0

لباس مجلسی های آستین دار ترکیه را از کجا بخریم؟

لباس مجلسی های آستین دار ترکیه

لباس مجلسی آستین دار ترکیه یکی از لباس های محبوب و پر طرفدار میان بانوان در سراسر جهان می باشد. که بسیاری از برندهای ترک در این زمینه فعالیت دارند و توانسته اند به خوبی در این زمینه به موفقیت های چشم گیری دست یابند.

پیراهن زنانه و بلوز زنانه در انواع مدل ها و همینطور رنگ های گوناگونی در بازار وجود دارند که شما می توانید به راحتی با توجه به نیاز و سلیقه شخصیتان آن ها را تهیه و در مراسم های مختلف استفاده نمایید.

آستین از بخش های اصلی و مهم لباس مجلسی های آستین دار ترکیه است که با توجه به مدل و طرح لباس طراحی می گردد. آستین لباس مجلسی ها علاوه بر مدل های گوناگون در سایز های مختلفی نیز ارائه می شوند. آستین های کامل از زیر بغل تا قسمت مچ دست را پوشش می دهند که به این مدل آستین ها آستین کلاسیک نیز گفته می شود. آستین های کوتاه به طور معمول از شانه تا آرنج می باشد و آستین سه رب نیز از سرشانه تا فاصله بین مچ و آرنج است.

انواع  لباس مجلسی آستین دار ترکیه

لباس مجلسی های چین دار ترکیه را به راحتی می توانید از طریق سایت های معتبر و یا نمایندگی های فروش برندهای ترک به راحتی انتخاب و تهیه نمایید. ما در این بخش انواع لباس مجلسی های آستین دار ترکیه را به شما معرفی می نماییم تا بتوانید انتخابی راحت تر در تهیه لباس های مجلسیتان داشته باشید و با داشتن بهترین لباس مجلسی چین دار در مراسم ها بدرخشید.

  • لباس مجلسی آستین بلند ترکیه: این مدل لباس یکی از طرح های بسیار زیبای برندهای ترکی می باشد که می شود گفت ریشه در لباس های سنتی ترکیه دارد و می توان در مدل های ساده و کار شده در بازار خریداری کرد. چنانچه شما علاقه به پوشیدن لباس مجلسی های آستین دار ترکی هستید توصیه می شود از لباس مجلسی های آستین دار گیپور و یا دانتل استفاده نمایید.
لباس مجلسی های آستین دار ترکیه را از کجا بخریم؟
  • لباس مجلسی آستین زنگی: این مدل از آستین در لباس مجلسی های آستین دار ترکیه بسیار کاربرد دارد و طراحی این آستین به این صورت می باشد که بخش بالایی آستین که از سرشانه شروع می شود کاملا ساده و معمولی است اما در انتها که قسمت آرنج است به حالت چین دارد جمع خواهد شد.
  • لباس مجلسی آستین پفی: این مدل نیز یکی از طرح های لباس مجلسی های آستین دار ترکیه است که میان بانوان بسیار پر طرفدار می باشد، مدل آستین پفی کوتاه تر از مدل زنگی است.
  • لباس مجلسی آستین بیشاپ: طراحی این مدل همانند آستین زنگی است اما بلندی این آستین تا مچ دست می رسد.
  • لباس مجلسی آستین رگلان: این مدل آستین در لباس مجلسی های آستین دار ترکیه از قسمت یقه آغاز می شود و تا مچ دست ادامه دارد.
  • لباس مجلسی آستین کیمونویی: این مدل از آستین نیز در سال های اخیر مورد توجه طراحان لباس ترکیه بوده که بسیار در طراحی لباس مجلسی های آستین دار ترکیه به کار برده می شود.
لباس مجلسی های آستین دار ترکیه را از کجا بخریم؟

چگونه لباس مجلسی های آستین دار ترکیه را خریداری کنیم ؟

هموطنان عزیز می توانند بدون دغدغه و با اطیمنان کامل محصولات اصل و اورجینال این برند را از فروشگاه همه چی اینجاست به آسانی خریداری کنند تا دیگر نیاز نباشد راه پر پیچ و خم خرید از وب سایت رسمی را طی کنند، همچنین وب سایت امکان مقایسه چندین کالا را به شما می دهد تا بتوانید بهترین انتخاب را در بین کالا ها داشته باشید و به راحتی به خرید محصولات مورد علاقه خود بپردازید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر