0

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه چه می باشد؟

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه چه می باشد؟

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه چه می باشد؟

در این مقاله قصد داریم درباره ی نحوه ی به وجود آمدن برند ادیداس و سپس عوامل و فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه صحبت کنیم و در آخر هم  برای شما بیان خواهیم کرد که در حین خرید آنلاین باید به چه نکاتی توجه کنید تا شما عزیزان بتوانید به صورت اینترنتی یک خرید خوب را تجربه کنید و از خرید خود راضی باشید پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

برند آدیداس چگونه به وجود آمد و به محبوبیت رسید؟

امروزه کمتر کسی وجود دارد که اسم ادیداس را نشنیده باشد و با محصولات آن آشنا نباشد پس خوب است که با نحوه ی شکل گیری این برند محبوب هم آشنا شوید.

ادولف داسلر در آلمان زمانی که 20 سال داشت به تولید کفش های ورزشی زیبا و با کیفیت پرداخت و پس از استقبال زیادی که از کفش هایش شد در حدود یک سال بعد تصمیم گرفت اسم شرکت تولیدی خود را ثبت رسمی کند پس سه حرف اول نام و نام خانوادگی خود را به عنوان اسم فروشگاه و یک لوگو سه خط را به عنوان شناسه برند خود به ثبت رساند پس اینگونه بود که برند ادیداس به وجود امد.

در حال حاضر ادیداس به تولید محصولاتی همچون کفش، لباس ولوازم ورزشی، ساعت، عینک آفتابی، لوازم لاکچری و لوکس،  لوازم آرایشی می پردازد که هریک در زمینه ی خود دارای مشخصات و ویژگی هایی بوده و طرفداران خاص خود را دارد همچنین این برند یکی از حمایت کنندگان اصلی در المپیک ها به حساب می آید که این خود باعث می شود هرساله به خریداران کالاهای این برند افزوده شود.

از دلایل محبوبیت برند ادیداس می توان گفت که این برند لوازم خود را بسیار با کیفیت و با مواد اولیه ی مرغوب می سازد. طراحی منحصر به فرد و اصولی تمام لوازم ورزشی، شیک و با دوام بودن محصولاتش از دیگر دلایل مورد توجه قرار گرفتن برند ادیداس می باشد.

فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه چه می باشد؟

کفش ادیداس ویتنام به معنای کفش اصلی و اورجینال برند ادیداس می باشد که در کشور ویتنام که در همسایگی چین می باشد تولید می شود کفش های تولید شده در این کشور برای برند ادیداس از جنس بسیار خوبی برخوردار است اما به سراغ بحث اصلی یعنی عوامل تاثیرگذار بر قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه و دلایل تغییر قیمت یک کفش با کفش دیگر برویم.

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه چه می باشد؟
  • اولین دلیل تاثیر گذار بر قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه رابطه بین رویه ی کفش و قیمت است یعنی هرچه جنس رویه ی کفش زیباتر، باکیفیت تر، مرغوب تر و در یک نگاهی کلی و اجمالی جذاب تر باشد قیمت هم تغییر می کند مثلا کفشی با جنس چرم اصلی نسبت به چرم مصنوعی قیمت بالاتری دارد.
  • جنس زیره ی کفش های اسپرت هم از دیگر دلایل تغییر قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه می باشد و هر زیره با توجه به کارایی و کیفیتی که دارد از قیمت مختلفی برخوردار است مثلا زیره و کفی چرم طبیعی نسبت به زیره ی نیولایت از قیمت بالاتری برخوردار است و جالب است بدانید زیره های چرم، نیولایت، زیره ی tpu  ، پلی اورتان و پی وی سی به ترتیب ذکر شده از قیمت های بالاتری برخوردار هستند.
  • از دیگر دلایلی که در قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه تاثیر میگذارد طراح و سازنده ی کفش می باشد به عبارتی هرچه طراح نامی تر قیمت هم بالاتر.
  • برند و کمپانی کفش هم در قیمت کفش ویتنام زنانه تاثیر بسزایی دارد مثلا محبوبیت کفش ادیداس که در سطح جهانی شناخته شده است قابل مقایسه با  کفش های ساخته شده در کارگاه های نامعتبر و بدون برند نیست چرا که همین کمپانی وقت و هزینه ی زیادی را برای شناخته شدن صرف کرده است.
  • فیک و کپی بودن کفش هم از دیگر دلیل هایی می باشد که در قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه تاثیر می گذارد و اصولا کفش های اصلی و اورجینال قیمت بالاتری دارد.
  • اگر بخواهیم بازهم از دلایل و عوامل موثر در قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه را نام ببریم می توانیم به نحوه ی خرید و فروش(اینترنتی، با واسطه، خرید مستقیم و…)، تعداد واسطه ها از ابتدا تا وقتی که کفش به دست مشتری خواهد رسید اشاره کنیم.

چگونه کفش اصل ادیداس را از کفش کپی تشخیص دهیم؟

همانطور که گفتیم کفش ویتنامی به معنای اورجینال بودن کفش است اما کفش های تقلبی بسیاری با نام این برند در بازار موجود می باشد که با کمی توجه می توان کفش اصلی را از تقلبی تشخیص داد که در ادامه به تفاوت ها خواهیم پرداخت.

قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه نسبت به تقلبی آن بالاتر است، طراحی کفش های اصلی ظریف تر و شیک تر می باشد،  جنس رویه کفش های تقلبی بدون منافذ تهویه ی هوا می باشد که این خود موجب حساسیت و عدم تعریق در نتیجه باعث به وجود آمدن بیماری های قارچی در پا می شود، جنس جعبه ی کفش ویتنامی با کیفیت و محکم می باشد همچنین سایز کفش های ویتنامی بر روی جعبه مانند سایز آمریکایی نوشته می شود مثلا سایز ۱۱ که به معنای سایز ۴۵ کفش های استاندارد و اورجینال اروپا است.

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه چه می باشد؟

برای خرید و فهمیدن قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه باید به چه نکات و ویژگی هایی توجه کنیم؟

قبل از هر چیز باید یک سایت خوب و دارای نماد اعتبار پیدا کنید سپس سایز پای خود را بدانید  برای اینکار باید یا کفش های قبلی خود را نگاه کنید و سایز خود را بخوانید و یا به چند فروشگاه کفش رفته و با پوشیدن چند کفش سایز خود را پیدا کنید.

باید بودجه ی خود را از قبل تعیین کنید و بعد در سایت چندین کفش ورزشی را با یکدیگر از لحاظ کیفیت، طراحی و زیبایی، کارکرد و قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه را مقایسه کنید پس از انتخاب کفش به نظرات کاربران توجه کنید چرا که تاثیر خیلی زیادی در انتخاب شما خواهند داشت.

امیدواریم این مقاله به شما در آشنایی با عوامل تاثیرگذار بر قیمت کفش ادیداس ویتنام زنانه و برند ادیداس کمک کرده باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر