0

17 کیف زنانه 2021 برند کالت گایا که تاثیر عجیبی بر روی کمد لباس شما خواهند گذاشت

کیف زنانه 2021

کیف زنانه 2021

هر طرفدار و دنبال کننده مد از این موضوع اطلاع دارد که اکسسوری های کالت گایا همیشه از جذاب ترین و هوادار پسند ترین برند های دنیای مد هستند. طراحی منحصر به فرد کیف زنانه 2021 برند کالت گایا برای افراد مد پسند جزء ضروریات می باشد؛ همچنین محصولات این برند را می توانید در دستان بسیاری از سلبریتی های مشهور و صفحه های بزرگ اینستاگرامی مشاهده کنید.

طراحان کیف زنانه 2021 برند کالت گایا چیزی بیش از یک کیف مصرفی کوتاه مدت تولید می کنند، طراحی چشمگیر این محصولات برای هر دوره ای قابل استفاده است و همانند میراثی ارزشمند می تواند از نسلی به نسل دیگر منتقل شود. اگر می خواهید بدانید که باید چه کیف دستی برای خود انتخاب کنید، در ادامه مقاله همراه ما باشید؛ ما برای شما 17 مدل از بهترین کیف های دستی کالت گایا را آماده کرده ایم که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

17 کیف برتر کالت گایا برای خرید

اگر به دنبال تغییرات اساسی در کمد لباس خود هستید، انتخاب اکسسوری های مناسب می تواند بهترین نقطه برای شروع باشد. در این مقاله ما به شما 17 کیف زنانه 2021 برند کالت گایا که در میان دیگر محصولات یک سر و گردن بالا تر هستند را معرفی خواهیم کرد. محصولات طبق درجه بندی خاصی نیستند و بنا به سلیقه خود می توانید بهترین آن ها را انتخاب کنید.

  1. کشتی کوچک کالت گایا

آب و هوای تابستانه، چه در فصل تابستان باشید و یا چه صرفا در مناطق گرمسیری زندگی می کنید، اکسسوری خاص خود را می طلبد. این کیف زنانه مدل 2021 برند کالت گایا که از چوب بامبو ساخته شده، در عین بامزگی، بسیار کارآمد نیز هست و اکسسوری فوق العاده ای برای ست کردن با لباس های خنک و جذاب تابستانه شما به حساب می رود. طراحی بامزه و نیم دایره ای آن با شیار های جذاب نیازی برای تعریف و تمجید باقی نمی گذارد. درب کیف شامل دو دستگیره است که هنگامی که به برداشتن چیزی از داخل کیف نیاز دارید تا می شوند.

کیف زنانه 2021

2- کیف کراس بادی کالت گایا مدل ایسلا مرمری

اگر علاقه زیادی به یشم و مرمر دارید، قطعا نمی توانید به سادگی از این کیف چشم بپوشید. کیف مرمری ایسلا جنس بسیار محکمی دارد و به دلیل بند بلندی که دارد، میتواند آن را به صورت کراس بادی و یا بر روی شانه بپوشید؛ که ای امر به آن شمایلی به روز بخشیده است. طراحی مرمری آن می تواند این کیف را به چشمگیر ترین اکسسوری شما تبدیل کند، به شرط آن که آن را با لباس های مناسب ست کنید. همینطور ما از اینکه چفتی این کیف زنانه 2021 برند کالت گایا برای باز و بسته کردن به سه حباب مرمری دیگر نیز مزین شده بود بسیار استقبال کردیم.

کیف زنانه 2021

3- کیف شانه ای اکرلیک تلولا از کالت گایا

مدل لاکپشت هیچ گاه از مد نمی افتد، و شکل غریبانه لوبیا مانند کیف زنانه مدل 2021 برند کالت گایا تلولا نیز توجه ها را بیش از حد تصور به دلیل سطح بسیار جذاب آن معطوف خود می کند. به علاوه موارد ذکر شده، بند دانه دانه و زیبای قابل جدا سازی آن بسیار شیک و لوکس به نظر می رسد. کیف با یک قفل آهنربایی باز و بسته می شود و داخل آن نیز جیب مخصوص پول خواهید داشت.

کیف زنانه 2021

4- کیف زنانه 2021 برند کالت گایا فن آرک کوچک

علاقه به مدل لاکپشت فقط به کیف زنانه 2021 برند کالت گایا مدل تلولا ختم نمی شود، و به کیف محبوب نیم دایره ای مدل آرک نیز راه پیدا کرده است. دسته کیف مانند مدل تلولا از جنسی شبیه به تسبیح ساخته شده و می تواند بهترین انتخاب شما برای انجام خرید های روزانه در شهر باشد؛ و یا حتی در تعطیلات زمانی که می خواهید در برخورد اول بسیار شیک به نظر برسید. برخلاف مدل آرک اصلی، برای باز کردن کیف کافی است دسته ها را از هم باز کنید تا به راحتی بتوانید هرچیزی که می خواهید در آن جای دهید.

کیف زنانه 2021

5- کالت گایا خیزران

خیزران بسیار شبیه به حصیر است و به روند محبوبیت ویژه خود نیز همچنان ادامه می دهد. این کیف زنانه 2021 برند کالت گایا بسیار برای روز های بهار و تابستان که حس و حال آرامش بخشی دارند مناسب است. اما موردی که شما را شیفته این کیف می کند، طراحی مربعی آن است. ساختار بسیار زیبای کیف در کنار بافت خیزران که تا دسته های کیف ادامه دارد و شامل 12 حباب خیزرانی زیبا می شود، قطعا شما را مجذوب خواهد کرد. برای باز کردن کیف طراحی چرخشی طعبیه شده، و از آنجایی که کیف همراه با کیف کوچک تری عرضه می شود، می توانید وسایل کوچکی چون رژ لب و یا حتی قلم و خودکار خود را بدون نگرانی از بابت بیرون افتادن در حین حرکت در آن جای دهید.

کیف زنانه 2021

6 – خرید کیف زنانه مدل 2021 برند کالت گایا مدل تماما مهره ای کورا

تقریبا همه ما بسیار علاقه مند به بافت ها و اندازه های مختلف در کیف های زنانه هستیم، و کالت گایا به خوبی از پس بر طرف کردن نیاز ما در این زمینه بر می آید. این کیف بامزه کوچک به ما حس و حال دهه هفتاد آمریکا را از هر جهتی که فکرش را بکنید می دهد. مشخصا ساختار مهره ای تشکیل شده از چوب بسیار جذاب است، اما آستر داخلی آن برای نگهداری وسایل کوچک چیز دیگریست. برای بستن کیف شما یک زیپ شکیل و در ادامه دو دسته چوبی زیبا دارید که مناسب برای پوشیدن روی شانه و همینطور روی دست است.

کیف زنانه 2021

7- کیف تماما چرم آستریا کالت گایا

اگر به دنبال این هستید که پس از خروج از یک مهمانی خانم ها مدت ها راجع به کیف شما صحبت کنند، این مدل از کیف زنانه مدل 2021 برند کالت گایا بهترین انتخاب شما می باشد. اولین موردی که در این کیف جلب توجه می کند، دسته لاکپشتی نامتقارن و جالب آن است؛ در ادامه چرم ناب به رنگ سفید عاجی را خواهید داشت که پوشش حلقه ای آن برای باز کردن کیف و ارتفاع حدودا 12 سانتی متری، بهترین ترکیب را برای اضافه کردن وقار به استایل شما می سازند.

کیف زنانه 2021

8- کراس بادی کوچک کالت گایا

کیف های دسته فلزی هیچ گاه از دور خارج نمی شوند، به همین دلیل است که ما این مدل از کیف زنانه 2021 برند کالت گایا را در لیست خود جای داده ایم. شکل ذوزنقه ای و کلاسیک این کیف برای ما بسیار جالب است، اما چیزی که چشم نوازی این مدل را بیشتر جلوه می دهد، بست طلایی رنگ و دسته های ثابت و شیک آن است. با این وجود که کیف برای دست طراحی شده است، اما بند شانه ای چرمی نیز همراه با کیف می آید که به شما این امکان را می دهد که به هر صورتی که مایل بودید کیف را استفاده کنید.

کیف زنانه 2021

9- کالت گایا مدل دستبند فرح

همه عاشق فرینج هستند، به همین دلیل است که ما این مدل خیره کننده کیف زنانه 2021 برند کالت گایا را برای شما انتخاب کرده ایم. کیف فرح کیفی کوچک و جذاب است که حس و حالی شیطنت آمیز را به واسطه دو فرینج اطراف خود القا می کند. لبه های داخلی به صورت سر تاسری به آهنربا مجهز هستند که باز و بسته کردن کیف را حس تازه ای می بخشند. این طراحی جلوه بسیار زیبایی با جین دارد و با ارتفاع حدودا بیست سانتی متری، انتخاب بسیار مناسبی برای مهمانی های شبانه که نیاز به حمل وسایل زیادی ندارند نیز می باشد.

کیف زنانه 2021

10- کیف پر دوری کالت گایا

اگر فکر می کنید که اکسسوری ها وظیفه جلب توجه را به عهده دارند، پس قطعا کیف دوری کالت گایا با طراحی پر مناسب شماست. این کیف بامزه کوچک با پر های بوقلمون و رنگ صورتی روشنی که دارد قطعا توجه ها را به سمت شما جلب خواهد کرد. اگر این مشخصات برای شما به اندازه کافی مورد قبول نیست، بهتر است بدانید که کیف به صورت سر تا سری به دانه های همرنگ کیف مزین شده که به شما اطمینان دهد که قطعا هر بیننده ای به آن خیره خواهد شد.

کیف زنانه 2021

11- خرید کیف شانه ای کالت گایا

کیف های دستی و کوچک در اغلب مواقع زیبا و مناسب هستند، اما اگر می خواهید چیزی بیش از تلفن همراه و رژ لب خود همرا داشته باشید، این کیف ها کمی غیر کاربردی خواهند شد. این مدل کیف زنانه 2021 برند کالت گایا برای خانم هایی است که به فضای بیشتری نیاز دارند. دسته چوبی از جنس ماهون نیز که به صورت دانه ای طراحی شده است، به سادگی می تواند با جواهرات اشتباه گرفته شود!

همچنین طراحی نرم و قوس دار زیبا با رنگ متمایل به سفید آن، به زیبایی با قوس بند کیف هارمونی دارد. و همینطور به دلیل رنگ بندی خنثی ای که برای کیف در نظر گرفته شده است، به سادگی می توانید این کیف را با هر آیتم و لباسی ست کنید.

کیف زنانه 202112- کیف زنانه 2021 برند کالت گایا مدل رکسانا

کیف های طرح وینتج هیچ گاه خسته کننده نمی شوند، اگر شما نیز با ما در این مورد هم عقیده هستید، قطعا به یکی از کیف های وینتج گایا نیاز خواهید داشت. رکسانا مدل دیگری از کیف های با درب حلقه ای است که بافت داخلی چرمی آن تضاد جالبی با بافت پارچه ای خارج کیف ایجاد می کند. این کیف زنانه 2021 برند کالت گایا بسیار جا دار است، با عرض حدو 60 سانتی متری و ارتفاع حدودا 35 سانتی متری، تقریبا هر وسیله را می توانید داخل آن جای دهید. همینطور در داخل یک جیب زیپی برای موارد ضروری همچون گوشی تلفن یا کارت های بانکی دارید.

کیف زنانه 202113- گایا مدل کلاچ جعبه ای

علاقه به کیف هایی که طرح حباب دارند با این کیف جالب لاکپشتی گایا ادامه می یابد. این کیف زنانه 2021 برند کالت گایا را می توانید هم برای مهمانی های شبانه و قرار های دوستانه، هم برای مراسمات رسمی مانند عروسی ها استفاده کنید. طراحی کیف بسیار مستحکم و با همان حباب های مخصوص برند می باشد.

کیف زنانه 202114- کالت گایا و کیف تمام بامبو امی

اگر به کیف های باز که می توانند آیتم های بزرگ را در خود جای دهند علاقه دارید، قطعا کیف بامبو مدل امی از کالت گایا شما را نا امید نخواهد کرد. این طرح عجیب دوره گرد مانند از دسته هایی ضخیم بهره می برد، اما قطعا از طرح کلی چوب بامبو خوشتان خواهد آمد؛ چرا که استایلی تازه با صدای جالب بهم خوردن چوب های بامبو خواهید داشت.

کیف برای این منظور با حفره های بزرگ لوزی و ذوزنقه شکل طراحی شده است که وسایل بزرگ را نگهداری کند. اگر می خواهید از این کیف برای حمل وسایل کوچک استفاده کنید، طبیعتا احتمال افتادن وسایل از لا به لای حفره ها بالا می رود.

خرید کیف زنانه 2021

15- کیف مروارید کالت گایا

کیف های کوچک حرف های بزرگی برای زدن دارند و بدون نیاز به استفاده شما از کلمات، می توانند شخصیت شما را تعریف کنند. کیف زنانه 2021 برند کالت گایا مدل مروارید دقیقا برای همین منظور طراحی شده است. و همینطور اگر شما به مدل های منحصر به فرد کیف های کالت گایا علاقه دارید، قطعا از ساختار مهندسی شده، درخشنده و زیبای این کیف که قطعا توجه همگان را به سمت شما جلب خواهد کرد، به وجد خواهید آمد.

کیف زنانه 2021

16- کالت گایا مدل مینی بانو

تلفیق بافت های مختلف در مد بسیار جذاب و رویایی است، به همین دلیل است که ما این کیف زنانه 2021 برند کالت گایا را در لیست بهترین های خود جای داده ایم. بیش از بافت انعطاف پذیر چرم و دسته گرد فلزی که حس و حال بامبو را القا می کند، ما طراحی و ساختار این کیف را بسیار دوست داریم. جنس بسیار لطیف بافت های چین دار کیف به واسطه رنگ متمایل به سفید آن بسیار لطیف تر به نظر می رسد. شما می توانید این کیف را در رنگ ها و جنس های مختلف تهیه نمائید.

کیف زنانه 202117- کیف شانه ای کالت گایا مدل هرا

اگر تا اینجا با خود اندیشیده اید که کالت گایا برندی برای تولید کیف های جالب و در عین حال کمی غیر کاربردی است، مدل هرا از کیف زنانه 2021 برند کالت گایا بر آن است که تصورات شما را برهم زند. این کیف طراحی منحصر به فرد و بسیار کاربردی دارد که برای کار های روزمره انتخابی ایده ال محسوب می شود. اندازه بزرگ آن برای جای دادن اقلام بزرگ تر و بیشتر بسیار متناسب است و در عین حال حمل آن نیز با تشکر از طراحی بسیار دقیق آن کاری ساده می باشد. همچنین چرم انعطاف پذیر مشکی به همراه سخت افزار طلایی رنگ، در عین راحتی حس و حالی کاملا لاکچری به این مدل کیف زنانه 2021 برند کالت گایا هدیه می کند.

کیف زنانه 2021

تاریخچه ای کوتاه از کالت گایا

پس از مرور طراحی های منحصر به فرد، به سادگی می توان تشخیص داد که چرا کالت گایا تا به این حد محبوب است. اما قطعا شگفت زده خواهید شد اگر بدانید که کالت گایا چیزی بسیار فرا تر از تولید اکسسوری های با نمک است.

فرا تر از کیف دستی

کالت گایا که سکان آن به دست جازمین لاریان است، خط تولید کیف دستی است که از سال 2012 کار خود را آغاز نمود. اما یکی از المان هایی که این برند را از بقیه متمایز می کرد آن بود که جازمین تنها کیف دستی کالت گایا تولید نمی کرد. از همان ابتدا یکی از کلیدی ترین اصول کالت گایا این بود که هر آیتمی که تولید می شد می بایست یک اثر هنری منحصر باشد.

به همین دلیل است که بسیاری از موارد مجموعه کیف زنانه 2021 برند کالت گایا ساختاری منحصر به فرد دارد که متناسب با القای تاثیر طبیعت یا جهان اطراف ما طراحی شده است. در حالی که برند بیش از همه برای تولید کیف های دستی خاص خود شناخته شده است، اما کالت گایا یک خانه مد تمام و کمال است که در کنار لباس های زیبنده، کفش های بسیار با کیفیتی نیز تولید می کند.

کیف زنانه 2021

تاریخچه کوتاهی در باره جازمین لاریان

همانطور که انتظار می رود، طراحی و مد همیشه در خون جازمین لاریان بوده است. پدر و مادر او، هر دو زندگی خلاقانه ای داشته اند، مادر او خود یک طراح مد و پدرش در صعنت اسباب بازی سازی و مالک کارخانه ای است که عروسک های معروف براتز (Bratz عروسک های ده اینچی معروف که اولین عروسک از مجموعه شش عروسک به نام دختر خود یعنی جازمین نام گذاری شده است) بود. خود جازمین نیز تحصیلات دانشگاهی خود را در زمینه مد ادامه داد و پس از مدت کوتاهی از فارق التحصیلی برند کیف زنانه 2021 برند کالت گایا را راه اندازی کرد.

از یک طراح کوچک، تا یک سوپر استار بین المللی

با وجود اینکه کالت گایا در سال 2012 شروع به کار کرد، اما به چهار سال زمان نیاز داشت که به برندی محبوب تبدیل شود. طراحی که به کشتی چوبی معروف بود (Wooden Ark) در سال 2013 طراحی شد که در ابتدا مورد استقبال چندان قرار نگرفت، اما پس از گذشت سه سال به یکی از ضروری ترین اکسسوری های دنیای مد در سال 2016 بدل گشت (همانطور که می بینید این مدل را در بین طراحی های برتر معرفی کرده ایم).

موضوعی که در مورد کالت گایا بسیار انگیزشی است، این است که داستان کیف زنانه 2021 برند کالت گایا یک داستان اصیل موفقیت امریکایی می باشد. طراحی که با سرمایه کوچک و آرزوی بزرگ شروع به کار کرد و موفقیت خود را با تلاش به چنگ آورد. شروع کردن یک خانه مد سرمایه نسبتا هنگفتی را می طلبد، اما جازمین تنها با 7000 دلار که سرمایه ای بسیار اندک در این زمیه به شمار می رود قدم در راه موفقیت نهاد.

کیف زنانه 2021

زمانی که کالت گایا شروع به کار کرد، جازمین برنامه داشت که تاج گل و دستمال سر طراحی کند. اما توانایی در طراحی اثار هنری قابل پوشیدن او را از این مسیر جدا و برند را به یکی از پیشتازان صنعت مد تبدیل نمود. طرح معروف کشتی کیف زنانه 2021 برند کالت گایا مبدل به یک ترند پیشتاز بین المللی گشت که با استفاده از اینستاگرام و دیده شدن سلبریتی هایی چون بیانسه و جسیکا آلبا با این مدل کیف به سرعت همه گیر شدنش افزوده شد.

راز موفقیت روز افزون کالت گایا

جای تعجبی نیست که اینستاگرام بهترین اتفاقی بود که برای کیف زنانه 2021 برند کالت گایا رخ داد و همینطور قوی ترین راه برای ارتباط با مخاطبانش. اما با وجود اینکه جازمین بسیار علاقه مند به تبلیغات از طریق سلبریتی های معروف است، اما خود او اذعان می کند که دلیل اصلی موفقیتش استفاده روزمره مردم از محصولات (مخصوصا کیف زنانه 2021 برند کالت گایا) و به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی است. این امر سبب می شود که کالت گایا برندی مردمی باقی بماند و مناسب برای اغلب طرفداران مد باشد.

کیف زنانه 2021

تا به امروز جازمین لاریان به تمرکزش بر روی مخاطبان اصلی خود ادامه می دهد، فردی آسان گیر که بسیار انعطاف پذیر است و عاشق تولید محصولاتی که سال های سال قابل استفاده و کاربردی باشند. در همین راستا برند کالت گایا افتخار دارد که محصولات بسیار فریبنده ای را که مناسب برای طیف گسترده تری از مردم است تولید می کند و در این زمینه با برند های بسیار گران تر در رقابتی مداوم است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر