0

چگونگی ست کردن پیراهن و کراوات!

چگونگی ست کردن پیراهن و کراوات!

چگونگی ست کردن پیراهن و کراوات!

بدون شک برای شما هم پیش آمده است که به عنوان یک آقا زمان ست کردن پیراهن و کراوات خود دچار مشکل شوید. در واقع چگونگی ست کردن پیراهن و کراوات راز و رمزهایی دارد که تنها مد بازان حرفه ای از آن باخبرند. رازهایی که در نهایت باعث می شود شما خوشتیپ تر از گذشته دیده شوید و در صورت عدم رعایت آن ها زیبا دیده نخواهید شد! در این بخش با ما و معرفی چگونگی ست کردن پیراهن و کراوات همراه شوید!

نکاتی در مورد چگونگی ست کردن پیراهن و شلوار!

آنچه که همیشه در ذهن شما وجود دارد این است که حاضر شدن برای خانوم ها زمان بیشتری نسبت به آقایان می برد. البته باید بدانید که زمانی که صحبت از چگونگی ست کردن پیراهن و شلوار به میان می آید بدون شک جزئیاتی هم وسط خواهند بود که شما نمی توانید آن ها را سریع انتخاب کنید.

چگونگی ست کردن پیراهن و کراوات!

مشکل از زمانی آغاز خواهد شد که شما میخواهید در مورد چگونگی انتخاب کردن پیراهن و شلوار بدانید. اینکه شما کراواتی را خریداری کنید که گران قیمت باشد بعضا بدین معنا نیست که تیپ شما تضمین می شود. بلکه همخوانی این کراوات با لباس های دیگر شماست که باعث می شود شما خوشتیپ به نظر برسید پس بهتر است که نکاتی را در مورد چگونگی انتخاب کردن پیراهن و کراوات بدانید!

چگونگی ست کردن پیراهن و کراوات و تناسب کراوات با بدن!

شاید اولین و مهمترین نکته ای که در زمینه ست کردن کراوات و پیراهن باید بدانید این است که کراوات شما باید با بدن شما تناسب داشته باشد. تناسب کراوات در واقع با سبک لباس پوشیدن مرد نیز کاملا در تعامل است. اگر شما یک مرد بلند قد و چهارشانه هستید، میتوانید از کرواتی استفاده کنید که بلند تر است و در واقع نوک آن با سگک کمربند شما برخورد دارد. برعکس برای آقایانی که ریز اندام هستند، باید کراوات نه تنها باریک تر باشد بلکه بهتر است که قد آن هم کوتاه تر باشد و برای آن هایی که اندام متوسطی دارند انتخاب کراوات هایی با عرض پهن تر بهتر خواهد بود.

چگونگی ست کردن پیراهن و کراوات!

همچنین یکی دیگر از نکته هایی که در زمینه خرید کراوات باید بدانید این است که این کراوات ها باید با رنگ پیراهن هم ست باشند. در این زمینه توصیه های بسیاری وجود دارد اما آنچه که باید به طور کل بدانید این است که هیچگاه کراوات طرح دار را با پیراهن طرح دار نپوشید. همواره یکی از این دو را ساده و دیگری را طرح دار انتخاب کنید و در نهایت هم میتوانید هر دوی آن ها را در صورت علاقه مندی به صورت کلاسیک یا ساده خریداری کنید. این کار به شما اجازه می دهد که جزئیات تیپ خود را ساده و کلاسیک نگه دارید و همانطور که میدانید، شیک پوشی هم در ساده پوشیدن است!

شما میتوانید خرید کراوات و پیراهن را به صورت آنلاین هم انجام دهید البته باید از طرح و رنگ کاملا باخبر باشید در غیر این صورت ممکن است که دچار مشکل شوید و رنگ ها با هم ست نشوند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر