0

چگونه عینک آفتابی مردانه فیک را از اصل تشخیص دهیم؛ به همراه 10 نکته ضروری خرید

عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی مردانه

انتخاب مناسب عینک آفتابی مردانه برای حفاظت از چشم در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید امری ضروری است و باید در هنگام خرید زمان بسیاری را به بهترین انتخاب اختصاص داد.

آقایان برای انجام فعالیت های کاری، تحصیلی و حتی تفریحی زمان زیادی در برابر نور خورشید قرار می گیرند در نتیجه اگر رسیدگی مناسبی هم نداشته باشند خیلی سریع پوست و چشم هایشان آسیب دیده و در معرض خطر جبران ناپذیری قرار می گیرند. این روز ها تولید عینک آفتابی فیک با حک برند های معروف بیش از هر زمانی رواج یافته و فروشندگان کلاه بردار برای دریافت سود بیشتر اقدام به قیمت گذاری پایین تر و فروش محصولات در بازار سیاه می نمایند. به منظور پیشگیری از زیان مالی ناشی از خرید اجناس تقلبی بایستی فروشگاه معتبری را پیدا کنید و پس از آن انتخاب کالا را بر مبنای انتظارات خود اعم از ست کرد با سایر اقلام پوشش، کیفیت فریم و تناسب عینک با فرم صورت انجام دهید.

[viewOfBridge cats=”1343″ brand=”0″ count=”4″ slides=”3″ sec=”1″ ]

عینک آفتابی مردانه

عدم استفاده از عینک آفتابی در هنگام تابش نور خورشید چه مشکلاتی به دنبال دارد؟

التهاب عدسی چشم، کاهش بینایی و بروز آب مروارید از رایج ترین اتفاقاتیست که در اثر برخورد مستقیم نور خورشید با چشم رخ می دهد. این شرایط اگر در طولانی مدت ادامه داشته باشد ممکن است باعث سوختن بخشی از چشم به نام لکه زد شبکیه شود و نابینایی دائمی را به دنبال آورد.

عوامل موثر در خرید عینک آفتابی مردانه

برای خرید بهترین مدل عینک آفتابی عوامل بسیاری دخیل اند که اگر به یکی از آن ها توجه نشود امکان پشیمانی و زیان مالی وجود خواهد داشت؛ این عوامل عبارتند از جنس قاب عینک، رنگ و جنس لنز، تناسب قاب با چهره، اصل بودن کالا، کاربرد عینک بر مبنای موقعیت مکانی و قیمت!!!

در ادامه این محتوا هر یک از عوامل را به تفکیک شرح می دهیم پس با ما همراه باشید.

[viewOfBridge cats=”1343″ brand=”0″ count=”4″ slides=”3″ sec=”1″ ]

جنس فریم عینک آفتابی چگونه باشد؟

جنس فریم یا قاب عینک آفتابی مردانه یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت و دوام شئ می باشد. در صورتی که دقت کافی برای خرید به خرج ندهید و یا به دلیل محدودیت مالی قادر به تهیه با کیفیت ترین نوع کالا نباشید آن وسیله هرگز نمی تواند انتظاراتتان را برآورده سازد؛ یعنی نمی توانید از آن به عنوان یک کالای محافظت از چشم در برابر اشعه یاد کنید و یا بخواهید تا سالیان متوالی آن را مورد استفاده قرار دهید.

در بازار پر فروش عینک آفتابی، عینک هایی با فریم فلزی، تیتانیوم، نایلون، پلی کربنات و حتی پلاستیک یافت می شود. این اجناس هر یک مزایا و معایب مختلفی دارند که برخی از آن ها به شرح زیر می باشند!!!

فریم فلزی: یکی از رایج ترین انواع عینک آفتابی مردانه جنس فلزی آن است. از مزایای خرید عینک با فریم فلزی انعطاف پذیری بالا، قابلیت تغییر شکل و تولید مدل های مختلف، مقاومت در برابر نور مستقیم، حرارت و آب می باشد. از طرفی در برابر ضربه آسیب پذیر بوده و مناسب استفاده در فعالیت های ورزشی خواهد بود.

فریم نایلونی: عینک های تولید شده از جنس نایلون مقاوم در برابر تغییرات دمایی بوده و ضربه محکم را به خوبی دفع می کنند در نتیجه انتخابی مناسب برای فعالیت های ورزشی خواهند بود. این جنس عینک آفتابی قیمتی ارزان و به صرفه دارد.

فریم تیتانیوم: این جنس با توجه به قیمت بالایی که دارد بیشتر مخاطبانش را افراد پولدار تشکیل می دهند؛ از مزایای آن می توان به مقاومت در برابر ضربه، دوام بالا، ضد خط و خش و کیفیت عالی اشاره کرد.

فریم پلی کربنات: جنسی فوق العاده مقاوم در برابر ضربه که در اکثر مواقع عینک های ایمنی نیز با کمک آن ساخته می شوند. این نوع عینک آفتابی نه تنها برای آقایان ورزشکار بلکه برای کودکان پر جنب و جوش نیز مناسب است.

فریم پلاستیک: تنها مزیت خوب عینک های ساخته شده از فریم پلاستیک قیمت پایین آن می باشد؛ در صورتی که بوجه خرید انواع دیگر را ندارید بهتر است سراغ عینک آفتابی مردانه با جنس پلاستیک بروید، تنوع محصولات گسترده و در جهت انتخاب ظاهر زیبا دستتان کاملا باز است.

عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی با چه رنگ و جنس لنزی انتخاب کنیم؟

بسیاری تصور می کنند گوناگونی رنگ شیشه عینک آفتابی به دلیل افزایش زیبایی و تنوع محصولات است، این تصور غلط بوده و هر رنگ لنزی می تواند تاثیرات مثبت خود را بر روی بینایی افراد بگذارد.

لنز قهوه ای و یا خاکستری: دو رنگ خنثی برای عینک آفتابی مردانه می باشد که تنها میزان شدت نور را بدون تغییر رنگ کاهش می دهد. لنز قهوه ای یا خاکستری مناسب ترین گزینه برای عینک های کاربردی در حین رانندگی هستند؛ زیرا رنگ ها را به صورت واقعی نشان خواهند داد.

لنز زرد، طلایی یا کهربایی: چند لنز رنگی با مقاومتی بسیار کم در برابر عبور نور می باشند؛ استفاده از این رنگ لنز ها تنها برای محیط های کم نور توصیه می شود.

لنز های انعکاسی: همانند یک دافع نور عمل کرده و موجب به تیره تر به نظر رسیدن اشیای اطراف می گردند؛ بنابراین در تهیه آن ها از رنگ های روشن کمک گرفته می شود. استفاده از عینک های انعکاسی موجب می شود چشم از دید سایرین پوشیده شده و در حین استفاده کسی نتواند ارتباط چشمی با شما برقرار نماید.

[viewOfBridge cats=”1343″ brand=”7516″ count=”4″ slides=”3″ sec=”1″ ]

کاربرد جنس های مختلف لنز عینک آفتابی

لنز های شیشه ای: لنزی سنگین و مقاوم در برابر خراشیدگی است اما شکننده بوده و در اثر کوچک ترین ضربه خرد می شود در نتیجه برای استفاده حین انجام حرکات سریع مناسب نیستند.

لنز پلی کربنات: لنزی با وضوح بالا، مقاومت عالی در برابر ضربه و خراش و بسیار سبک است. معمولا عینک های آفتابی ورزشی از این جنس تهیه می شوند.

لنز پلی یورتان: لنز ترکیبی از پلی کربنات و شیشه با مقاومت نسبتا خوب می باشد. خرید این جنس عینک آفتابی مردانه برای استفاده روزمره و انجام ورزش های هوازی توصیه می گردد.

لنز اکریلیک: عینک های تولید شده از این جنس لنز بسیار ارزان بوده، آسیب پذیر هستند و حتی می توان گفت وضوح شفافی هم ندارند.

عینک آفتابی مردانه

تناسب عینک آفتابی مردانه با چهره باید چگونه باشد؟

اگر بخواهیم چهره انسان ها را بر مبنای اشکال هندسی تقسیم بندی کنیم می توان گفت 7 دسته مختلف برای آن وجود دارد؛ اعم از، مربعی، مثلتی، لوزی، مستطیل، بیضی، گرد و وارونه!!!

عینک وسیله ایست که مستقیما با صورت شما در تماس است بنابریان بایستی با آن کاملا همخوانی داشته باشد. بهترین انتخاب برای آقایان که معمولا ظاهری جدی و خشن دارند عینک هایی با فریم ضخیم بوده و برای بانوان که چهره ای ظریف دارند عینک آفتابی هایی با فریم نازک می باشد. توجه کنید که اندازه فریم عینک متناسب با عرض صورت باشد، عینکی با دسته های شل یا خیلی محکم مناسب شما نیست.

چگونه عینک آفتابی مردانه مناسب با موقعیت های مختلف تهیه نماییم؟

در صورتی که عینک آفتابی برای قرار های مهم کاری در محیط آزاد می خواهید بهتر است به دنبال مدل های کلاسیک و شیک باشید. اما در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه قادر خواهید بود برحسب سلیقه یکی از بهترین مدل های فانتزی و جذاب را انتخاب کنید و از استفاده آن لذت ببرید.

عینک آفتابی مردانه

مهم ترین عوامل موثر بر قیمت عینک آفتابی مردانه کدام اند؟

تعیین قیمت عینک آفتابی مناسب برای استفاده روزمره آقایان توسط تولید کنندگان بر مبنای؛ کیفیت فریم، جنس لنز، برند کالا و… انجام می پذیرد و مبالغ آن به واحد پولی ایران که ریال است از چند صد هزار تومان آغاز شده و تا میلیون ها تومان ادامه میابد. خریداران می توانند پس از در نظر گرفتن توان مالی از میان صد ها مدل متنوع عینک بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایند.

[viewOfBridge cats=”1343″ brand=”2138″ count=”4″ slides=”3″ sec=”1″ ]

چطور عینک آفتابی اصل را بشناسیم؟

  • برای تعیین اصل یا تقلبی بودن عینک آفتابی مردانه در وهله اول به قیمت آن توجه کنید، هر ارزانی یا تخفیف بالا بی دلیل نیست.
  • لوگو و برچسب حک شده بر روی دسته، شیشه و جعبه عینک بایستی پررنگ، با فونت ثابت و همچنین بدون غلط املایی باشد.
  • همه ی تولید کنندگان برای محصولات خود شماره سریالی قرار می دهند که در صورت سرچ کردن آن در بستر اینترنت می توان آن را جستجو کرد و به اصل یا فیک بودن کالا پی برد.
  • عینک های اصل تولید شده در برند های معتبر دارای شناسنامه و یا دفترچه ای مخصوص هستند، تمامی هویت عینک بر روی این دفترچه ها نوشته شده است.
  • لوگوی حک شده بر روی جعبه بایستی با لوگوی حک شده بر روی خود عینک یکسان باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر