0

لوازم آرایشی خاص با برند اوریف لیم

برند Orif lame یک برند سودآور و مطرح سوئدی است که توسط دو برادر به نام‌های یوناس و رابرت در سال 1967 میلادی ثبت شد. شاید زمانی که این دو برادر، ایده ایجاد اورلیف لیم را در سر داشتند، هرگز به این فکر نمی‌کردند که روزی بتوانند، محصولات خود را در بیش از 60 کشور عرضه کنند و در میان افراد مختلفی از ملیت‌های گوناگون به شهرت و محبوبیت برسند.

استقبال از برند اوریف لیف در بازار

ارتباط این برند با بازارهای فروش در کشورهای مختلف به صورت مستقیم و با حذف واسطه‌ها بوده است که این می تواند یکی از دلایل جذب طرفداران و مشتریان واقعی به این برند باشد. کاتالوگ های این برند تاکنون بیش از 100 مورد بوده است که به 35 زبان زنده دنیا ترجمه شده اند. ما در ادامه این مقاله از سایت همه چیز اینجاست قصد داریم تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با این برند و محصولات آن ارائه دهیم.

اوریف لیف

مهم‌ترین ویژگی محصولات آرایشی اوریف لیم

یکی‌از مهم‌ترین ویژگی های برند اوریف لیم، تولید محصولات با استفاده از مواد بهداشتی، گیاهی و اورگانیک است. از آن‌جا که استفاده از برخی مواد در فرایند تولید لوازم آرایشی، می‌تواند برای انسان خطرناک باشد، اورگانیک بودن مواد برای تولیدات برند اوریف لیم بسیار قابل توجه خواهد بود.

اصالت محصولات

یکی دیگر از ویژگی‌های این برند، عدم امکان تقلب برای تولید آن است. چراکه بسته بندی و ظروف این محصولات در بازه‌های زمانی مختلف دست‌خوش تغییر می‌شوند. علاوه بر‌این، می توان با استفاده از کد هر محصول، اصل بودن آن را استعلام کرد. همچنین محصولات برند اوریف لیم، دارای تنوع زیادی هستند به طوری‌که انواع محصولات آرایشی و بهداشتی اوریف لیم برای زیبایی و مراقبت از صورت، ناخن، پوست و مو ساخته شده اند. استفاده از این محصولات برای مصارف مختلف می‌تواند هماهنگی و اثربخشی بیشتری داشته باشد.

اوریف لیف

شناخت مشتریان از این برند

محصولات این برند در میان مردم کشور سوئد، طرفداران زیادی دارد. همچنین ایرانیان هم به استفاده از تولیدات آن روی آورده اند و یکدیگر را به خرید آن‌ها تشویق می کنند. با وجود این که درطی چندسال گذشته این محصولات به اتهام تقلب از بازار جمع آوری شدند، اما از میزان علاقه مشتریان آن‌ها کاسته نگردیده است. برخورداری از استاندارد مرغوبیت کالا، دلایل واضح و قابل توجیهی برای توجه مشتریان زیاد به این برند خواهد بود.

طبیعت دوستی هدف اصلی اوریف لیم

این برند برای تولیدات خود از مواد اورگانیک استفاده می‌کند. علاوه بر آن، کاغذ مورد نیاز برای تولید کاتالوگ‌های خود را از کاغذهای بازیافتی تهیه می‌کند که این کار نشان‌دهنده علاقه مدیران این برند به طبیعت و محیط زیست است.

از همه مهم‌تر اینکه برند اوریف لیم در طول سال‌های فعالیت خود تاکنون هرگز دست به آزمایش محصولات خود بر روی حیوانات نزده. بلکه همیشه این آزمایشات را با کمک افراد داوطلب به انجام رسانده است. این مطلب نشان از حسن کارکرد و فعالیت درست این برند خوش نام و آوازه است. این مورد باعث دریافت تاییدیه جهانی توسط این برند شده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر