0

از مهم ترین ویژگی های 10 برند برتر ترکیه

ویژگی های مهم 10 برند برتر ترکیه

برند های برتر پوشاک در ترکیه

10 برند برتر ترکیه، ترکیه همیشه به عنوان یک پل بین دو قاره اروپا و آسیا عمل کرده است و اکنون تبدیل به یک پل ارتباطی مد و فشن در جهان شده است. طراحان مطرح ترک توانسته اند با ایده های جالب و نو برند های ترکیه را تبدیل به مطرح ترین و برترین برند ها در تمام دنیا کنند.

در این بخش قصد داریم 10 برند برتر ترکیه را به شما جهت خرید و انتخابی راحت تر معرفی نماییم.

برند زارا

برند زارا zara اولین برند برتر ترکیه: برند زارا از برترین برندهای ترکی می باشد که در زمینه ادغام  فرهنگ ترک با سبک ها و طرح های بین المللی بسیار موفق بوده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد برند زارا قیمت های مناسب، سبک طراحی لباس ها، تنوع طرح و مد و همینطور جنس لباس های تولید شده این برند می باشد.  برند zara برای افرادی که تنوع طلب و به روز می باشند بسیار مناسب است.

برند کوتون

برند کوتون Koton دومین برند برتر ترکیه: برند کوتون از محبوب ترین و مطرح ترین برندهای ترکیه می باشد که مشتریان خاص خود را دیگر کشورهای سراسر جهان دارد. این برند بیشترین فعالیت خود را در زمینه لباس های با سبک کژوال و خیابانی انجام می دهد. که مشتری های ویژه ای برای خرید و استفاده این نوع سبک ها دارد.

یکی از راه های راضی نگه داشتن مشتری های این برند درخواست مشتری ها در قیمت عادلانه، کیفیت مناسب و همینطور مدل ها و طرح های نو و متنوع در این برند می باشد. کوتون همیشه دنباله رو مد است و در طراحی و تولید لباس های خود از مدهای نو و مدرن در ارائه لباس های زنانه، مردانه و بچگانه بسیار پیشرو و فعال می باشد. همین امر سبب شده است که کوتون به یک برند مطرح، شاد و همه پسند تبدیل شود.

ویژگی های مهم 10 برند برتر ترکیه

برند Sarar

برند سارار Sarar سومین برند برتر ترکیه: برند sarar یکی از مطرح ترین برند های کت و شلوار مجلسی در سرتاسر دنیا است. این برند پایه صادرات جهت بالا بردن اقصاد کشور می باشد. برند sarar علاوه بر کت و شلوارهای مجلسی در زمینه لباس شب های با طرح اسپرت و همینطور کلاسیک بسیار پیشرفت داشته است.

از مهم ترین خصوصیات این برند به کار بردن بهترین پارچه ها و اجناس و همینطور نحوه دوخت آن ها می باشد. برند sarar به جهت داشتن استانداردهای بین المللی تولیدی و مرغوبیت کالا از اسم های مطرح در دنیای برند منطقه می باشد.

برند Tween

Tween چهارمین برند برتر ترکیه: همانگونه که می دانید طراحی و دوخت کت و شلوارهای مردانه دارای ظریف کاری های مخصوص فراوانی است، برند tween به جهت اهمیت دادن زیاد به این ویژگی و اصل مهم و همینطور رعایت استاندارها توانسته است در دسته برترین برندهای پوشاک مردانه ترکیه قرار گیرد.

برند ROMAN

Roman پنجمین برند برتر ترکیه: این روزها برند های مشهور ترکیه و محصولات تولید شده این برندها به دلیل کیفیت بالا و تنوع در طرح و رنگ در بازارهای جهانی ارائه می شوند، به همین جهت بسیاری از این برند ها علاوه بر تولید و ارائه پوشاک به ارائه و تولید سایر لوازم جانبی مورد نیاز در بازار نیز می پردازند، رومن که از برندهای مشهور و برتر در ترکیه است که علاوه بر محبوبیت در زمینه طراحی و تولید لباس های زنانه بسیار شیک و منحصربه فرد در تولید سایر لوازم جانبی نیز پیشرفت چشمگیری داشته است.

برند Milla

برند Milla ششمین برند برتر ترکیه: برند میلا از مطرح ترین و پر فروش ترین برند های ترک می باشد که در تمامی زمینه های پوشاک، پیراهن زنانه و پیراهن کلاسیک مردانه، کیف و کفش فعالیت دارد.

ویژگی های مهم 10 برند برتر ترکیه

برند Kenzel

برند Kenzel هفتمین برند برتر ترکیه: یکی از برترین برندهای ترکیه که علاوه بر ترکیه در کشورهایی همچون آمریکا، اروپا و .. توانسته است میان مردم و سلیقه های گوناگون مشهور و محبوب شود برند Kenzel است، این برند بیشترین فعالیت خود را در زمینه لباس های زنانه مجلسی انجام می دهد.

از ویژگی های این برند زیبایی و در عین حال راحتی لباس های تولید شده می باشد، ویژگی که این برند را از سایر برندهای مطرح جدا می کند همین راحتی فوق العاده لباس می باشد.

برند دیفاکتو

برند Defacto هشتمین برند برتر ترکیه: همه ی برندهای پوشاک ترک پیش از وارد شدن به صنعت مد و فشن تصمیم می گیرند که بیشترین فعالیت خود را در چه زمینه ای آغاز و متمرکز کنند، که می توان گفت اکثر برندها تصمیم به طراحی و تولید لباس زنانه و مردانه دارند، برند دفاکتو یکی از برندهای فعال و موفق در زمینه پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه می باشد که توانسته است با کیفیت و تنوع در طرح ها و رنگ های تولیدی خود را در دسته برترین و محبوب ترین برندهای ترکیه قرار دهد.

برند adL

برند adL نهمین برند برتر ترکیه: این برند به دلیل ظرافت و همینطور مرغوبیت بالای دوخت و اجناس توانسته است علاوه بر ترکیه در سایر کشورهای دیگر نیز بسیار محبوب و مطرح شود. برند Adl به غیر از طراحی و تولید لباس مجلسی زنانه و مردانه در تولید و ارائه سایر لباس های رسمی و کژوال بسیار پیشرفت داشته است.

برند Hotic

برند Hotic دهمین برند برتر ترکیه: برند Hotic یکی دیگر از برندهای برتر و محبوب ترکیه است که در دسته قدیمی ترین تولیدی های لباس ترکیه قرار دارد. آقایان نیز همانند بانوان دارای لباس های خاص خود می باشند و این سبک از صنعت پوشاک نیز دارای ظرافت ها و ویژگی های منحصر به فرد خاصی است. بیشترین فعالیت این شرکت به صورت کاملا تخصصی در زمینه تولید پوشاک مردانه می باشد. تمامی اجناس به کار برده شده برای طراحی و تولید لباس های مردانه برند Hotic از چرم طبیعی و با کیفیت می باشد.

ویژگی های مهم 10 برند برتر ترکیه

بازارهای مهم ترکیه که می توان در آنجا 10 برند برتر ترکیه را خریداری کرد کدامند؟

  • بازار شماره 1 : بازار بشیکتاش Besiktas
  • بازار شماره 2 : بازار بی اوغلو ایش Beyoglo
  • بازار شماره 3 : بازار Bakirkoy
  • بازار شماره 4 : بازار کادیکوی Kadikoy

عوامل محبوبیت و برتری برندهای ترک چیست؟

برندهای ترک به جهت عملکرد مناسب و رعایت کردن استاندارد ها در طراحی و تولید پوشاک، کیف، کفش؛ لوازم جانبی، داشتن قیمت مناسب، کیفیت بالای اجناس و پارچه های مورد استفاده و همینطور مدل های جدید و متنوع توانسته اند در جایگاه محبوب ترین و برترین برندها در سراسر جهان قرار گیرند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر