0

مهم ترین ویژگی های یک کیف دوشی زنانه

مهم ترین ویژگی های که یک کیف دوشی زنانه

مهم ترین ویژگی های یک کیف دوشی زنانه  باید داشته باشد، کدام اند؟

یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز هر  خانمی کیف دوشی می  باشد.  کیف دوشی زنانه باید دارای  یک سری ویژگی ها باشد تا بتوان آن را در دسته ی  کیف های مرغوب، قرار داد.  ما  در این مقاله شما را با مهم ترین و اصلی ترین ویژگی هایی که یک کیف دوشی زنانه باید داشته باشد آشنا خواهیم کرد و شما می توانید با مد نظر گرفتن این نکات و ویژگی ها، هنگام خرید کیف، یک انتخاب ایده آل تری را داشته باشد.

  • مدل کیف:  مدل کیف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید  هنگام خرید این نکته در در نظ داشته باشید که از کیف دوشی در چه مکان هایی استفاده خواهید کرد. به عنوان مثال اگر از کیف دوشی زنانه در محیط هایی مانند مجالس و مهمانی استفاده می کنید، باید یک مدل زیباتر، متناسب با ظاهر و استایل خود خریداری نمایید.
  • ابعاد کیف دوشی زنانه:  اندازه یک کیف  دوشی زنانه نیز از مهم ترین ملاک های انتخاب کیف مناسب است. اندازه هر کیف متناسب با نوع کاربرد آن بررسی می شود، به عنوان مثال  اگر فردی هدف از خرید کیف دوشی زنانه را استفاده آن در محیط کار قرار داده است باید اقدام به خریداری کیف دوشی نماید که علاوه به جا دار بودن برای تمام وسایل مورد نیاز، ظاهر زیبا و شیکی نیز داشته باشد.  اندازه یک کیف متناسب با  نوع استفاده باید مورد توجه قرار گیرد. اندازه کیف نباید بسیار کوچک باشد که وسیله ای در آن جای نگیرد و نه انقدر بزرگ که فضای زیادی را اشغال کند.

به طور معمول کیف هایی که برای مهمانی و مجالس غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند، دارای ابعاد کوچک تری نسبت به کیف  دوشی زنانه دیگر هستند.

مهم ترین ویژگی های که یک کیف دوشی زنانه
  •  رنگ کیف دوشی زنانه:  در انتخاب کیف دوشی زنانه باید به زنگ آن نیز توجه ویژه ای داشت، این توجه می تواند از  نظر ست بودن با رنگ لباس های فرد خریدار باشد و یا تناسب مدل کیف با میحیطی که در آن از کیف استفاده می شود.  بسیاری از افراد هنگام خرید کیف رنگ هایی را انتخاب می کنند که خنثی می باشند و این  به سبب ست شدن کییف با سایر لباس ها با رنگ متفاوت  می باشدرنگ ختکستری از جمله رنگ هایی است که بین رنگ های خنثی بیشترین کاربرد و طرفدار را دارد.

در انتخاب نوع و تناسب بین کیف  و سایز هر خانم باید به چه نکاتی توجه شود؟

   تناسب سایز کیف با اندام یکی از مهم ترین نکات  مورد توجه در انتخاب کیف دوشی  زنانه می باشد.  به عنوان مثال فردی که دارای اندام گلابی شکلی است، باید کیف دوشی را انتخاب کند که رنگ روشنی دارد و بند آن نیز متوسط می باشد. افرادی  که دارای اندام سیب مانند می باشند  یا به عبارت دیگر بالا تنه بزرگ تری نسبت به پایین تنه خود  دارند، باید  حتما یک کیف دوشی زنانه را انتخاب نمایند و در انتخاب رنگ آن توجه ویژه ای داشته باشند که  کیف هایی با رنگ های تیره تر و دارای دست بلند تر را انتخاب نمایند این انتخاب سبب می شود تا توجه به بالاتنه کم تر شود.   

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر