0

راهنمای خرید شلوار کتان مردانه و شیوه شستشوی صحیح آن

شلوار کتان مردانه

راهنمای خرید شلوار کتان مردانه

یکی از شلوار هایی که در هر موقعیتی قابل استفاده می باشد شلوار کتان است، این نوع شلوار ها زیبایی زیادی دارند و بدون شک در کمد اکثر آقایان پیدا می شود، به دلیل اینکه شلوار کتان در انواع گوناگونی تولید می گردد انتخاب آن سخت است، بنابراین ما در این مقاله می‌خواهیم اطلاعاتی در رابطه با راهنمای خرید شلوار کتان مردانه در اختیارتان قرار بدهیم تا خرید راحتی داشته باشید.

اطلاعاتی در رابطه با شلوار کتان

شلوار کتان یک از مدل های رایج شلوار مردانه می باشد که از سوی تیمی از نظامیان آمریکایی معروفیت زیادی پیدا کرده است، با توجه به اینکه نظامیان لباس های ساده با جنس معمولی دارند بنابراین شلوار کتان ویژه آن ها می باشد، این نوع شلوار نسبت به شلوار لی راحت تر است و قابل استفاده در مراسمات و روزمره می باشد، شلوار کتان برای تمامی سبک ها انتخاب بسیار خوبی است چراکه در رنگ های گوناگونی تولید می گردد.

ترکیب لباس مناسب با شلوار کتان مردانه

یکی از راهنمای خرید شلوار کتان مردانه این است که رنگ آن را طوری انتخاب کنید که بتوانید با دیگر لباس‌های خود آن را ست کنید، علاوه بر این اندازه شلوار اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا در صورتی که سایز این لباس با فرم بدن شما تناسب نداشته باشد ممکن است استایل شما را به هم بریزد و جذابیت زیادی نداشته باشد، بنابراین چند طرح شلوارکتان گوناگون را امتحان کنید و فرم بدن خود را مشاهده نمایید.

شلوار های کتان تنگ زیبایی زیادی دارند ولی در صورتی که بیش از حد چسبان باشند ممکن است پاها را خیلی لاغر نشان بدهند و زیبایی خود را از دست بدهد.

برخی از افراد قد شلوار کتان را بیش از حد بلند انتخاب می کنند در حالی که کاملأ اشتباه است، برای جلوگیری از این امر لبه شلوار را تا بزنید تا فرم درخشان ‌تر و زیبایی به دست آورید.

شلوار کتان مردانه

ایجاد استایل رسمی با استفاده از شلوار کتان مردانه

بزرگ ترین راهنمای خرید شلوار کتان مردانه این است که اگر می خواهید با استفاده از آن یک تیپ رسمی داشته باشید بهتر است به سراغ پیراهن های کلاسیک یا کت بلیزر بروید، ترکیب این نوع پیراهن یا کت با شلوار کتان استایل بسیار زیبایی ایجاد می کند و شما را جذاب نشان می دهد، اما برای داشتن ظاهر غیر رسمی پوشیدن پیراهن های ساده نخی یا کتانی انتخاب خوبی است.

انتخاب بهترین رنگ شلوار کتان

برای انتخاب رنگ شلوار کتان هیچ گونه محدودیتی ندارید، ولی رنگ های پرطرفدار مشکی، آبی، سفید، کرمی و غیره است که به راحتی با دیگر رنگ ها ست می شوند، شایان به ذکر است انتخاب رنگ های کلاسیک این مزیت را دارد که از مد نمی افتند و جذابیت زیادی را به وجود می آورند.

هنگام خرید شلوار کتان مردانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

انتخاب شلوار برای ژاکت های رسمی، پیراهن های دست دوز یا بافتی اهمیت زیادی دارد، زیرا اگر شلوار مناسبی انتخاب نکنید تیپ جذاب و زیبابی ندارید، بنابراین بهتر است هنگام خرید شلوار کتان مردانه به نکات زیر توجه داشته باشید.

توجه به پارچه شلوار

جنس شلوار یکی از راهنمای خرید شلوار کتان مردانه است که باید به آن دقت زیادی داشته باشید، شکل و فرم اولیه پارچه بسیار اهمیت دارد، برخی از شلوارها کیفیت زیادی ندارند به گونه ای که خیلی زود چروک می شوند یا با هر بار شستشو فرم اولیه آن ها از دست می ‌رود.

به طور کلی شلوار های مردانه برای فصل تابستان از جنس کتان، پشم و لی تولید می شوند.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در راهنمای خرید شلوار کتان مردانه دقت به وزن شلوارکتان است، این شلوار بسیار سبک می باشد به همین دلیل یکی از پر طرفدار ترین پارچه ها برای کت و شلوار بهاری و تابستانی است.

شلوار کتان مردانه

شیوه شست و شوی شلوار کتان مردانه و نکات مهم برای نگهداری از آن

شستشو شلوار کتان به علت بافت خاصی که در مقایسه با دیگر شلوارها دارد، دارای اهمیت بسیار زیادی است و بایستی برخی از اصول رعایت شود، بهترین مواد شوینده برای شستن این نوع لباس به کارگیری از مواد شوینده ملایم می باشد همچنین دمای آب باید کاملاً مناسب باشد، برای ماندگاری بیشتر خشک کردن و اتوکشی این نوع شلوار مهم است. هنگام شستشو به برچسب پشت شلوار و نشانه های اختصاری دقت کنید.

اگر برای اولین بار می خواهید شلوار کتان را بشویید آن را از دیگر لباس ها متمایز کنید، زیرا شلوارکتان جنس متفاوتی نسبت به دیگر لباس‌ها دارد و اگر این موضوع رعایت نشود ممکن است به بافت شلوار آسیب برسد.

در صورتی که روی شلوار لکه ای قرار گرفته است قبل از اقدام به شستن آن را با استفاده از یک دستمال مرطوب از بین ببرید، استفاده از مواد لکه بر مجاز می باشد ولی اگر شلوار رنگ روشنی دارد می توانید از مواد سفیدکننده استفاده نمایید، دقت داشته باشید که مواد را به طور مستقیم روی شلوار نریزید و از یک دستمال تمیز استفاده کنید.

لازم است بدانید که اگر از آب داغ برای شستن شلوار استفاده کنید پس از خشک کردن آن لباس آب می رود و تنگ می شود، بنابراین از دمای آب مناسب استفاده کنید.

شیوه شستن شلوار کتان با استفاده از دست

شست و شوی این نوع شلوار را موقعی با استفاده از دست انجام بدهید که بافت شلوار نازک است، با توجه به اینکه شستن شلوار با استفاده از ماشین لباسشویی در مدت زمان خاصی صورت می ‌گیرد یا دمای آب تا حدی کنترل می‌شود، بنابراین شستن لباس با استفاده از دست موجب جلوگیری از برخی آسیب ها می شود. برای شستن شلوار با استفاده از این روش لباس را پشت و رو کنید و در آب سرد به مدت حداقل ۵ دقیقه خیس کنید، توجه داشته باشید که اگر لکه ای روی شلوار وجود دارد قبل از خیس شدن آن را پاک کنید، چرا که آب سرد باعث تثبیت لکه می شود.

یکی دیگر از راهنمای خرید شلوار کتان مردانه این است که در مورد نوع پارچه و روش شستشو از فروشنده اطلاعات لازم را کسب کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر