0

چگونه لیونل مسی اسرار سرعت خود را با کفش های هوشمند آدیداس بروز می دهد.

چگونه لیونل مسی اسرار سرعت خود را با کفش های هوشمند آدیداس بروز می دهد.؟

شرکت بین المللی آدیداس بعد از دو سال تحقیق وتلاش و کار سخت محصول تازه ای از تولیدات خود را ارایه کرده است که می تواند حرکت وسرعت فوتبالیستها رامحاسبه کند.این محصول تازه دارای تراشه ای در داخل کفش است که حرکتها وسرعت بازیکن مورد نظر را تجزیه ،تحلیل وذخیره می کند.

این نوع از کفش ها ی شرکت آدیداس در جام جهانی 2016 روسیه توسط  لیونل مسی در بازی آرژانتین ونیجریه به کار گرفته شد. عرضه این از کفش های شرکت آدیداس بعد از جام جهانی 2016 روسیه در سطح جهانی آغاز شد.

صاحبان شرکت آدیداس راین مورد گفته اند،ما با استفاده از تراشه داخلی این کفش به بازیکن مورد نظرنشان می دهیم در مسطیل سبز چقدر دویده است .بازی یک بازیکن را با بازی های دیگر همان بازیکن مقایسه می کنیم .ویک فرد می تواند،بازی خودش را با دوستان ، ویا ستاره های مشهور دنیای فوتبال مقایسه کند.

لئونل مسی

شرکت آدیداس در حال حاضر دومین برند درتولید وسایل ورزشی است .واز بازیکنان مطرح بزرگی حمایت مالی وتجهیزاتی می کند. این شرکت برای عقب نماندن از رقیب سرسخت خود نایک رو به تولید چنین کفش هایی آورده است .

شرکت آلمانی آدیداس حمایت کننده تیم های بزرگی چون رئال مارید و بازیکنان نامداری همچون لئونل مسی وکریستین رونالدو می باشد. این شرکت آلمانی ،سالیانه تقریبا 5/5 میلیارد یورودرآمد دارد.ویک سوم بازارهای جهانی را احاطه کرده است. این کفش که adizero f50 miCoach  نامیده شده وبا قیمت 345 دلارفروخته می شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر