0

معرفی شش فروشگاه بزرگ و معروف فروش کفش در استانبول

۶ فروشگاه فوق‌العاده در استانبول برای خرید بهترین کفش‌ها

می‌گویند پا قلب دوم آدم است و پاپوش یا کفش نگهدارنده‌ی قلب دوم. می‌گویند تشخیص شخصیت آدم‌ها از روی کفش‌شان رایج است و کفش نشاندهنده‌ی عزم و اراده‌ی انسان‌هاست. بنابراین کفش‌ها از مهمترین پوشیدنی‌هایی است که انسان‌ها می‌پوشند. در سفرتان با توراستانبول اگر به دنبال بهترین فروشگاه‌ها برای خریدن بهترین کفش‌ها هستید. همراه ما باشید تا ۶ فروشگاه مطرح این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. فروشگاه‌هایی که در فصول مختلف سال می‌توانید بهترین برندهای ترکی و جهانی را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید و در آنها انواع فستیوال‌های حراج و تخفیف برگزار می‌شود.


۱- Vakko


واکو هم یکی از معتبرترین برندها و هم یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های کشور ترکیه است که هم محصولات معروف‌ترین برندهای دنیا را برای فروش عرضه می‌کند و هم محصولات خودش را. این فروشگاه در قلب استانبول بهترین کفش‌های مجلسی طراحی شده توسط طراحان معروف ترکیه و فرانسوی را با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رساند و یکی از لاکچری‌ترین و شیک‌ترین فروشگاه‌های شهر استانبول به حساب می‌آید. در سفرتان به این شهر همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب می‌توانید به این فروشگاه تشریف ببرید و انواع کفش‌های مجلسی زنانه و مردانه را برای خرید از نظر بگذرانید.


نشانی: نیشانتاشی، شماره ۳۳، عبدی آیپک کاداسی


۲- Hotic


در سفرتان به استانبول اگر به دنبال خریدن کفش‌های اسپورت و مناسب هستید که بتوانید ساعت‌ها با آنها قدم بزنید و لذت ببرید باید به فروشگاه این برند مراجعه کنید. جاییکه انواع صندل‌ها و کفش‌های خانگی نیز در آن تولید شده و به فروش رسانده می‌شود. کفش‌هایی که می‌توانید در مراسم‌های خانگی بپوشید و بسیار شیک هستند. فروشگاه این برند در شهر استانبول همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.


نشانی: نیشانتاشی، شماره ۵۱/A، تسویکیه کاداسی


۳- Inci


یک کفش فروشی قدیمی که سابقه‌اش به یک قرن پیش بازمی‌گردد. کفش‌فروشی کوچکی که امروزه بیش از ۷۰ شعبه در سراسر کشور ترکیه دارد و نظر گردشگران زیادی را به محصولات خودش جلب می‌کند. بیشتر محصولات این برند توسط طراحان معروف کشور ترکیه طراحی شده‌اند. در سفرتان به استانبول اگر به دنبال خرید بهترین کفش‌های چرم هستید به شما توصیه می‌کنیم به فروشگاه معروف این برند در استانبول بروید. فروشگاهی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.


نشانی: نیشانتاشی، سیتی شاپینگ سنتر


۴- Derimod


یکی دیگر از برندهای معروف کشور ترکیه که می‌توانید بهترین کفش‌های چرمی را به همراه بهترین کت‌ها و کیف‌ها خریداری کنید همین برند است. برندی که هم محصولات زنانه‌اش طرفدار دارند و هم محصولات مردانه‌اش. از نکات مهم درباره‌ی محصولات این برند آن است که قیمت‌شان چندان گران نیستند و با هر بودجه‌ای به استانبول سفر کرده‌ باشید می‌توانید آنها را خریداری کنید. درهای فروشگاه این برند در شهر استانبول همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.


نشانی: شیشلی، مرکزخرید جواهیر


۵- Beymen


بیمِن یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های فروش کفش در سرتاسر استانبول است. چرا که در یک گزیده‌کاری جذاب و عالی، بهترین کفش‌ها از بهترین برندهای دنیا را برای فرش عرض می‌کند و ویرینش پر از شگفتی است برای عاشقان مد و خوش‌پوش‌ها. در سفرتان به استانبول اگر می‌خواهید بهترین برندهای دنیا را به عنوان کفش بخرید و آنها را در کنار هم برای گزینش ببینید به شما پیشنهاد می‌کنیم به این فروشگاه تشریف ببرید. جاییکه هم کفش‌های مجلسی در آن به فروش می‌رسد، هم کفش‌های اسپورت و هم کفش‌های خانگی. درهای این فروشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.


نشانی: بشیکتاش، مرکز زورلو


۶- Yargici


یک فروشگاه معروف در شهر استانبول که در آن کفش‌های مد روز کشور فرانسه عرضه می‌شود. کفش‌هایی که نمونه‌شان را می‌توانید در فروشگاه‌های پاریس و شانزالیزه مشاهده کنید. کفش‌هایی که به خصوص برای آقا و خانم‌های جوان جذاب هستند. در سفرتان با تور استانبول اگر می‌خواهید متفاوت‌ترین و شیک‌ترین سوغاتی‌ها را برای جوان‌های دور و اطرافتان یا خودتان خریداری کنید حتما به این فروشگاه سری بزنید. فروشگاهی که همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب انتظار مشتریانش را می‌کشد.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر