0

انواع پیراهن مردانه

انواع پیراهن مردانه

یکی از لباس هایی که برخلاف تصور بسیاری از افراد بسیار متنوع می باشد انواع پیراهن مردانه است که در طرح ها و مدل های گوناگون در بازار موجود است، اکثر آقایانی که به تیپ و استایل خود بسیار اهمیت می دهند در کمد لباس های خود انواع پیراهن مردانه از مدل ساده تا طرح دار با رنگ های متفاوت را دارد.

انواع مدل های پیراهن مردانه

  • پیراهن مردانه ساده: برای هر مردی بسیار ضروری می باشد که در کمد لباس های خود یک پیراهن بسیار ساده و رسمی داشته باشد تا بتواند در شرایط مهم مانند شرکت در جلسه های کاری و مجالس استفاده کند. زیرا این مدل پیراهن را می توان به سادگی با هر نوع لباس دیگری ست کرد.
  • پیراهن اسپورت مردانه: ممکن است برخی از آقایان علاقه ای به استفاده از لباس های رسمی نداشته باشند اما با این حال باز هم انواع پیراهن مردانه را می پوشند. تنها تفاوت در این دو نوع سلیقه این می باشد که پیراهن های رسمی بسیار ساده، بدون طرح و اکثرا در رنگ های سفید و مشکی استفاده می شوند. اما پیراهن های اسپرت در تمامی رنگ ها با هر طرحی مورد استفاده می باشد که اکثرا با شلوارهای جین ست می شوند.
انواع پیراهن مردانه
  • ·        پیراهن چهار خانه: پیراهن های چهارخانه مرزی بین پیراهن های رسمی و اسپرت می باشد که اکثرا آقایان در روز مرگی های خود از این مدل پیراهن استفاده می کنند. پیراهن چهارخانه را می توان با یک شاوار جین ست کرد و تبدیل به لباسی اسپرت کرد و یا می توان همراه با یک کاپشن و یا کت پاییزی ست کرد که ترکیب بسیار زیبا و مدرنی  خواهد شد.
  • پیراهن یقه دیپلمات: یکی دیگر از انواع پیراهن مردانه می باشد که می تواند استایلی متفاوت به شما بدهد. شما می توانید به راحتی پیراهن های یقه دیپلمات در طرح ها و رنگ های متفاوت با جنس دلخواه را در بازار تهیه و خریداری کنید.
  • ·        پیراهن جین مردانه‌ : این مدل یکی دیگر از انواع پیراهن مردانه می باشد که می توانید که در دو مدل آستین بلند و کوتاه تهیه و استفاده کنید. پیراهن های جین اکثرا دارای طرح های بسیار ساده هستند، که در برخی از مدل های این پیراهن داخل آستین و یقه آن به صورت طرح دار می باشد و در برخی از مدل های  دیگر نیز نخ مورد استفاده برای دوخت با رنگی غیر از رنگ خود لباس است. پیراهن های جین مردانه برای تمامی ماه های سال مناسب می باشند و به دلیل استایل خاص و رنگی که دارند قابل استفاده برای هر محیط و مراسمی می باشند.
انواع پیراهن مردانه

نکات مهم جهت خرید پیراهن مردانه

جهت تهیه انواع پیراهن مردانه باید به مواردی همچون رنگ پیراهن، جنس پیراهن، طرح پیراهن و همینطور سایز آن دقت داشته باشد. توجه کنید که هنگام انتخاب رنگ پیراهن باید به رنگ پوست خود نیز توجه نمایید، چنانچه رنگ مناسب با پوست خود را انتخاب نکنید ممکن است از خرید خود پشیمان شوید.

چگونه انواع پیراهن کلاسیک مردانه را خریداری کنیم ؟

هموطنان عزیز می توانند بدون دغدغه و با اطیمنان کامل محصولات اصل و اورجینال این برند را از فروشگاه همه چی اینجاست به آسانی خریداری کنند تا دیگر نیاز نباشد راه پر پیچ و خم خرید از وب سایت رسمی را طی کنند، همچنین وب سایت امکان مقایسه چندین کالا را به شما می دهد تا بتوانید بهترین انتخاب را در بین کالا ها داشته باشید و به راحتی به خرید محصولات مورد علاقه خود بپردازید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر