0

بهترین شومیز بچه گانه ترک را از کجا بخریم

شومیز بچه گانه ترک

شومیز بچه گانه ترک داری انواع بسیار زیادی از طرح ها و رنگ های مختلف می باشد، این تنوع رنگ و مدل سبب شده است که پدر و مادر ها لباس های زیبایی را برای فرزندان شان تهیه کنند، از انواع شومیز بچه گانه می توان به مدل های جدید امروزی تا ساده و شیک اشاره کرد.

شومیز بچه گانه ترک از بلند و کوتاه با طرح های مختلف دوخته شده است، همان طور که گفتیم شومیز بچه گانه دارای انوع زیادی است که در ادامه هر کدام از آن ها را معرفی می کنیم.

شومیز بچه گانه ترک

یکی از انواع شومیز های بچه گانه به صورتی است که در قسمت یقه پاپیونی دارد و مرکز آن چین دار می باشد، آستین این نوع لباس مچی دارد و یک دکمه به آن دوخته شده است.

نوع دیگر شومیز های بچه گانه شبیه به پیراهن کلاسیک مردانه می باشند، به طوری که شما می توانید آن را با هر شلواری ست کنید علاوه بر این آن را زیر هرلباسی می توان پوشید.

بعضی دیگر از شومیز های بچه گانه از دو تیکه دوخته می شوند به طوری که قسمت یقه و آستین آن از پارچه های گل دار تشکیل شده است، دکمه های این لباس متناسب با پارچه گل دارد انتخاب می شوند.

مدل دیگر شومیز های بچه گانه که بسیار طرف دار دارد به شکلی می باشد که آستین آن کوتاه و پره پره است، قسمت جلوی آن طرحی پاپیونی از خود پارچه می باشد و پشت آن زیب دار است، این شومیز مناسب فصل های بهار و تابستان می باشد.

مدل بعدی به شکلی است که یقه آن کش دار و افتاده بر روی شانه ها است، مچی آستین این شومیز همانند یقه آن کش دار می باشد شما می توانید با گذاشتن یک کلاه، زیبایی این شومیز را دو برابر نشان دهید.

مدل شومیز بعدی به صورت سر همی می باشد و بسیار پر طرف دار است، این شومیز دو تیکه است به گونه ای که قسمت بالاتنه آن از پارچه گل دار و قسمت دامن آن چین دار با رنگی متناسب با گل های قسمت بالاتنه است. این شومیز بسیار زیبا است و مناسب مجلس های رسمی و مهمانی ها می باشد.

مدل بعدی شومیز بچه گانه ترک به صورتی طراحی شده است که مرکز قسمت جلوی آن از یقه تا انتها فر فری می باشد، یک مدل بسیار زیبا و جذاب با پارچه های طرح دار است.

شومیز هایی وجود دارند که کودکان علاقه خاصی به آن ها دارند و به صورت فانتزی طراحی شده اند، روی این شومیز ها طرح های بچه گانه ای برای جذب کودکان قرار می گیرد.

مدل دیگر انواعی هستند که بلوز زنانه با شرتک ست می شود و محبوبیت خاصی در بین کودکان دارد، این نوع شومیز ها لباس های خیلی شیکی برای کودکان می باشند و مناسب مجالس رسمی و مهمانی ها و … هستند.

مدل بعدی شومیز بچه گانه طرح شلوغی می باشد به طوری که آستین ها و قسمت بالاتنه آن از تیکه های زیادی دوخته شده است این شومیز را می توان با انواع شلوار ها ست کرد.

شومیز بچه گانه ترک

شومیز بچه گانه ترک را چگونه خریداری کنیم؟

هموطنان عزیز می توانند بدون دغدغه و با اطیمنان کامل محصولات اصل و اورجینال این برند را از فروشگاه همه چی اینجاست به آسانی خریداری کنند تا دیگر نیاز نباشد راه پر پیچ و خم خرید از وب سایت رسمی را طی کنند، همچنین این وب سایت امکان مقایسه چندین کالا را به شما می دهد تا بتوانید بهترین انتخاب را در بین کالا ها داشته باشید و به راحتی به خرید محصولات مورد علاقه خود بپردازید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر