0

معرفی 10 مدل از زیباترین لباس بادی ترک

لباس بادی ترک

لباس بادی ترک نوعی لباس یکدست و تنگ است که بخش های قفسه سینه، شکم و .. را پوشش می دهد. می توان گفت لباسی به شکل مایو است اما کاربردی بسیار متفاوت دارد. لباس بادی به طور معمول از پارچه هایی با جنس نخی، توری، نایلونی، دانتل و .. می باشد.

یکی دیگر از پارچه های مناسب و کاربردی برای لباس بادی ترک، دامن زنانه و تیشرت زنانه اسپنادکس است، این جنس پارچه به دلیل کشی بودن آن با هدف خوش استایل شدن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

تاریخچه لباس بادی ترک

این مدل لباس که توسط کلیر مک کاردل طراحی شد در سال های 1950 میلادی در کشور آمریکا ارائه و انتشار یافت.

کاربرد لباس بادی

این نوع لباس ها امکان دارد با طرح ها و مدل های گوناگونی ارائه گردند و هر مدل کاربردی کاملا متفاوت داشته باشد. طراحی این لباس ها می تواند به صورت زیر باشد:

  • لباس بادی یقه دار
  • لباس بادی بدون یقه
  • لباس بادی پادار
  • لباس بادی بدون پا

کاربرد بسیاری از این مدل لباس ها برای فرم دادن به بدن می باشد. که اکثرا زیر لباس های مجلسی استفاده می شوند.

کاربرد اصلی این لباس ها برای فرم دهی، خوش استایل شدن، جمع نشدن لباس مجلسی و لباس اصلی است. نوعی دیگر از لباس بادی وجود دارد که برای لباس خواب استفاده می گردد. همینطور برخی از بانوان جنس نخی این مدل را به عنوان لباس زیر استفاده می کنند.

لباس بادی ترک

نکات مهم در تهیه لباس بادی ترک

  • یکی از نکات بسیار مهم در تهیه لباس بادی ترک توجه به جنس پارچه لباس و همینطور طریقه شستشو لباس می باشد. به جهت ظرافت جنس این مدل لباس ها پیشنهاد می کنیم برای شستشو از لباسشویی استفاده نکنید. زیرا به دلیل جنس حساس آن ها امکان دارد فرم لباس کاملا از بین رود. جنس این مدل لباس ها اکثرا از پارچه های دانتل، تور و گیپور می باشد.
  • طرح و رنگ لباس بادی ترک یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب و تهیه این لباس می باشد. لباس بادی با توجه به مدل آن می تواند یک پوشش کامل باشد که برندهای ترک توانسته اند این مدل لباس را در تمامی رنگ ها و طرح ها با بهترین کیفیت برای هر کاربردی به مشتریان خود ارائه دهند. به طور معمول طرح و رنگ لباس بادی هایی که برای زیر لباس مجلسی به کار برده می شود باید بسیار ساده و همرنگ لباس انتخاب شوند.
  • راحتی لباس بادی ترک از دیگر موارد مهم در انتخاب این لباس می باشد. سایز و جنس لباس بادی باید به گونه ای باشد که شما با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشد.
  • برای تهیه لباس بادی ترک باید به سایت های معتبر و فروشگاه های برند ترکی مراجعه نمایید.
لباس بادی ترک

چگونه لباس بادی ترک را خریداری کنیم ؟

هموطنان عزیز می توانند بدون دغدغه و با اطیمنان کامل محصولات اصل و اورجینال این برند را از فروشگاه همه چی اینجاست به آسانی خریداری کنند تا دیگر نیاز نباشد راه پر پیچ و خم خرید از وب سایت رسمی را طی کنند، همچنین وب سایت امکان مقایسه چندین کالا را به شما می دهد تا بتوانید بهترین انتخاب را در بین کالا ها داشته باشید و به راحتی به خرید محصولات مورد علاقه خود بپردازید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر