه ۵۲۵ هزار نفر از سایت اکسو بازدید میکنن که ۹۸٪ آنها از کشور ترکیه هستند.

از این ۵۲۵ هزار بازدید حدود ۶۲ درصد آن از طریق جستجو در گوگل وارد سایت شده اند و همچنین ۲۳ درصد بصورت مستقیم یعنی مستقیما آدرس سایت را وارد کردن (از قبل آشنا بودن) و حدود ۱۱ درصد با تبلیغات در گوگل وارد سایت شده اند.

این آمار نشان دهنده این است که سایت oxxo  بر روی سئو یا اصطلاحا بالا آمدن در صفحه اول نتایج گوگل هزینه قابل توجه ای کرده است.

از ۶۲ درصد ورودی گوگل این سایت حدود ۳۲ درصد آن با تبلیغات در گوگل وارد سایت شده اند که اکثر این تبلیغات نیز با نام خود برند اکسو انجام شده است. که با توجه به تشابه آدرس این سایت با یک سایت مکزیکی دیگر منطقی است که هزینه زیادی بابت تبلیغات نام برند انجام دهند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر