0

نکات قبل از خرید تیشرت سه خط آدیداس

نکات قبل از خرید تیشرت سه خط آدیداس

آیا با مهم‌ترین نکات قبل از خرید تیشرت سه خط آدیداس باید توجه داشته باشید، آشنایی دارید؟

یکی از پوشش‌هایی که در تابستان بیشترین استفاده را دارد تیشرت است. اما مسئله مهم انتخاب بهترین نوع این تن‌پوش برای تمامی افراد بوده که این پوشش را برای خود بر می گزینند. تیشرت یکی از پوشش‌هایی است که می‌تواند استایل شما را زیباتر و جذاب‌تر نشان دهد.

بسیاری از افراد بر این باورند که تیشرت جزوه لباس‌هایی است که تنها می‌توان در خانه از او استفاده کرد، اما اگر بتوانید سبک درست و پوشیدن آن را رعایت کنید، مطمئناً از انتخاب خود راضی خواهید بود. خرید تیشرت برای افرادی که قصد دارند تابستان را خنک سپری کنند، یکی از جذاب‌ترین کارها به شمار می‌آید.

تیشرت آدیداس سه خط یکی از نمونه‌هایی است که طرفداران بی‌شماری دارد. اما قبل از خرید این تیشرت علاوه بر زیبایی، نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. تمامی این نکات چه زمانی ‌که قصد خرید پوشش مورد نظرتان را از فروشگاه داشته باشید و یا آن را به صورت آنلاین سفارش دهید، می‌تواند به شما کمک شایانی داشته باشد تا سراغ باکیفیت‌ترین محصولات از برترین  برندها بروید.

خرید تیشرت آدیداس سه خط براساس جنس پارچه

توجه به نوع پارچه یکی از مهم‌ترین مسائلی است که هنگام خریدهر نوع تیشرتی باید به آن توجه داشته باشید. یکی از بهترین متریال ها که برای ساخت تن‌پوش  از آن استفاده می شود، پنبه است. درصورتی که بتوانید تیشرتی با استفاده از کتان خالص و به صورت صددرصد برای خود خریداری نمایید، می توانید تا مدت‌ها از آن استفاده کنید.

نکات قبل از خرید تیشرت سه خط آدیداس

برند آدیداس یکی از برترین کمپانی‌های سازنده تیشرت است که از الیاف‌های با کیفیتی در تولیدات خود استفاده می‌کند. پارچه‌هایی که با استفاده از پنبه تولید شده باشند مقاومت بسیار بالایی دارند و علاوه بر آن می‌توان به‌راحتی آن را شستشو داد و درعین‌حال به پوست شما اجازه نفس کشیدن را می دهد.

بسیاری از افراد سودجو برای این‌که بتوانند هزینه‌های تولیدات خود را به نصف برسانند، پارچه‌ها را با الیاف دیگری همچون پلی استر ترکیب می‌کنند. این نوع پارچه پس از مدتی تغییر شکل داده و مقاومت بسیار پایینی دارد. هنگامی که این نوع تن پوش  را برای اولین بار  شستشو دهید، می‌بینید که الیاف طبیعی بکار رفته در آن پس از شستشو تا اندازه ای جمع شده و به‌اصطلاح عامیانه آب می رود. اما پلی استر پس از شستشو شکل قبلی خود را حفظ خواهد کرد.

نکات قبل از خرید تیشرت سه خط آدیداس

در چنین حالتی تیشرت انتخابی شما در بخش هایی تنگ و در سایر قسمت‌ها گشاد خواهد بود. برندهای معروفی همچون آدیداس که به کیفیت محصولات خود اهمیت بسیار زیادی می دهند برای تولید تیشرت آدیداس سه خط به جای پلی استر از کتان و به جای اسپانداکس از کتان کش استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای این نوع از کمپانی‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده سلامت مشتریانشان است.

هنگامی که قصد خرید تیشرت آدیداس سه خط را دارید به وزن پنبه استفاده‌شده در آن دقت کنید. در حقیقت به هر میزان که وزن پنبه مورداستفاده در تن‌پوش بیشتر باشد، محصول موردنظر شما از لطافت و نرمی بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. در تیشرت های مردانه عبارت S 30 می تواند نشان دهنده کیفیت بالای محصول باشد و در تیشرت های زنانه نیز عبارت S 40 حاکی از کیفیت بالای تن‌پوش است.

نکات قبل از خرید تیشرت سه خط آدیداس

بررسی سایز مناسب هنگام خرید تیشرت آدیداس سه خط:

یکی از مهم‌ترین معیارهایی که باید هنگام خرید تن پوش در نظر داشته باشید، احساس راحتی در آن است. بااین‌حال یکی از طبیعی‌ترین مواردی که ممکن است پس از مدتی برای هر پارچه‌ای به وجود بیاید کش آمدن آن است. به همین منظور بهتر است که هنگام خرید تیشرت آدیداس سه خط به دنبال نمونه‌هایی باشید که فیت یا اسلیم فیت هستند، تا پس از شستشو با تغییر شکل زیادی مواجه نشوید.

درصورتی‌که تن پوش خود را به صورت حضوری از فروشگاه‌ها خریداری می‌کنید، بهترین روش برای چک کردن سایز، پوشیدن آن است. اما اگر قصد دارید تیشرت آدیداس سه خط خود را از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید، می‌توانید از جدول سایزبندی محصولات هر شرکت استفاده کنید. در حقیقت شرکت‌هایی که به وضعیت مشتری و استاندارد محصولات خود اهمیت می‌دهند، براساس فاکتور های مختلف در بخش سایز بهترین راهنمایی را به شما خواهند کرد.

تفاوت فیت و سایز را بدانید

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که فیت و سایز در لباس‌ها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. درحالی‌که این ذهنیت کاملاً اشتباه بوده و هر کدام از کلمه‌های فیت و سایز بیانگر موضوعات متفاوتی در لباس‌ها هستند. شایان ذکر است که وقتی به فیت در تن پوش‌ها اشاره می‌کنیم، منظور ما فرم کلی بدن است. معمولاً در تمامی نمونه‌های تیشرت آدیداس سه خط برچسب‌های تعبیه شده که روی آن نوع فیت یا طرح مطرح شده است.

فیت ها انواع متفاوتی دارند و با کلمات مختلفی توصیف خواهند شد که بسته به برند موردنظر متغیر است. اما در حالت کلی به سه دسته زیر تقسیم خواهند شد:

Slim Fit: این فیت مناسب افرادی است که جثه ریزی دارند. یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام  تولید تن‌پوش‌های اسلیم فیت به آن اهمیت بسیار زیادی می دهند، دوخت پارچه در بخش‌های مختلفی همچون انحنای بدن است. بر این اساس می‌توان گفت که اسلیم فیت بیشتر برای بانوان مناسب است

Regular Fit: یکی دیگر از انواع فیت ها نوع معمولی آن است.این مورد می تواند مناسب تمام افراد با انواع فرم‌های اندام باشد.

Big Tall: یکی دیگر از فیت‌های طراحی شده در حوزه لباس نوع بزرگ آن است که معمولاً برای افراد قدبلند و هیکلی مناسب است.

بررسی وضعیت دوخت در تیشرت:

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند جلوه تیشرت آدیداس سه خط شما را بیش از پیش کند، نوع دوخت در نواحی مهمی همچون یقه و آستین در تن‌پوش است. درصورتی که خرید شما به صورت آنلاین انجام می‌شود، بهتر است که عکس را زوم کرده و درز دوخت ها را بطور کامل بررسی کنید. مهم‌ترین مزیتی که تیشرت آدیداس سه خط دارد، دوخت یکسره دور آستین یقه و اطراف سر شانه آن هست.

در حقیقت تمام برندهایی که محصولات خود را با کیفیت بالا تولید می‌کنند، از دوخت های یکسره استفاده خواهند کرد و گاهی نیز تولید کنندگان این دوخت را به صورت دوبل انجام خواهند داد. با این کار احتمال در رفتگی دوخت و ایجاد درز به حداقل ممکن خواهد رسید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر