0

نکاتی که برای داشتن یک تیپ اسپرت مردانه با کت تک باید بدانید

کت تک

کت تک مردانه

در این مقاله قصد داریم تیپ اسپرت مردانه با کت تک مردانه را مورد بررسی قرار دهیم. اگر از آن دسته از افرادی هستید که به تیپ های اسپرت علاقه دارید پس باید در کمد خود حتما کت تک داشته باشید. کت های تک جز پوششهای غیر رسمی محسوب می شوند. در این گونه کت ها نسبت به کت های رسمی از پارچه های سنگین تری استفاده می شود. برخی از کت های اسپرت دارای تیکه دوزی در قسمت آرنج و نیز چاک هایی در دو طرف و یا پشت می باشند. تیپ های اسپرت باعث ایجاد راحتی و آرامش در افراد می شوند، شما می توانید با استفاده از یک کت اسپرت و یک پیراهن و شلوار جین یک تیپ اسپرت جذاب داشته باشید.

برای خرید با تخفیف کت تک مردانه کلیک کنید

کد تخفیف شما takhfifblog

چگونه یک تیپ اسپرت مردانه با کت تک داشته باشیم

اگر از استفاده از کت و شلوار های رسمی خسته شده اید و به دنبال یک تیپ راحت و آزاد هستنید بهترین گزینه استفاده از کت های اسپرت است چرا که جایگزین مناسبی به جای لباس های رسمی برای استفاده در موقعیت های غیر رسمی می باشند. در کت های تک چاک هایی در دوطرف و یا پشت کت وجود دارند که باعث راحتی هرچه بیشتر شما می شوند. اگر چاک در پشت کت قرار داشته باشد ظاهری سنتی به آن می دهد و اگر چاک ها در دو طرف کت باشند باعث به وجود آوردن ظاهری امروزی در کت می شوند. برای این که یک تیپ اسپرت مردانه با کت تک داشته باشید باید دقت کنید که کت کاملا برای شما اندازه باشد. اگر موقع بستن کمه بالایی کت چروک شود پس برای شما تنگ است. اگر هنگام پوشیدن کت سرشانه آن روی بازو قرار بگیر پس کت برای شما بزرگ است.

کت تک

برای خرید با تخفیف کت تک مردانه کلیک کنید

کد تخفیف شما takhfifblog

در کت های تک چه جنس پارچه هایی به کار می رود

پارچه های پشمی: یکی از پارچه هایی که برای کت های تک مورد استفاده قرار می گیرد پارچه پشمی است. این نوع پارچه از گذشته در کت های تک به کار رفته و یک پارچه سنتی برای کت های تک محسوب می شوند. رنگ های قهوه ای، خاکستری و آبی از این نوع پارچه نسبت به سایر رنگ ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه کتان: این دسته از پارچه ها بسیار سبک هستند. کت هایی از این جنس مناسب ترین کت ها برای استفاده در تابستان هستند.

پارچه طرح دار: طرح و نقش های زیادی که در این دسته از پارچه ها وجود دارد باعث شده است که به سبک انگلیسی شناخته شوند. اگر می خواهید یک تیپ اسپرت مردانه با کت تک شیک داشته باشید نباید این دسته از کت های تک را با هر نوع پیراهنی مخصوصا پیراهن های شلوغ و طرح دار ست کنید.

پارچه فلانل: اگر می خواهید کت اسپرتی که دارید را با اکسسوری های خود ست کنید، مناسب ترین انتخاب کت هایی با پارچه فلانل می باشد. این دسته از پارچه ها بسیار نرم هستند و در طیف های رنگی متنوعی دیده می شوند.

پارچه فاستونی: کت هایی با جنس فاستونی جزء کت های رسمی محسوب می شوند. جنس این دسته از کت ها ضخیم بوده ومناسب فصل های سرد سال می باشند. رنگ بندی کت های با جنس فاستونی محدود می باشد. مزیت این دسته از کت ها این است که اندام شما را خوش استایل جلوه می دهند.

برای خرید با تخفیف کت تک مردانه کلیک کنید

کد تخفیف شما takhfifblog

لباس هایی که می توانید با کت تک مردانه بپوشید

کت های تک را می توان با بسیاری از لباس ها ست کرد. انواع بلوز های یقه هفت را می توانید به راحتی با کت های تک ست کنید. درست است که کت های تک مناسب موقعیت های غیر رسمی است اما می توانید با استفاده از یک پیراهن مردانه و کراوات همراه با کت تک یه استایل رسمی تر برای خود ایجاد کرده و در مواقعی که احتیاج به رسمیت بیشتری است از آن ها استفاده کنید. از دیگر لباس هایی که می توانید با کت تک بپوشید پیراهن های چهار خانه می باشند. در فصل های سرد سال نیز می توانید یک جلیقه بافت را همراه با کت تک خود بپوشید و خود را گرم نگه دارید. این دسته از کت ها را به راحتی می توانید با کت تک ست کنید که باعث ایجاد یک استایل نیمه رسمی در تیپ شما می شوند. کت های تک را می توانید با شلوار های جین نیز ست کنید. شلوار های جین با رنگ های مشکی، سفید، خاکستری و ابی را می توانید با کت های تک ست کنید. در فصل زمستان که هوا سرد است تنها پوشیدن یک کت تک برای جلوگیری از سرما مناسب نیست، در این موقعیت ها شما می توانید روی کت تک خو یک بارانی بپوشید و تیپ خود را تکمیل کنید.

کت تک

برای خرید با تخفیف کت تک مردانه کلیک کنید

کد تخفیف شما takhfifblog

انتخاب کفش متناسب با کت تک

برای این که یک تیپ اسپرت مردانه شیک با کت تک داشته باشید باید در انتخاب کفش نیز دقت لازم را داشته باشید. هنگامی که تیپ اسپرت می پوشید نمی توانید از یک کفش رسمی استفاده کنید. اگر پیراهن را برای استایل خود انتخاب کرده اید پس باید از یک کفش کلاسیک استفاده کنید. برای کت تک و تیشرت نیز باید کفش های راحتی مانند کتانی را استفاده کنید. یا این که می توانید کت تک خود را با یک شلوار جین و کفش کالج ست کنید و یک استایل نیمه رسمی را برای خود به وجود بیاورید. با شلوار های جین می توانید از کتانی و بوت نیز استفاده کنید.

شلوار مناسب برای کت تک کدام است

اگر می خواهید یک تیپ اسپرت مردانه با کت تک برای استفاده روزانه داشته باشید شلوار جین ست مناسبی برای شما خواهد بود چرا که می توانید در هر موقعیتی از آن استفاده کنید. شلوار های پارچه ای نیز می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند به شرط آن که در انتخاب رنگ آن ها دقت لازم را داشته باشید. برای ست کردن رنگ شلوار پارچه ای با کت تک باید دقت کنید که رنگ انتخابی برای آن ها متضاد یک دیگر باشد. به طور کلی باید دقت کنید که جنس شلوار و کت تک نباید مثل هم باشند.

کت تک

برای خرید با تخفیف کت تک مردانه کلیک کنید

کد تخفیف شما takhfifblog

کت تک

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر