0

قیمت ساعت آدیداس اصل

با توجه به چه عواملی تعیین می گردد؟

قیمت ساعت آدیداس اصل با توجه به چه عواملی تعیین می گردد؟

در قرن شانزدهم میلادی شخصی به نام پیتر هنلین که از اهالی یکی از کشور های اتحادیه اروپا بود اقدام به ساخت اولین ساعت مچی نمود این ساعت‌ ها در ابتدای تولید طرفداری نداشتند اما در قرن بیستم خیلی فروش آن که بیشتر از میان بانوان بود افزایش یافت حال هم اگر توجه کنید بیشتر شرکت‌ های ساعت‌سازی معروف در کشورهای حاشیه اتحادیه اروپا و خصوصاً کشور سوئیس قرار دارند. در گذشته ساعت ‌ها ظاهری ساده داشتند که فقط از آن برای زمان‌ سنجی استفاده می‌کردند اما این روز ها ساعت ‌ها نه ‌تنها برای مشخصات زمان استفاده می شوند بلکه از آن‌ ها برای زیبا و شیک تر نشان دادن مد روز و همچنین تعیین دما و قطب نما استفاده می‌شود. این موضوع باعث شده که کاربرد آن ها به بیش از گذشته افزایش یابد و طرفداران انواع مختلف ساعت ‌ها این روزها بیشتر از این گذشته شوند.

آشنایی با برند آدیداس

برند آدیداس یک برند آلمانی است که در سال 1948 در شهر بایرن توسط برادران داسلر تاسیس شد. این دو برادر به مدت 20 سال در زمینه نگهداری و مدیریت شرکت آدیداس با یک دیگر همکاری کردند تا این که آدولف به مدیریت آدیداس ادامه داد اما برادرش ردولف اقدام به تاسیس برند جدیدی به نام پوما نمود که این برند نیز امروزه در دسته برترین برند های جهانی قرار دارد. موسسین برند آدیداس و پوما در کنار این که با یک دیگر نسبت خونی نزدیکی داشتند در زمینه جذب مشتری بیشتر و کسب جایگاه بالاتر در میان برند های برتر پوشاک با یک دیگر رقابت می کردند. برند آدیداس به تولید پوشاک، کفش های ورزشی، ساعت، عینک و دیگر اکسسوری های لوکس می پردازد و برای فروش هر یک توانسته است طرفداران بسیاری را جذب کند و درامد بسیار خوبی را از این راه رقم بزند.

چه عواملی بر روی قیمت ساعت آدیداس اصل اثرگذار هستند

اگر بخواهیم تمامی عوامل مؤثر بر قیمت ساعت آدیداس اصل را معرفی کنیم تنها یک مقاله کفاف دهند این موضوع نمی‌ باشد به این دلیل سعی می کنیم موضوع را به صورت مختصر اما به گونه ای که خیلی ساده آن را درک کنید برایتان شرح دهیم. ساعت ‌ها با توجه به عوامل بسیار زیادی هستند که دارای قیمت های متغیر می باشند که برخی از این عوامل عبارتند از: برند و کمپانی سازنده، کیفیت و جنس محصولات، ضدآب و ضد ضربه بودن ساعت، طراحی و رنگ ساعت، اصل و یا تقلبی بودن کالا و در نهایت گارانتی ساعت…

اصل و یا تقلبی بودن چه تاثیری بر روی قیمت ساعت آدیداس اصل دارد؟

ساعت ها با توجه به این که برند معتبری هستند و یا فیک می باشند دارای قیمت های متغیری می باشند. به این دلیل که برای تولید ساعت های فیک از متریال بی کیفیت استفاده می شود که ماندگاری آن ها را تا حدود چشمگیری کاهش می دهد. به گونه ای که ساعت های فیک برخلاف نمونه های اصلی که در برابر ضربه و نفوذ آب مقاومت بسیاری از خود نشان می دهند خیلی سریع از بین می روند.

با توجه به چه عواملی تعیین می گردد؟

آیا طراحی گوناگون ساعت ها بر روی قیمت آن ها تاثیرگذار می باشد؟

بله؛ همان طور که می دانید قیمت ساعت آدیداس اصل با توجه به نوع طراحی آن که متغییر می باشد. لازم است بدانید که ساعت های تولید شده در برند آدیداس دارای تنوع محصولات بی شماری هستند که تولید کنندگان و کارشناسان مربوطه هر یک از آن ها را با توجه به درصد فروشی که دارند و همچنین متریال به کار رفته برای تولید قیمت گذاری می کنند.

کیفیت و جنس چه تاثیری بر روی قیمت ساعت آدیداس اصل دارد؟

برای تولید ساعت های آدیداس بالاترین کیفیت متریال و بهترین جنس ساعت در نظر گرفته شده است. اما این ساعت نیز برای آن که بتواند تمامی بودجه های مشتریان را تامین کند کیفیت های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. این را در نظر داشته باشید که این موضوع بیان کننده بی کیفیت بودن برخی از ساعت های آدیداس نمی باشد بلکه این ساعت ها با توجه به طراحی که دارند از کیفیت مختلفی برخوردار می باشند.

ساعت های زنانه و مردانه چگونه بر روی قیمت تاثیر می گذارند؟

اما بیش از همه ی این موارد زنانه یا مردانه بودن ساعت است که باعث تغییرات قیمت بسیاری می شود به این علت که ساعت های زنانه علاوه بر این‌که نمایشگر زمان و یا حتی قطب نما می باشند جنبه زینتی و زیورآلاتی برای آن‌ ها دارند بنابراین در تولید ساعت ‌های مچی زنانه از متریال لوکس و گران ‌قیمت استفاده می ‌شود تا ارزش مادی آن‌ ها را تا حدودی بالاتر و ساعت مچی مردانه نشان دهد. از جمله متریال به‌کار رفته در تولید ساعت های زنانه می‌توان به الماس، طلا و سنگ‌های قیمتی اشاره کرد.

با توجه به چه عواملی تعیین می گردد؟

اما تمامی این ‌ها دلیل نمی‌شود که بگوییم ساعت‌ های مچی مردانه خیلی ارزان و بی کیفیت هستند بلکه امروزه برای طراحی ساعت‌های مردانه نیز خیلی از موارد مانند ست کردن انواع ساعت‌ ها با لباس‌های مجلسی و یا اسپرت در نظر گرفته می ‌شود. با وجود علاقه ای که بسیاری از جوانان به ست کردن و مد روز با اکسسوری های مختلف نشان می دهند این ساعت ها هستند که می‌توانند ظاهری زیباتر و شیک‌تر به آن ‌ها اهدا نمایند و این موضوع زنانه و یا مردانه بودن ساعت‌ ها را از بین می‌برد و نیاز هر دوی این دو گروه به اکسسوری های شیک لاکچری را بخوبی نشان می دهد.

امیدوارم که با ارائه این مقاله توانسته باشم کمک کوچکی در زمینه خرید ساعت آدیداس به شما عزیزان کرده باشم و محتوای ارائه شده مورد پسندتان واقع شده باشد. از این که تا پایان مقاله با صبر و حوصله همراه ما بودید بسیار سپاس گذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر