0

ست کت تک مردانه راحت تر از آب خوردن!

ست کت تک مردانه راحت تر از آب خوردن!

ست کت تک مردانه راحت تر از آب خوردن!

ست کت تک مردانه لباسی بسیار محبوب بین آقایان است که اشتباه در ست کردن باعث شده بسیاری از پوشیدن این استایل شیک منصرف شوند. ست کت تک مردانه یکی از بهترین انتخاب ها برای ظاهری آراسته می باشد. اگر شما علاقه مند به پوشش رسمی هستید طبیعتاً پوشیدن کت و شلوار در تمام طول روز به شما حس خوبی نمی دهد، اما با ست کت تک مردانه با لباس های مناسب نه تنها حس بهتری خواهید داشت بلکه از استایلی اسپرت و در عین حال رسمی نیز بهره خواهید برد.

ویژگی های ست کت تک مردانه 

ست کت تک مردانه از نظر دوخت نسبت به کت شلوار تفاوت هایی دارد. تفاوت اصلی آن نیز دوخت چسبنده تر و حالت اسپرت آن است، تفاوت های دیگر نیز به جزئیاتی مانند استفاده نکردن پد در شانه های کت اسپرت است.

چطور ست کت تک مردانه درست را انتخاب کنیم؟

ابتدا در نظر داشته باشید که با وجود اسپرت بودن دوخت کت تک نباید کتی بسیار جذب یا تنگ را انتخاب کنید. اولویت اولیه برای انتخاب در تمامی کت ها راحتی آن است. کت باید به سادگی پوشیده شود. برای اطمینان از راحتی کت دست های خود را رو به جلو بکشید، اگر احساس تنگی کردید کت مناسب شما نیست.

پس از انتخاب کت تک بقیه لباس هایی که انتخاب می کنید باید اسپرت باشند. برای شلوار می توانید از شلوار های جین یا کتان استفاده کنید و بالا تنه نیز میتواند شامل پیراهن اسپرت، تی شرت، یا پلیور باشد.

 ست کت تک مردانه راحت تر از آب خوردن!

ست کت تک مردانه در چه مدل هایی عرضه می شود؟

ست کت تک مردانه در طرح ها و رنگ های بسیاری تولید می شود، به همین سبب انتخاب کت صحیح گاها دشوار است. نکته ای که باید حین خرید و ست کردن ست کت تک مردانه مد نظر داشته باشید این است که رنگ و جنس کت و شلواری که انتخاب می کنید نباید مشابه باشد. به عنوان مثال کت تک کرمی رنگ با شلوار کتانی به همین رنگ به هیچ وجه ترکیب جذابی نیست.

برای انتخاب صحیح تر کت های تک مردانه باید آن ها را به درستی بشناسید:

 ست کت تک مردانه نخی:

 ست کت تک مردانه راحت تر از آب خوردن!

بهترین انتخاب برای روز های گرم تابستان ست کت تک مردانه نخی است. کت های نخی تن خور بسیار خوبی با توجه به استفاده از الیاف نخی دارند و برای محیط های غیر رسمی انتخابی هوشمندانه محسوب می شوند. با وجود تولید کت های نخی در رنگ های بسیار زیاد، محبوب ترین آن ها سه رنگ بژ، سرمه ای و خاکستری می باشند. برای ست کردن کت های نخی شما می توانید شلوار جین یا کتان را انتخاب کنید. برای بالا تنه ترجیحا از تیشرت و برای کفش نیز کفش های اسنیکرز بهترین گزینه هستند.

ست کت تک مردانه پشمی:

 ست کت تک مردانه راحت تر از آب خوردن!

کت های پشمی به علت بافت ضخیمی که دارند انتخاب مناسبی برای تابستان به شمار نمی آیند. اما برای روز های خنک تر پاییزی انتخابی بهتر از کت های پشمی پیدا نمی کنید. کت های پشمی خود را ترجیحا در رنگ های خاکستری و سرمه ای خلاصه کنید، زیرا ست کردن این رنگ ها با رنگهای دیگر به نسبت ساده تر است. کت های پشمی را هنگام خرید به دقت پرو کنید. زیرا به دلیل بافت خاصی که کت های تک پشمی دارند امکان اشتباه در دوخت و بی دقتی در برش وجود دارد. پس نیاز است که در خرید آن ها دقت کافی را به خرج دهید.

کت های تک مردانه کتان:

 ست کت تک مردانه راحت تر از آب خوردن!

کت تک کتان نیز مانند کت های تک نخی انتخاب بسیار خوبی برای روز های گرم تر سال به شمار می روند. در انتخاب رنگ برای نه تنها کت تک کتان، بلکه برای تمامی لباس های از این جنس همواره توصیه می شود که رنگ های شاد و روشن را انتخاب کنید. کت های کتان برای مناسبت های غیر رسمی بهترین گزینه شما هستند و برتری آن ها نسبت به دیگر جنس ها انطباق پذیری ساده آن ها با هر کفش و لباسی است.

ست کت تک مردانه فاستونی:

 ست کت تک مردانه راحت تر از آب خوردن!

کت های تک زمستانه ای که برای استایل های رسمی تر استفاده می شوند. هرچند که شما می توانید کت های تک فاستونی را با لباس های غیر رسمی تر ست کنید. اما زیاده روی نکنید، به یاد داشته باشید که استایل کلاسیک خود را همراه با کت های تک فاستونی حفظ کنید. رنگ تیره برای کت انتخاب کنید و آنرا با شلوار کتان روشن تر ست کنید. انتخاب یک کفش مناسب نیمه رسمی نیز استایلی کلاسیک با چاشنی روزمرگی را به شما می دهد که برای هر مکانی مناسب است.

انتخاب چه طیف رنگی مناسب تر است؟

در انتخاب رنگ لباس های خود بهتر است رنگ های روشن را با رنگ های خنثی ترکیب کنید. و همینطور طیف روشن قهوه ای و خاکستری با رنگ های روشن ترکیب فوق العاده ای خلق می کنند. برای استایل های رسمی تر نیز ترجیحا رنگ های تیره تر انتخاب کنید. به عنوان مثال سعی کنید رنگ های طیف آبی را با رنگ بورگاندی ترکیب کنید.

مراقبت از ست کت تک مردانه:

 ست کت تک مردانه راحت تر از آب خوردن!

همانطور که گفته شد ست کت تک مردانه از بسیاری از جهات شبیه کت و شلوار رسمی است. برای نگهداری ست کت تک مردانه نیز همین مورد صدق می کند. به همان اندازه که کت تک بسیار شکیل و خوش استایل می تواند باشد و ظاهر شما را آراسته جلوه دهد، کت چروک یا دفرمه نیز می تواند به استایل شما لطمه بزند.

 ست کت تک مردانه را باید مانند کت و شلوار حفظ و نگهداری کرد. همیشه سعی کنید که کت را تمیز و خشک نگه داری کنید و هیچ گاه کت چروک شده را به تن نکنید.

کلام آخر اینکه ست کت تک مردانه بهترین انتخاب شما در رویداد های غیر رسمی می تواند باشد، به شرط آنکه طبق اصول صحیح از آن استفاده کنید. هر زمان که نسبت به ست کت تک مردانه خود اطمینان نداشتید آن را با شلوار جین و تیشرت هماهنگ کنید و با خیال راحت از استایل خود به مراسم دلخواهتان بروید.

سپاس که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر