0

چگونه می توان کمد لباس مینیمالیستی مردانه ساخت؟

کمد لباس مینیمالیستی

کمد لباس مینیمالیستی مردانه

کلمه مینیمالیست برای شما به چه معناست؟ سادگی، وضوح و یکتایی . این ها صفاتی هستند که به زندگی ما قدرت، نشاط و شادی می بخشند و  نشانه هایی از سبک مینیمالیست هستند.

امروزه این کلمه بیشتر برای توصیف زیبایی شناسی مدرن خاص استفاده می شود. فضای خالی ، پالت رنگی تک رنگ و خطوط تمیز سبک مینیمالیست را به خوبی نمایش می دهند.

اما از نظر سبک زندگی ، معنای دیگری دارد که استفاده از عناصر کمتر است. بدون اضافات. بدون هرج و مرج. فقط موارد ضروری.

این یک سبک فکری است که ما واقعاً می توانیم از آن عقب بمانیم ، به ویژه وقتی که این سبک فکری به کمد لباس های ما می آید.

تصور کنید که نگران این نباشید که چه بپوشید ، مطمئن باشید در هر شرایطی که برایتان پیش بیاید ، شما می توانید بهتریت پوشش را داشته باشید و یک کمد لباس مینیمالیستی ابزاری است که باعث می شود خوش پوش باشد یک مجموعه لباس شامل تمام چیزهای که یک مرد به آن احتیاج داشته باشد فقط ملزومات مورد نیاز که همیشه می توان بر آنها تکیه کرد.

در این مقاله همه چیزهایی که باید هنگام ساختن بهترین کمد لباس خود بدانید وجود دارد.

کمد لباس کپسولی چیست؟

 کمد لباس مینیمالیستی

کمد لباس کپسول یعنی مجموعه لباس های پوشیده از پایه که ما در اینجا درباره آن صحبت می کنیم ، که مفهومی است و توسط سه ارزش اصلی پایه گذاری شده است: سادگی ، تطبیق پذیری و انسجام.

برای اینکه این کار را درست انجام دهید ، باید به شیوه ای جدید به خرید لباس بپردازید. خرید یک لباس نباید صرفا براساس ویژگی های فردی باشد بلکه طیف وسیعی از ویژگی های دیگر باید مدنظر باشد .

اگر انتخاب درستی داشته باشید چیزی خواهید داشت که همزمان بتوانید در مکان های مختلف در یک روز حضور داشته باشید.

ملاحظات خرید

شعاری که ما با آن زندگی می کنیم ، اما همیشه ارزش تکرار آن را دارد: آنچه را که برای آن هزینه می کنید دریافت می کنید.

مهمترین چیزی که هنگام خرید کمد لباس مینیمال باید رعایت کنید ، کیفیت است. ممکن است هزینه ی بیش تری را برای شما ایجاد کند ، اما اگر این تفاوت بین خرید یک چیز باکیفیت و خرید پنج باره چیزی که بی کیفیت است باشد ، یک سرمایه گذاری ارزشمند محسوب می شود.

شما باید بتوانید لباس ها را با هم ترکیب کرده و ظاهر متفاوتی را ایجاد کنید و رنگ عنصری مهم در دستیابی به آن است.

تن های رنگ خنثی برای ترکیب لباس ها مناسب هستند البته این بدان معنا نیست که رنگ های جسورانه و غیرخنثی استفاده نشود، اما برای انجام صحیح این کار ، مهم است که کمد لباس کپسول شما بر پایه ای از سایه های کم رنگ ساخته بشود. مانند سیاه ، سفید ، خاکستری ، آبی ، قهوه ای و سبز .

قطعات ضروری در کمد لباس کپسولی

آیا آماده اید تا سبک خود را از ابتدا بازسازی کنید؟ در اینجا همه چیزهایی که باید در کمد لباس وجود داشته باشد ، به بخش های مفید تقسیم شده است و در ادامه آورده شده است.

خلاصه ای از مقاله: لباس بیرونی | لباس راحتی | خیاطی | کفش | لباس تفریحی | لباس فعال | تجهیزات جانبی

لباس بیرونی

پالتو مردانه

 کمد لباس مینیمالیستی

لباس بیرونی (پالتو) کلاسیک و همه کاره است ، و اگر خوب بخرید چیزی است که می توانید به فرزندان خود و حتی فرزندان بعد از آنها بسپارید. پشم از نظر پارچه و شتری از نظر رنگ انتخاب خوبی است. همچنین برای سبک های معمولی نیز مناسب است ، سنگ بنای هر انتخاب خوب لباس بیرونی است.

ژاکت پایین

 کمد لباس مینیمالیستی

یک کاپشن سبک وزن ، کاربردی و گرم که در صورت انتخاب رنگ متنوع می تواند در بیشتر کمد لباس شما کار کند. اگر لایه رویی برای شما مهم است ، به سراغ چیزهای کم اهمیت بروید یا از یک ژاکت پف دار برای گرم نگه داشتن خود در هوای سرد استفاده کنید.

ژاکت انتقالی

 کمد لباس مینیمالیستی

کت زیبا در کمد لباس مینیمالیستی

کت های بزرگ همه در زمستان خوب هستند ، اما وقتی فصل ها تغییر می کنند ، چیزی روشن تر مورد نیاز است. اینجاست که یک ژاکت انتقالی وارد می شود. که می تواند یک کت جین یا یک پیراهن بلند باشد. نکته مهم این است که می توان آن را به صورت مستقل پوشید یا در صورت لزوم روی آن لایه و لباسی دیگر قرار داد.

لباس بارانی

 کمد لباس مینیمالیستی

مهم نیست کجا زندگی می کنید ، هر از گاهی ، آسمان ناگزیر باز می شود. وقتی آن زمان فرا برسد ، داشتن یک تکه لباس بیرونی که به کار شما بیاید بسیار حیاتی است. اگر شما کلاسیک را ترجیح می دهید ، لباس بارانی می تواند شکل یک کت مک سنتی یا ترنچ را به خود بگیرد ، و اگر چیزی پیشرفته تر را دوست دارید ، پارچه گورتکس می تواند مناسب باشد.

لباس غیر رسمی

تی شرت

 کمد لباس مینیمالیستی

مجموعه ای از تی شرت های خوش ساخت ، برای هر کمد لباس مینیمالیستی لازم است. برای حداکثر تنوع به سراغ رنگ های ساده بروید و رنگهای مشکی ، سرمه ای ، خاکستری و سفید را به ویژه درنظر داشته باشید. به احتمال زیاد ، این رنگ ها مواردی هستند که بیشترین استفاده روزانه را خواهند داشت.

در دام این فکر نیوفتید که تی شرت ها باید ارزان باشند. مطمئناً می توانید یک چای ساده برای اینکه هزینه ی کمتری از یک قهوه خوب دارد، بردارید ، اما آیا قبل از تبدیل شدن به یک کراپ تاپ بیش از دو بار شستشو دوام می آورد؟ احتمالا نه.

شلوار جین باریک

 کمد لباس مینیمالیستی

شلوار جین جزو شلوار هایی است که ترند زیادی دارد اما جینی که نه خیلی گشاد باشد و نه خیلی تنگ همیشه ترند است ،. برای حداکثر تنوع ، به سراغ رنگ های تیره بروید. چون در اکثر مواقع مناسب و قابل استفاده با هرنوع لباس از جمله تی شرت است.

پیراهن فلانل

 کمد لباس مینیمالیستی

شما نمی توانید یک لایه بندی جذاب زمستانی را بدون پیراهن فلانل انجام دهید. این لباس به تنهایی بسیار عالی و خوش پوش است، و همچنین می توانید در زیر یک کت بزرگ یا روی تی شرت یا حتی یقه رول باز استفاده کنید. برای فلانل می توانید با خیال راحت از پالت رنگ خنثی خود دور شوید و رنگ های شادتری استفاده کنید.

پولوشرت (تیشرت یقه دار)

 کمد لباس مینیمالیستی

پیراهن های یقه دار هم به اندازه ی تی شرت مهم است ، وقتی صحبت از ترکیب کمد لباس کپسول می شود. رنگ های روشن همیشه گزینه های خوبی خواهند بود و از نظر تعداد مورد نیاز ، دو یا سه مورد تقریباً مناسب است.

چینوها

 کمد لباس مینیمالیستی

شما نمی توانید همیشه با جین زندگی کنید. هرچقدر که شلوارهای تیره و باریک زیبا باشند ، گاهی اوقات برای مهمانی های شام ، کارها و سایر مناسبت ها جین مناسب نیست ، شلوار های چینو انتخاب خوبی می توانند باشند. کلاسیک با بژ ، یا مدرن با رنگ دریایی یا سبز جنگلی رنگ های مناسبی برای چینو هستند.

یقه رولی بافتنی

 کمد لباس مینیمالیستی

لایه بندی خوب یکی از ستون های لباس مردانه است و یقه رول بافتنی یکی از گزینه های لایه بندی خوب است. با در نظر گرفتن این نکته ، ایده خوبی است که در کمد کپسول خود برای زمانی که هوا سرد می شود ، این لباس را داشته باشید. ترکیب این لباس در زیر لباس های دیگر در لایه بندی مناسب است.

برتون تاپ

 کمد لباس مینیمالیستی

اوقات شما به چیزی کمی چشم نواز نیاز دارید. بالا برتون ابزار مناسب برای این کار است. خطوط دریایی ، آستین های بلند و پیراهن شبیه به تی شرت ویژگی های این لباس است . می توانید آن را به تنهایی با شلوارک کوتاه در تابستان یا در زیر یک مانتو ورزشی در روزهای سردتر بپوشید.

پیراهن یقه گردن

 کمد لباس مینیمالیستی

پیراهن یقه گرد خوش پوش ، کلاسیک و شیک است ، یکی از معدود لباسهایی است که هم در خانه هم در آخر هفته با پیراهن یقه دار و شلوار های چینی ست می شود. به دنبال چیزی باشید که به خوبی در شانه ها قرار می گیرد و برشی نسبتاً باریک دارد. خاکستری ، سرمه ای و مشکی رنگ هایی هستند که هرگز از مد نمی افتند.

شورت چینی

 کمد لباس مینیمالیستی

شورت چینی در کمد لباس کپسولی اکثر پایه ها را پوشش می دهد. در حالی که شلوارهای کوتاه و شلوار جین هر دو گزینه های مناسب برای پوشیدن با کفش تابستانی هستند ، داشتن یک یا دو شلوار چینی زیبا نیاز به هر دو را برطرف می کند. به اندازه کافی ایده آل است که با پیراهن و کفش پوشیده شود ، و همچنین به اندازه کافی راحت است که بتواند با تی شرت و فلیپ فلاپ ست شود.

کت و شلوار نیروی دریایی

 کمد لباس مینیمالیستی

یک کت و شلوار رنگی باید در کمد لباس هر کسی آویزان باشد ، که آن رنگ سرمه ای است. این کت و شلوار جاودانه و همه کاره است و می توان آن را به راحتی جدا کرد و به صورت تک با سایر لباس ها از کمد کپسول پوشید. رنگ خاکستری یک گزینه دیگر است ، اما برای برخی از مناسبات کمی شرکتی به نظر می رسد ، لباسی است که در نیروی دریایی، عروسی ها ، محل کار یا مراسم خاص استفاده می شود.

پیراهن های مجلسی

 کمد لباس مینیمالیستی

پیراهن های مجلسی نیز جزو لباس هایی است که باید در کمد لباس کپسولی مان باشد چند پیراهن با کیفیت بالا پایه لباس رسمی شما را ایجاد می کند. ما پیشنهاد می کنیم که از سفید و آبی آسمانی استفاده کنید تا بیشترین بهره را ببرید.

بلیزر بدون ساختار

 کمد لباس مینیمالیستی

همه محیط های اجتماعی به یک کت و شلوار کامل نیاز ندارند و در این مواقع می توانید از یک بلیزر بدون ساختار استفاده کنید. پوشیدن یک ژاکت مناسب با لباس های راحتی معمولی می تواند خوب باشد زیرا خطوط زاویه دار در بالا می تواند برعکس ظاهر آرام در پایین تکان دهنده به نظر برسد. سبک آرام یک بلیزر بدون ساختار ، تعادل را حفظ می کند به شکلی که می توانید هم در محیط رسمی هم غیررسمی از آن استفاده کنید.

شلوار پشمی

 کمد لباس مینیمالیستی

برای فعال کردن ترکیب و تطبیق جداکننده کت و شلوار ، یک شلوار خوب ضروری است. شلوارهای پشمی مناسب زمستان هستند و لمس راهی عالی برای معرفی بافت به طیف وسیعی از لباس ها است. هنگامی که به درستی طراحی شده اند ، خارج از خیاطی نیز کار خواهند کرد. سعی کنید یک جفت از ین شلوار را با یک تی شرت تاشو ، بلیزر بدون ساختار و کفش های چرمی لوکس ترکیب کنید تا بتوانید از یک لباس معمولی مدرن استفاده کنید.

روابط کمد لباس

 کمد لباس مینیمالیستی

کراوات جزو مهمترین لباس های جانبی و به نوعی روابط بین لباس ها است. در حالت ایده آل ، شما باید چند عدد کراوات در رنگ ها و الگوهای مختلف داشته باشید ،و در این مورد همیشه کیفیت را بر کمیت ترجیح ندهید.

کت و شلوار تابستانی

کمد لباس مینیمالیستی

کت و شلوار همیشه در تابستان فراموش می شود اما می توانید از کت و شلوار های تابستانه استفاد کنید یک کت و شلوار مناسب برای هوای گرم باید از پارچه ای با قابلیت تنفس-بیشتر کتان یا پنبه (یا مخلوط)-تهیه شود و رنگ آن روشن باشد. همچنین رنگ های بژ ، کرم یا حتی سایه کمرنگ را هم می توانید در نظر بگیرید

کفش

کفش مشکی آکسفورد

کمد لباس مینیمالیستی

برای هر مناسبت رسمی ، یک جفت کفش آکسفورد خوب ساخته شده می تواند بهترین دوست شما باشد. اگراین کفش در Goodyear جوش داده شده و از یکی از بهترین نورتهمپتون شایر تهیه شده باشد عالی می شود و بسیار ایده آل است.

کفش دربی قهوه ای

کمد لباس مینیمالیستی

هیچ نوع کفش دیگری وجود ندارد که بتواند مانند یک کفش دربی قهوه ای ، پوشش های مختلف را شامل شود و در کمد لباس ضروری باشد. پوشیدن آن در دفتر ، در آخر هفته ، در شب ملاقات و در یک مهمانی عالی است. باز هم ، تا جایی که امکان دارد یک کفی با جوشکاری Goodyear انتخاب کنید و از مارک های معتبر خرید کنید.

چکمه های کار

کمد لباس مینیمالیستی

چکمه های چرمی محکم برای زمستان ضروری هستند و وقتی با ملاحظه باشید و به خوبی از آن استفاده کنید ، می تواند شما را در بیشتر سال همراهی کند. این چکمه ها بسیار تطبیق پذیر بوده و با هردو سبک غیر رسمی و رسمی قابل استفاده است. استایل moc-toe با زیره گوه ای مناسب بسیار ایده آل است.

کتانی چرم لوکس

کمد لباس مینیمالیستی

یکی از موارد مهم افزایش راحتی در استایل آقایون کفش های ورزشی است. یک جفت کفش اسپرت چرم مینیمالیستی و لوکس می تواند پایه های زیادی را در کمد لباس کپسولی بپوشاند. آنها را با کت و شلوار دریایی خود و یک پیراهن سفید ساده در تن کنید ، یا به سادگی آنها را با یقه گردن و شلوار جین در آخر هفته ترکیب کنید.

کفش ورزشی بوم

کمد لباس مینیمالیستی

کفش های ورزشی چرمی عالی هستند اما در گرمای تابستان می توانند مشکل ایجاد کنند. Canvas یک گزینه تنفس پذیرتر است که تقریباً همه کاره بودن را ارائه می دهد. و می توان با اکثر لباس های موجود در کمدلباس کپسولی ست کرد .

کفش دویدن

کمد لباس مینیمالیستی

داشتن یک کمد لباس مینیمالیستی عالی چیز مهمی است ، اما مهمتر از آن این است که مراقب بدن خود باشید که خوش پوشیتان دوبرابر بشود. ، بهترین ایده این است که با کمک کفش دربی روزانه 5 کیلوگرم از وزن خود را کم کنید ، بنابراین یک جفت کفش ورزشی در کمد لباس لازم است. به دنبال چیزی باشید که رویه آن سبک ، تنفس پذیر ، زیره فنری و کشش خوب باشد.

لباس تفریحی

شلوارک مخصوص شنا

کمد لباس مینیمالیستی

گرفتن استایل های سبک از فرانسوی ها معمولاً ایده بدی نیست ، روی چند شورت شنای عالی و مناسب سرمایه گذاری کنید. این نوع لباس شنا شیک و درعین حال راحت و خنک است و می توانید در مکان های مختلف از آن استفاده کنید.

پیراهن یقه کوبا

کمد لباس مینیمالیستی

مناسب ترین لباس برای تابستان که در کمد لباس مینیمالیستی به خوبی جای می گیرد ، مطمئناً پیراهن یقه کوبا است. برای گرمترین روزها ضروری است ، به ویژه هنگامی که از کتانی سبک بافته می شود. آن را روی یک تی شرت سفید با شورت و صندل چینی بپوشید.

پیراهن کتانی

کمد لباس مینیمالیستی

یک پیراهن کتانی سبک و ملایم برای عصرهای تعطیلات که هوا خنک تر است یا فقط برای جلوگیری از آفتاب در طول روز عالی است. به سراغ سایه های روشن تابستانی بروید. لباسی راحت و خنک است و بیش از حد جذب نمی شود، همچنین رنگهای روشن تر به منعکس شدن نور خورشید کمک می کند و به خنک تر شن آن کمک می کند.

صندل

کمد لباس مینیمالیستی

داشتن صندل د تابستان در کمدلباس بسیار کاربردی است مخصوصا در کنار ساحل. چرم قهوه ای از نظر تنوع و جذابیت جاودانه قابل شکست نیست. فقط از هر چیزی که بیش از حد بر اساس ترند حرکت می کند پرهیز کنید یعنی می توانید بجز چرم از صندل های دیگر نیز استفاده کنید.

لباس های فعال

شلوار عرقی

کمد لباس مینیمالیستی

شلوار عرقی جزو راحت ترین شلوارهاست که هم می توان در باشگاه و هم در خانه از آن استفاده کرد. این بدان معناست که پارچه پیراهن ، یک فرم باریک (اما نه تنگ) و یک ظاهر ساده کلاسیک دارد. از نظر رنگ ، خاکستری بسیار مناسب است ، اما مشکی هم خوب است چون لکه ها را مخفی می کند.

سویشرت

کمد لباس مینیمالیستی

یک کاپشن خاکستری ساده در کمد لباس ضروری است و رنگی است که ست کردن آن به راحتی انجام می شود و احتمالاً کارهای روزانه زیادی برایتان پیش خواهد آمد که برای ورزش های مختلف و حتی استراحت نیز قابل استفاده است.

تاپ های مخصوص دویدن

کمد لباس مینیمالیستی

تاپ های مخصوص دویدن از موادی ساخته شده است که در دویدن مانع عرق کردن و بوی نامطبوع می شود. در تاپ های که از پنبه ساخته شده است پنبه عرق را مانند اسفنج جذب می کند و آن را سنگین ، سفت و مستعد بوی نامطبوع می کند. در عوض ، این تاپ ها شما را خشک نگه می دارد.

شورت بدنسازی

کمد لباس مینیمالیستی

در تابستان استفاده از یک جفت شورت سبک در پارچه ای کشسان شما را خنک و راحت می کند. رنگ و سبک بستگی به ترجیحات شخصی دارد ، اما فقط مطمئن شوید که از چیزی ساخته شده اند که قابل تنفس است.

تجهیزات جانبی

کمربند چرمی قهوه ای

کمد لباس مینیمالیستی

یک کمربند چرم قهوه ای در کمدلباس مینیمالیستی ضروری است. کمربند چرم قهوه ای به راحتی ست می شود و جلوه ای زیبا به شلوار های شما می دهد و خوش پوش و مرتب تر به نظر می آیید.

عینک آفتابی

کمد لباس مینیمالیستی

عینک آفتابی یکی از مهمترین اکسسوری هایی است که در عین شیک بودن می تواند از شما دربرابر نور خورشید محافظت کند ، استایل های کلاسیک بهترین هستند. رنگ مشکی و قهوه ای مناسب هستند.

ساعت مچی ست لباس

کمد لباس مینیمالیستی

معمولاً استفاده از لوازم جانبی کمتر است ، اما یک ساعت مچی زیبا در کمد لباس مینیمالیستی ضروری است. ساعت ترجیحا ساده و بند چرمی داشته باشد همچنین از هر چیز بیش از حد بزرگ دور شوید ؛ این ساعت باید براق و مناسب باشد ، درست مانند کت و شلواری که با آن پوشیده می شود.

ساعت مچی گاه به گاه

کمد لباس مینیمالیستی

استحکام ، راحتی و سبک مهمترین چیزهایی است که باید هنگام انتخاب ساعت روزانه بهشان دقت کنید.ساعت باید با کیفیت باشد ، اما نه آنقدر گران که از پوشیدن آن بترسید. راحت و در عین حال اطمینان بخش و محکم باشد. ساعت های غواصی و کرونوگراف ها از این نظر گزینه های مناسبی هستند ، با بند چرمی ، دستبند یا بند ناتو.

کیف آخر هفته

کمد لباس مینیمالیستی

بدنسازی ، تعطیلات شهری یا سفر کاری یک شبه ، سفرهای چند روزه به چمدان های مناسب نیاز دارند ، به همین دلیل است که یک کیف خوب آخر هفته از اهمیت بالایی در کمد لباس برخوردار است. اگر جنس خوبی بخرید تا آخر عمر ماندگار است. چرم راه کلاسیک مناسب است.

کلاه بیسبال

کمد لباس مینیمالیستی

این کلاه ممکن است متمایز از سایر لباس های کمد مینیمالیستی باشد ، اما کلاه بیس بال با این وجود یک لوازم جانبی کلیدی است و بخش مهمی از یک کمد کپسول مجهز است. می توان با لباس های معمولی پوشید و اگر پارچه مناسب باشد حتی می توان با استایل مدرن از آن استفاده کرد. اگر به چیزهای مدرن تر ، کلاسیک ، پشمی یا مشکی تمایل دارید ، نخ پنبه ای بپوشید.

کلاه بیانی

کمد لباس مینیمالیستی

هر سال زمانی فرا می رسد که پوشیدن یک کلاه پشمی اجباری می شود ، بنابراین وقت گذاشتن برای پیدا کردن کلاه مناسب و راحت واجب است. رنگ های خنثی و خاکی مناسب هستند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر