0

برند های معروف لباس مردانه 2022 که باید درباره آن ها بدانید.

پوشاک مردانه 2022

لباس مردانه 2022

این تصور رایج غلط وجود دارد که پایبندی به گرایش ها خاص مد خوب است. اما از نظر ما اینطور نیست. ما در اینجا لیست دقیقی از لباس مردانه ایجاد کرده ایم که ارزش دارد امسال در کمد لباس شما لحاظ شود.

از شروع فصل بهار تا پایان زمستان ، موارد زیر گرایش های مد مردان هستند که امیدواریم در سال 2022 مورد استقبال قرار گیرند.

 گرایش های بهار/تابستان 2022

گلها

لباس های گلدار اوج زیبایی

با پوشیدن این لباس ها همیشه حس بهار را داشته باشید

پوشاک مردانه

بازگشت به دهه 1970 یکی از گرایش های اصلی پنج سال گذشته بوده است و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت تولید این نوع لباس در سال 2022 دیده نمی شود.

همه از تام فورد گرفته تا بوربری از این نوع لباس ها استفاده کرده اند و آنها این لباس های گلدار را به صورت جسورانه ای روی شورت ، پیراهن تعطیلات و انواع لباس ها واج داده اند. اما ما پیشنهاد می کنیم که لباس گلدار فقط یک تکه از تن پوش شما باشد و مانند همیشه ، اطمینان حاصل کنید که بقیه ظاهر شما زیبا و بی نقص است.

پوشاک مردانه پوشاک مردانه پوشاک مردانه

شلوارک برمودا

تنوع در شکل و اندازه بدر شلوارک برمودا

با هر سلیقه ای می توانید صاحب شلوارک مورد نظرتان شوید.

پوشاک مردانه

لباس مردانه https://www.apetogentleman.com/wp-content/uploads/2021/01/vilebrequin-long.jpgپوشاک مردانه

لباس مردانه 2022

چه برندی شورت کوتاه دوست دارد؟ خوب ، نه D&G ، و نه Gucci اما تعداد زیاد از برند های مختلف مطابق با مد روز وجود دارد که شورت کوتاه تولید میکنند . در این فصل ما شاهد بازگشت شلوارهای بلندتر و راحت تری خواهیم بود که نشان دهنده تغییر وسیعی است که چند وقتی است در همه زمینه های لباس مردانه در حال انجام است.

نکته اصلی برای مطلوب بودن این است که مطمئن شوید طول شلوارک شما آن چیزی است که می خواهید. چند سانت بالاتر از قسمت بالای زانو را انتخاب کنید که به راحتی با لباس های معمولی یا مد روز ست شود.

همه چیز اینجاست را جستجو کنید

خیاطی آرام

انتخابی متفاوت از آنچه تاکنون داشته اید

با خرید از این نوع لباس ها متفاوت ظاهر شوید

پوشاک مردانه 2022

با پیشروی در دهه 2021 ، مدل های زیبای جدید همچنان دوخت های باریک و مناسب قبل را تحت الشعاع قرار می دهند. این تجدید حیات سبک های رایج در دهه های 1980 و 1990 است که مدتی است در حال افزایش است و اگرچه ممکن است موردپسند همه نباشد ، اما وقتی خوب اجرا شود می تواند عالی به نظر برسد.

اگر به این فکر می کنید که می خواهید انتخاب های متفاوتی داشته باشید ، توصیه اصلی ما به شما این است که از خیاط محلی خود بازدید کنید. دوخت های متناسب هنوز می توانند چشم نواز باشند ، اما تنها زمانی که به درستی در دنیای مد جا بیفتند.

پوشاک مردانه 2022

پوشاک مردانه 2022

پوشاک مردانه 2022

برند More Gorpcore

لباس هایی الهام گرفته از طبیعت و فضای باز

با این لباس از گردش در طبیعت و فضای باز لذت ببرید

پوشاک مردانه 2022

مد بالا و فضای باز عالی از چند سال پیش شروع به معاشقه کردند. اکنون آنها از پشت بام ها فریاد می زنند و عشق خود را به یکدیگر اعلام می کنند. نشریات مد آن را با عنوان “gorpcore” (گورپ یک اصطلاح محاوره ای برای ترکیب مسیر یا “کشمش و بادام زمینی خوب قدیمی” است) برچسب گذاری کردند ، اما شما آن را هر طور که می خواهید بنامید ، به نظر می رسد اینجا برای ماندن است.

به تازگی ، ما شاهد همکاری برندهایی مثل Palace x Arc’teryx و Gucci x The North Face بوده ایم که رابطه مد با وسایل گردش در فضای آزاد را بیشتر تقویت می کنند. اما اگر شما هم می خواهید در این امر مشارکت کنید ، پیشنهاد می کنیم این لباس عجیب و غریب را که با الهام از فضای باز تولید شده را بخرید و اینجا و آنجا از آن استفاده کنید نه فقط موقع کوهنوردی.

پوشاک مردانه 2022 پوشاک مردانه 2022

پوشاک مردانه 2022

نوارهای عمودی

پیراهن های راه راه برای تناسب اندام بیشتر

با پوشیدن این پیراهن ها لاغرتر و جذاب تر دیده می شوید

پوشاک مردانه 2022

دلایل پذیرش طرح راه راه عمودی دو چیز است: اولاً ، بسیار عالی به نظر می رسد و ساده برای چاپ آن بر روی لباس ساده است. ثانیا ، مزیت دیگری هم دارد که می توانید چند پوند از وزن ظاهری خود را اصلاح کنید بدین ترتیب که این لباس راه راه شما را بلندتر و لاغرتر نشان می دهد.

برای داشتن تنوع بیشتر ، مدل هایی با نوارهای با عرض های متفاوت انتخاب کنید یا اگر ترجیح می دهید لباستان ظریف باشد ، به سادگی می توانید راه راه های کلاسیک را انتخاب کنید.

پوشاک مردانه 2022

پوشاک مردانه 2022

پوشاک مردانه 2022

لباس مردانه 2022 دریانوردی

لباس هایی تولید شده با الهام از دریا و دریانوردی

اگر به دریا و ماهیگیری علاقه دارید این برند مناسب شماست

پوشاک مردانه 2022

جیمز دین در یک تاپ کلاسیک برتون

لباس مردانه مدتهاست که به دنبال الهام گرفتن از دریاها هستند. برای اثبات این امر فقط باید به طاووس نگاه کنید. اما امسال این کار به مرحله بعدی می رود زیرا مدل های لباس ماهیگیران ، تاپ های برند برتون و دیگر محصولات اصلی اسکله بیشتر وارد مد مردانه می شوند.

این زیر شاخه ای از لباس کار است که روزنامه نگاران مد از مدت ها قبل به طرز تلخی از آن به عنوان “کشتی گیر” یاد می کنند. اما ممکن است نخواهید از سر تا پا پوشیده باشید ، داشتن چند تکه لباس اصلی از این برند راهی خوب برای پر شدن کمد لباس شما است.

پوشاک مردانه

پوشاک مردانه

پوشاک مردانه

همه چیز اینجاست را جستجو کنید

جین کمی شسته شده

شلوار جین های شسته شده و خنک

برای فصل های گرم سال شلوار جین های شسته شده و خنک را تهیه کنید

پوشاک مردانه

جین تیره یا خام یک لباس اصلی وفادار با آقایان است. اما وقتی هوا گرم می شود ، استفاده از آن دیگر عملی نمی شود.

خوشبختانه لباس مردانه 2022 در این فصل راه حلی برای این مشکل وجود دارد. جین کمی روشن تر، معمولی‌تر که تقریباً با هر لباسی مطابقت دارد. جین شسته شده در همه جای دنیا در مجموعه لباس های مردانه وجود داشت و این بار به نظر می رسد که برای ماندن در اینجا آمده است.

پوشاک مردانه

پوشاک مردانه

پوشاک مردانه

پیراهن های یقه کمپ

پیراهن های یقه کمپ همیشه مد روز

با پوشیدن این پیراهن ها مد روز باشید

پوشاک مردانه

پیراهن های آستین کوتاه یقه کلاسیک می تواند برای برخی نشانگر بازیگر  فیلم های قدیمی باشد. . پیراهن های یقه کمپ چندین سال است که تولید می شوند ، به این معنی که می توانید مطمئن باشید که طول عمر زیادی دارند و فقط یک مد زودگذر نیستند.

یقه تخت و مدل برگردان ، چیزی متفاوت را به آنچه ظاهراً یک لباس ساده است را اضافه می کند و یک نقطه مرکزی ظریف ایجاد می کند تا ظاهر مناسبی داشته باشد. وقتی برای شام سبک در رستوران کنار ساحل با شلوارهای شنای مناسب بپوشید ،برایتان ایده آل است. امسال نمونه های آستین بلند هم برای راحتی در حالت عادی عرضه می شود.

پوشاک مردانه

پوشاک مردانه

پوشاک مردانه

کاملآ سفید

لباس های کاملآ سفید و خنک

راحتی و خنک ماندن را با لباس های سفید تجربه کنید

پوشاک مردانه

یکی از بزرگترین و در عین حال پیچیده ترین گرایش های مد مردان در تابستان امسال مد روز شده است. اگردرست فکر کنید، پادشاه ریویرا هستید و اگر اشتباه کنید اندی ماری در روز مسابقه هستید.

با وجود داشتن ریسک ، سفید پوشیدن یکی از بهترین حرکت های مردانه است که می توانید انجام دهید. همچنین یک راه مطمئن برای خنک ماندن در گرما است. سعی کنید یک تی شرت سفید ظریف را با شلوارک چینی و یک جفت کفش کتانی چرمی تون ست کنید. اگر همه چیز بیش از حد سفید به نظر می رسد ، یک پیراهن سرمه ای روی آن بیندازید تا تنش کم شود.

پوشاک مردانه

پوشاک مردانه

پوشاک مردانه

پوشیدن چند لباس روی هم در آب و هوای گرم

لباس هایی مناسب برای آب و هوای گرم

می توانید چند لباس را روی هم بپوشید و جذاب شوید

پوشاک مردانه

 

پوشیدن چند لباس روی هم هنگام تابش خورشید ممکن است عملی ترین حرکت به نظر نرسد ، اما اگر هوشمندانه انجام شود ، می تواند یک گزینه مناسب باشد. لباس های رویی سنگین را با کاپشن های سبک عوض کنید و همین طور پیراهن هایی را بپوشید که بر روی پیراهن های ساده ، یقه دار یا پیراهن های تابستانی استفاده می شوند. در این صورت اگر گرمتان شد ، می توانید آنها را حذف کنید. سپس به سادگی آنها را دور کمر ، شانه ها یا تنه خود ببندید تا ظاهر شما بدون حذف لباس به خصوصی حفظ شود.

پنهان کردن مچ پای برهنه

پوشاک مردانه

عادت های قدیمی به سختی از بین می روند ، اما اگر مچ پای شما همچنان در معرض دید است ، این آخرین شانس شما برای پوشاندن آنها است. مچ پاهای برهنه یکی از گرایش های اصلی دهه 2010 بود ، اما یک سال بعد از دهه 2020 این گرایش بیشتر از گذشته قدیمی به نظر می رسد.

اگر هنگام پوشیدن شلوار می خواهید قسمت های پایینی شلوار شما تکان بخورد ، توصیه می کنیم آن را به ماه های تابستان محدود کنید. هیچ چیزی نامعقول تر از مچ پایی که از زیر پاچه یک شلوار جین بیرون آمده در یک روز سرد زمستانی به نظر نمی رسد. چند جوراب واقعا زیبا وجود دارد. چرا مشکلتان را با یک جفت جوراب حل نمی کنید؟

پاییز/زمستان 2022

لباس فوق العاده سنگین

لباس های ضخیم و گرم مخصوص زمستان برای شما

با پوشیدن این لباس ها از سرمای زمستان در امان باشید

پوشاک مردانه

بازار تولید لباس تنها چیزی نیست که در سال 2021 کساد می شود. با گذر از فصل زمستان ، پالتو های گشاد ، کت های پف دار و نیم تنه هایی از پوست حیوانات همچنان محبوب خواهند بود. پالتو های کمربند دار مخصوصاً ارزش توجه ویژه ای را دارد.

برای این گرایش حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد زیرا یکی از بهترین چیزی که لباس مردانه زمستانی را قابل توجه می کند: توانایی پوشیدن چند لباس روی هم است. لباس های رویی بزرگ فضای زیادی دارند برای این که بتوانیم زیر آن ها لباس های دیگری بپوشیم و همچنین برای هر سن و هر نوع اندام مناسب هستند. این باعث می شود که این نوع لباس ها در لیست ما برنده باشند.

همه چیز اینجاست را دنبال کنید

برند WFH Cosiness

راحتی بیشتر با لباس های این برند

لباسهای مجلسی اتان را کنار بگذارید و راحت باشید

پوشاک مردانه

غیرممکن است بگوییم در 10 ماه آینده کجا خواهیم بود ، اما به احتمال زیاد محدودیت های کرونا در سراسر جهان همچنان در نوسان است. به همین دلیل ، لباسهای مجلسی و کفش مجلسی به احتمال زیاد خواهان کمتری خواهند داشت..

به جوراب ، کاپشن ، پیراهن های شلخته ، شلوارهای کش دار و تی شرت های گشاد فکر کنید. نوعی لباس انتخاب کنید که راحتی آن مانند لباس خوابتان باشد اما اگر مجبور شوید در تماس فوری با رئیس خود در جلسه ای تصویری شرکت کنید چیزی بپوشید که اخراج نشوید.

پارچه هایی از جنس پشم

همیشه گرم و راحت در پاییز و زمستان

با لباس های پشمی گرما را در پاییز و زمستان با عمق وجودتان حس کنید

پوشاک مردانه

تولید لباس هایی با پشم گوسفند نشان دهنده گرایش گسترده تر لباس مردانه به سمت پوشیدن لباس هایی با الهام از فضای باز است. پارچه های پشمی های ضخیم و گرم برای چندین سال وهمچنین در حال حاضر به عنوان لباس رویی مستقل مورد توجه هستند ، در حالی که طراحان به طراحی لباس به صورت گسترده در مجموعه های پاییز/زمستان خود ادامه می دهند.

این نوع لباس بهتر است به صورت جداگانه شسته شود. برای جلوگیری از آب رفتن کامل لباس پشمی، آن را همراه دیگر لباس های پشمی بشورید وهنگام پوشیدن آن را با سایر لباس های بافت تطبیق دهید تا از سرما در امان بوده و جذاب تر به نظر بیایید

چرم

تولیداتی با استحکام و فوق العاده چرمی

با خرید لباس های چرمی پول خود را سرمایه گذاری می کنید

پوشاک مردانه

به دلیل ظاهر خوب ، استحکام و جذابیت بی انتها ، چرم پس از زمستان همچنان به عنوان مد روز در زمستان های سال های بعد باقی می ماند. یک ژاکت چرمی با کیفیت ساخته شده از چرم مرغوب احتمالاً یکی از قوی ترین سرمایه گذاری هایی است که تا به حال انجام داده اید. ارزان نخواهد بود ، اما یک عمر می توانید از آن استفاده کنید. اگر هنوز لباس چرمی را به کمد لباس خود اضافه نکرده اید، زمستان آینده زمان انجام این کار است و اگر واقعاً می خواهید در این گرایش باقی بمانید ، چرا سراغ مدلی با کمربند نمی روید؟

لباس های بافت

نخی و کتانی با راه راه های مدرن

در هوای سرد با لباس های نخی و کتانی راه راه به روز باشید

پوشاک مردانه

هنگامی که هوا سرد می شود پارچه های لطیف را کنار بگذارید و شاهد ظهور ظاهر مناسب خود باشید. لباس هایی با پارچه پشمی ونخی راه راه مردانه ، پشمی ، کتانی و ضخیم می توانند به شما کمک کنند تا ظاهر تابستانی خود را تغییر دهید و لباس مخصوص هوای سرد را تهیه کنید.

به خاطر داشته باشید که هرگز به اندازه لباس های کلاسیک هوشمند به نظر نمی رسند ، بنابراین آن را برای مهمانی ها ، جشن ها و عروسی ها (اگر تا آن زمان جهان به حالت عادی برگردد) ذخیره کنید.

کاپشن های فنی

تولیداتی بی نظیر و سبک مخصوص کار

در موقع کار کردن با این لباس ها راحت و سبک باشید

https://www.apetogentleman.com/wp-content/uploads/2020/01/tech-jackets.jpg

افزایش تولید لباس برای کارهای فنی در دنیای مد یکی از گرایش های مهم چند سال اخیر بوده است و تا سال جدید نیز ادامه خواهد داشت. این بار لباس های برش دار و زیپ دار در مرکز توجه قرار می گیرند چون به راحتی می توانید آنها را از مغازه ها تهیه کنید و به عنوان لایه میانی زیر کت زمستانی خود استفاده کنید. این لباس شما را در برابر عناصر مختلف محافظت می کند.

خرید از برند های جهانی در دنیای لباس های بیرونی مانند Canada Goose ، Woolrich و The North Face همچنان یک سرمایه گذاری محکم خواهند بود ، اما می توانید به دنبال برندهای کوچکتر مانند Crescent Down Works و Adsum و همچنین مارک های کامل خارجی مانند Arc’teryx باشید.

پاهای آرام

راحتی بیشتر با یادآوری خاطرات گذشته

این لباس ها را دوست خود بدانید و راحت باشید

پوشاک مردانه

لباس های نازک از رده خارج شده و حتی تناسب اندام در حال کاهش است. به جای آنها ، ما شاهد بازگشت شلوارهای راحت با تناسب اندام در دهه های 1980 و 1990 هستیم.

بسیاری از ما در بهترین قسمت یک دهه اخیر خود را با شلوارهای جین تنگ سپری کرده ایم و عادت های قدیمی به سختی از بین می روند. با این حال ، اگر راحتی بیشتری را در نظر گرفته اید ، ممکن است تعجب کنید که چقدر این لباس جدید را دوست دارید. نه تنها از نظر سبک ، بلکه از نظر راحتی.

چکمه های چلسی با کفش تکاور

محافظی پرقدرت در مقابل سرما

شیک و جذاب باشید و در مقابل سرما پاهایتان را محافظت کنید

پوشاک مردانه

چکمه در لباس مردانه

چکمه چلسی همیشه یکی از شیک ترین وکم ارتفاع ترین گزینه های بوت بوده است. در حالی که همه چیز در هوای مناسب خوب است ، اما به محض برخورد با کمی یخ و بارندگی شدید ، دیگر کاربردی نیستند.

کفش چلسی کماندو باکف های ضخیم و ناهموار در لیست کفش مردانه است. این شبح کلاسیک به طور کامل برای مقابله با سرما مجهز شده است. ناگفته نماند که گزینه اضافه ای در کمد لباس شما نیست و به شما این امکان را می دهد حتی با پوشیدن لباس های ضخیم و گشاد تناسب اندام شما حفظ می شود

 

راه راه های باریک روی پارچه

تولید کت و شلوار با راه راه های باریک با کیفیت خوب

اگر به دنبال جذابیت خاص در شغلتان هستید از این برند خرید کنید

پوشاک مردانه

در نمایشگاه لباس های مردانه در کت و شلوار سایز بزرگ و شلوارهای گشاد ، از پارچه های راه راه استفاده شده بود. این بازگشت برای الگوهای خیاطی خیلی جالب بود و یک خوش آمدگویی برای این برند محسوب میشد. اگر دارای مشاغل تجاری خوب و بیش از حد معمولی هستید ، کت و شلوار راه راه با کیفیت خوب انتخاب کنید.

کت تک یک گزینه کلاسیک است ، اما چرا به سراغ کارگزار بورس دهه 1980 نروید و یک دست کت و شلوار را امتحان نکنید؟ درست است ، خیاطی اکنون دایره کامل شده است.

لباس مردانه برند چک

پیراهن فلانل برای جذابیت بیشتر

کمد لباستان را با پیراهن فلانل پر کنید

https://www.apetogentleman.com/wp-content/uploads/2020/01/check-shirt.jpg

لباس مردانه همیشه به طریقی مورد توجه هستند. اما برای ماه های سرد سال 2022 ، برند تارتان ، برند بوفالو و پنجره پنجره ای هستند که باید دیده شوند. روش های بی شماری برای قرار دادن این الگوها در کمد لباس روزانه شما وجود دارد ، اما یکی از ساده ترین آنها استفاده از پیراهن فلانل است.

جیب های فراوان

شلوارهایی با جیب های فراوان اما خنک

با این شلوارها خنک می مانید و از داشتن جیب زیلد لذت می برید

پوشاک مردانه

جای شلوار در لباس مردانه 2022

به نظر نمی رسد که شلوارهای محموله دریایی اوج مطلق خنک کننده بودند. هرچه یک جفت شلوار جیب بیشتری داشته باشد ، شیک تر نمی شود. با این حال امسال شلوارهایی با جیب زیاد مورد توجه قرار گرفته که نمی تواند دور از حقیقت باشد.

تهیه کنندگان لباس های معمولی درجه اول مانند Brunello Cucinelli و Barena این شلوار ها را دوباره طوری طراحی کرده اند که خنک باشند و صادقانه بگویم ، ما واقعاً از داشتن جیب های اضافی لذت می بریم. جیب ها برگشته اند و این بار آنها برای ماندن اینجا هستند.

از همه چیز اینجاست دیدن کنید

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر